abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 15:50:52 #1
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45344782
en vast
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45344821
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Nou ik doe het net andersom en kijk alleen streams, maar ik zie het ook niet hoor, ik zie natte nel juist een beetje doorslaan in het spel en juist het hele menselijke vlak vergeten.
( wat ik overigens wel in een spel als dit erbij vind horen )
Kun je dat menselijke vlak vergeten eens uitleggen?? Ik mis dat namelijk echt niet bij hem. Hij praat graag over zijn zoontje, kinderen van nataasia. Geeft aan hoe hij vroeger was en van alles en nog wat.
pi_45344936
ohjee brian is bij psyg lesley
pi_45344961
och gut brian blijft maar zeiken dat nena niet blij voor hem is, omdat ze jalours is
pi_45345010
lesley is benieuwd hoe het bij haar gaat lopen, ik heb het idee dat ze toch redelijk onzeker is wat bart betreft
  zondag 14 januari 2007 @ 15:57:04 #6
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345019
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef bosb het volgende:

[..]

Helder, en ook inderdaad zichtbaar. Ik mis alleen bart een beetje in dit rijtje. Bart en Brain hebben een pact, en bart heeft gister nog aan natasia aangegeven iedereen eruit te willen stemmen, zelfs .nl, maar niet brain... Daar heb ik op dit moment nog mijn twijfels over.
Als duidelijk is dat de hele groep meegaat denk ik echter wel dat bart misschien volgt, aangezien hij gek wordt van het feit dat er geen progressie in het spel zit.
We zullen zien.
hmmm.

maar het feit dat Bart 'problemen' met het spel heeft door niet zichzelf te kunnen zijn, vervolgens 24 uur aanvraagt, en daarna er in blijft en gewoon op dezelfde voet verder gaat zegt mij genoeg: Bart vind het allemaal wel best en laat zich overal voor spannen, zelf het vertrekken zal voor hem geen probleem zijn, hij heeft alleen een duwtje nodig (Leslie). En Leslie is part of the game...

Het feit dat Bart het 'iedereen eruit stemmen' verhaal verteld is wat dat betreft nietszeggend. Daar zal DGK sowieso op uit gaan lopen, met of zonder Bart. Hij zelgt dus eigenlijk (zoals gewoonlijk) helmaal niets. Lekker veilig, en ook weer laks
  zondag 14 januari 2007 @ 15:57:06 #7
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45345021
Omdat Brian bij de anderen onderspit delft, zelfs bij Natasia? Het is een gefrusteerde zielige kleuter die eens behoorlijk Nederlands moet leren praten, hij is en blijft een neus.
Oh goed zo, hij wordt verkouden, die nies kwam uit zijn tenen, of hij is allergisch voor Leslie.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_45345091
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45345114
bart heeft een lobby opgezet

brian: hoe lang gaat het duren voordat nena en ik met elkaar praten
bart: dat boeit me niet, ik wil dat nena en slvia tegen elkaar gaan sprinten, nena wil wel
  zondag 14 januari 2007 @ 16:00:51 #10
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45345163
hehe eindelijk zegt Bart ook tegen Brian dat het hem niet zo interesseert hoe het tussen hem en Nena zit. Brian wilde een weddenschap met Bart hoe lang het zou duren voordat Nena weer tegen hem zou praten. Bart interesseert het niet, toen probeerde Brian nog: internet vind het wel interessant, maar ook dat interesseert Bart niet.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:00:54 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345164
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef Fc_k het volgende:

Ik denk dat dat het verschil is met het kijken naar de streams en kijken naar tv
En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden. (zijn letterlijke woorden: ik doe niks, ik voed alleen maar)
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45345166
Zo, ben ik weer. Ben ik op tijd voor de voorbereidingen van het Wilgo-Natasia spektakel over een uur?
pi_45345213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef crohntje het volgende:
Zo, ben ik weer. Ben ik op tijd voor de voorbereidingen van het Wilgo-Natasia spektakel over een uur?
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg is
  zondag 14 januari 2007 @ 16:02:38 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345232
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Missy_1974 het volgende:
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg is
En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 16:03:32 #15
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345265
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden.
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.

Z'n 'workers' voeren het smerige werk op zonder zich af te vragen of dit tegen hun eigen normen en waarden (en dus buiten het spel) ingaat...

Tot nu toe was Bart de enige, maar ja, iets waar hij zo blijkt op terug gekomen is...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:04:41 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345303
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.

Z'n 'workers' voeren het smerige werk op zonder zich af te vragen of dit tegen hun eigen normen en waarden (en dus buiten het spel) ingaat...

Tot nu toe was Bart de enige, maar je, iets waar hij zo blijkt op terug gekomen is...
Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345316
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden. (zijn letterlijke woorden: ik doe niks, ik voed alleen maar)
Tja zo kun je het ook uitleggen

Ik denk dat iedereen zich een keer tegenkomt in het huis
Do you want to go to the seaside?
pi_45345330
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft

Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
pi_45345368
Brain is zichzelf niet bewust dat hij jaloers is op Nena en met wie zij omgaat. ( ze is van hem...denkt hij )
Je merk aan alles dat hij bevestiging wil voor zijn daden mbt gisteravond en die eigenlijk alleen maar van NL krijgt en voor de rest van niemand.
Dan toont mevrouw ook nog eens een hele leuke laconieke houding en heeft lol met de vijand........

Dit kan hij niet volhouden, dit gaat geheid fout.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:41 #20
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345384
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.
Maar daar verschilt onze mening.

JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.

NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!

De rest (incl hier op het forum) loopt alleen maar te roepen dat de 'workers' niet in Nathaels zak zitten...

Toch?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:58 #21
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45345394
Brian
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 14 januari 2007 @ 16:07:03 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345395
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft

Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345438
brian gaat zeker nog flippen, want volgens mij is hij verliefd op nena, want hij kan niet ophouden over haar te praten, en nena heult met de vijand, en dat kan hij zeker niet uitstaan.

als nena hem helemaal links laat liggen, zal het niet lang duren voordat er weer een hoog oplopende ruzie onstaat en hij flipt.

grappig om te zien dat bart zich afzijdig wil houden en niet met brian mee lult
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:39 #24
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45345441
Wat is die Brian toch een eindeloze zwetzer. Hij is echt heel zwak eigenlijk, zo makkelijk mee te sleuren in zijn emotie. Het heeft hem een stuk minder sterk gemaakt vind ik dat hele musical uitje. Van de stemming tot en met 'the day after'. Mooi om te zien. En Bart denkt er het zijne van....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:47 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_45345445
Brian wil geen clown zijn en niets bereikt hebben.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45345461
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zondag 14 januari 2007 @ 16:09:35 #27
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345480
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:09:52 #28
130755 Kinga
versier hier
pi_45345488
Wat is dat voor camera van NL?
pi_45345500
Zal toch wel belachelijk zijn hé, dat ze zonder camera mag. Maar goed, ik denk dat we daarna het wel horen in geuren en kleuren
pi_45345502
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.
uiteraard want de diva wil aandacht, en morgen is de weer de vrolijkheid zelve.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:11:47 #31
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45345545
Misschien gaat ze wel naar huis na het gesprek met Wilgo
pi_45345548
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!

De rest (incl hier op het forum) loopt alleen maar te roepen dat de 'workers' niet in Nathaels zak zitten...

Toch?
Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 14 januari 2007 @ 16:12:31 #33
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345565
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef Darklight het volgende:
Misschien gaat ze wel naar huis na het gesprek met Wilgo
Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...
pi_45345571
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:

[..]

* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
Ja die hoor ik dus ook, hoezeer ik er ook begrip voor heb, dat wilgo buiten beeld wil blijven, heb ik zoiets van dan film je alleen haar maar.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:13:20 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45345596
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef Sonique het volgende:

[..]

Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:14:11 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345628
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:

Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.
Nathanael is daar een ster in en om dat op deze wijze voor elkaar te krijgen heeft hij zich gelijk gericht tot de minst intelligente mensen in het huis... degenen die het makkelijkst te voeden waren.

Uiteraard heeft iederen zijn eigen verantwoordelijkheid, maar dat de moraal en het verantwoordelijheidsbesef bij (voornamelijk) Brian en Natasia sowieso anders ligt dan bij een hoop andere mensen was al heel lang duidelijk en dus heeft Nathanael heel bewust juist die bewoners benaderd op een manier die hem bij hun in de groep zou plaatsen, en gezien daar met het pact Brian en Bart toch nog geen echte leider was is hij zo in dat gat gesprongen.

Op zich sterk gespeeld dus maar dat neemt niet weg dat ik hem een hufter van het zuiverste water vind die heel bewust misbruik maakt van de zwakke personen om hem heen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345632
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef crohntje het volgende:
Zal toch wel belachelijk zijn hé, dat ze zonder camera mag. Maar goed, ik denk dat we daarna het wel horen in geuren en kleuren
Ja ze noemt de site Mamjo ook 30 x in een minuut.
pi_45345640
als t dikke boeha wordt, hoop ik dat er eindelijk iemand zal zijn die haar verteld dat t toch echt haar eigen keus is zoals t gelopen is en dat zij verantwoordelijk is voor de dikke boeha.

(ik gok op Brian die dat zal zijn, omdat hij al op ontploffen staat en dan tegen natasia zal uitvallen en haar effe goed de waarheid zegt. Puur om zijn eigen frustratie eruit te gooien)
  zondag 14 januari 2007 @ 16:14:34 #39
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345643
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.
Precies. Dus dan zegt ditalles dus meer over de 'workers' en hoe ze persoonlijk (in het echt) zijn, dan over NL.

Terwijl de meeste juist het tegenovergestelde beweren.
pi_45345694
ik ben t in grote lijnen wel met je eens sonique, Nathanael speelt er echt een spel. wat je daar ziet is niet de echte nathanael. bij anderen heb ik meer t idee dat ze steeds meer de echte ik laten zien.
pi_45345724
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef gomi het volgende:
als t dike boeha wordt, hoop ik dat er eindelijk iemand zal zijn die haar verteld dat t toch echt haar eigen keus is zoals t gelopen is en dat zij verantwoordelijk is voor de dikke boeha.

(ik gok op Brian die dat zal zijn, omdat hij al op ontploffen staat en dan tegen natasia zal uitvallen en haar effe goed de waarheid zegt. Puur om zijn eigen frustratie eruit te gooien)
Ik hoop het, ......maar ik vrees absoluut van niet.
Zelfs als ze naderhand op de mensen in het huis haar frustraties botviert houden ze nog hun mond.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:16:49 #42
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345730
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.
Nathanael is daar een ster in en om dat op deze wijze voor elkaar te krijgen heeft hij zich gelijk gericht tot de minst intelligente mensen in het huis... degenen die het makkelijkst te voeden waren.

Uiteraard heeft iederen zijn eigen verantwoordelijkheid, maar dat de moraal en het verantwoordelijheidsbesef bij (voornamelijk) Brian en Natasia sowieso anders ligt dan bij een hoop andere mensen was al heel lang duidelijk en dus heeft Nathanael heel bewust juist die bewoners benaderd op een manier die hem bij hun in de groep zou plaatsen, en gezien daar met het pact Brian en Bart toch nog geen echte leider was is hij zo in dat gat gesprongen.

Op zich sterk gespeeld dus maar dat neemt niet weg dat ik hem een hufter van het zuiverste water vind die heel bewust misbruik maakt van de zwakke personen om hem heen.
Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.

zondag 14 januari 2007 @ 16:18:12 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345778
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:

We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedumpt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 16:19:09 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345822
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Sonique het volgende:

Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.

Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345828
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef gomi het volgende:
ik ben t in grote lijnen wel met je eens sonique, Nathanael speelt er echt een spel. wat je daar ziet is niet de echte nathanael. bij anderen heb ik meer t idee dat ze steeds meer de echte ik laten zien.
En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:00 #46
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345851
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben hoe Natasia gedumpt wordt door haar vent.

Het zou eindelijk eens tijd worden dat ze "op eigen verzoek" en op publikelijke wijze af gaat.
pi_45345852
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
pi_45345887
natuurlijk is t niet alle4en maar spel, maar bij nathanael is percentage spel groter dan bij de meesten anderen imo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:53 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345896
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...

pi_45345912
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.

(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
  zondag 14 januari 2007 @ 16:21:21 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45345915
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:

[..]

Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:21:42 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345927

[ Bericht 100% gewijzigd door Leandra op 14-01-2007 16:22:12 (Toch te laat geworden gisteren) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345930
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef gomi het volgende:
natuurlijk is t niet alle4en maar spel, maar bij nathanael is percentage spel groter dan bij de meesten anderen imo
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:22:06 #54
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345937
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:

[..]

En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
jup.

Huub ook wat mij betreft, maar die is nog een 'jonge hond' en maakt soms foutjes (bashen van NL z'n moeder)
pi_45345962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?
Jawel, een keer of 4 maar heb daar nog nooit een type .nl ontmoet...... Ben benieuwd waar dat wel kan
  zondag 14 januari 2007 @ 16:23:24 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345981
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:

Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345992
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef Sonique het volgende:

[..]

jup.

Huub ook wat mij betreft, maar die is nog een 'jonge hond' en maakt soms foutjes (bashen van NL z'n moeder)
Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:24:22 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346010
Ik weet niet waarom maar ze denken dat ze belangrijk is, weten doen ze het niet en wat mij betreft maken ze een verkeerde keuze.
pi_45346028
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:

[..]

ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.

bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
pi_45346044
Ik snap eigenlijk niet waarom de andere bewoners het er zo makkelijk mee eens zijn dat er geen camera's zullen zijn? Bart heeft er ooit vanaf gezien naar een begrafenis te gaan omdat er camera's mee zouden gaan. In zo'n situatie vind ik dat al veel meer geoorloofd. En nu, in een situatie die Natasia zelf heeft gecreeerd kan het opeens wel zonder. En dat vinden de bewoners eerlijk??

JA ik maak me er nog steeds druk over!
pi_45346049
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Ja ok, maar ik moet zeggen dat ik het heeel erg moeilijk vind om een type .nl te kunnen benoemen. Hij speelt het spel erg goed en komt amper uit zijn rol.
Het enige wat ik kan zeggen is dat hij volgens mij een goede vader is (iig erg begaan met zijn kind), zeer goed contact heeft met zijn ex en het een en ander over zijn werksituatie enzo.
Het zou mij niet verbazen als .nl in de buitenwereld een heel ander iemand zou zijn. Maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor.
pi_45346050
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaat Wilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel
Reality is nothing but a collective hunch.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:25:37 #63
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346054
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:

[..]

En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Als het 'zo' doorgaat, zullen NL, Huub en Sylvia de laatse drie zijn die over blijven imo.
pi_45346064
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:

[..]

Dus toch krokodillentranen
pi_45346071
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:27:50 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346124
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.

(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)
Dat het allemaal Natasia dr eigen beslissingen zijn is een ander verhaal, je kunt je alleen afvragen hoe zij iemand in haar positie (blut, 2 kleine kinderen) wel door de screenings hebben kunnen laten komen terwijl een Kastanova daar bijvoorbeeld niet doorkomt.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, en dat had Talpa in augustus al met Natasia moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45346133
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaat Wilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel
Maar wel een heerlijke......

Ik vind het echt jammer dat er geen camera`s zijn, ik had echt om 7 uur even meegekeken........alhoewel 1 uur Natasia trek ik ook niet, geloof ik
  zondag 14 januari 2007 @ 16:28:02 #68
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346134
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef bosb het volgende:

[..]

Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.

Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...

Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.

Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...

Als je begrijpt wat ik bedoel..
pi_45346152
Zeg gewoon dat je de camera's uit zult doen en houd ze dan toch aan!
da's pas mooie tv en Natasia over de zeik, maar vrijwillig vertrekken daardoor zal ze toch nooit
pi_45346154
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef gomi het volgende:

[..]

ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.

bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.

Ik denk niet dat .nl eruit is gevallen. Door zijn prachtige toneelstukje na het wijn incident, maar ook na het huub incident, heeft hij juist heel veel sympathie gewonnen bij de overige bewoners. Iets wat volgens mij dus past in het fase 1 verhaal.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:29:01 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346164
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
Ik mis wat comma's
pi_45346166
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
pi_45346176
Huub is ook erg leuk met Leslie! Hij is gewoon gezellig en leuk en ....vooral....NORMAAL

Ik ben er even niet, mocht iemand de behoefte voelen om Wilgo's bezoek te ....volgen... dat hoop ik terug te lezen
  zondag 14 januari 2007 @ 16:29:49 #74
164869 icekube
The story of my life...
pi_45346192
En daar gaat NL. weer door met het bashen van Huub
pi_45346209
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef Sonique het volgende:

[..]

Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.

Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...

Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.

Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...

Als je begrijpt wat ik bedoel..
Jazeker, begrijp het en daardoor zie ik huub dus ook niet meer echt als potentiele winnaar.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:22 #76
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45346211
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor camera van NL?
Een digitale....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:24 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346214
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Sonique het volgende:
Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...

Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.
Dat 5 de wortel van 25 is, is niet op gevoel, dat is een feit, en als het om DGK gaat dan baseer jij ook op gevoel, jij ziet dingen zoals jij ze ziet (ingegeven door jouw gevoel) en anderen zien dingen zoals zij ze zien (ingegeven door gevoel)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:44 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346227
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
pi_45346251
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Thank's
  zondag 14 januari 2007 @ 16:32:04 #80
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346260
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Dus toch krokodillentranen
Natuurlijk.

Het uithuilen bij Natasia ook.

Natasia moest de paarden verzorgen die ochtend, was ook zeer toevallig dat NL zo 'vroeg' huilend naar bed ging...

De opmerking van NL naar Huub ook 'heb je me zien huien' en 'hoe vond je dat?' zeggen ook hier geneog.
pi_45346299
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.
Dat 5 de wortel van 25 is, is niet op gevoel, dat is een feit, en als het om DGK gaat dan baseer jij ook op gevoel, jij ziet dingen zoals jij ze ziet (ingegeven door jouw gevoel) en anderen zien dingen zoals zij ze zien (ingegeven door gevoel)
Klopt helemaal. Ik heb echter wel het idee dat mensen hier heel erg kiezen voor de zwakke partij (was tot voor kort huub) en hem daarom steunen. Ook vergeten erg veel mensen dat het een spel is waarin je uiteindelijk in je eentje over moet blijven.

Als je dit meeneemt bij het maken van je oordeel, denk ik dat je al een stuk objectiever bent.

Maar inderdaad een oordeel is bijna altijd gebasseerd op gevoel.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:35:15 #82
164869 icekube
The story of my life...
pi_45346372
Wat een gezeur over die sushi, geef ze maar vissticks!
  zondag 14 januari 2007 @ 16:35:34 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346380
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef farceman het volgende:
Zeg gewoon dat je de camera's uit zult doen en houd ze dan toch aan!
da's pas mooie tv en Natasia over de zeik, maar vrijwillig vertrekken daardoor zal ze toch nooit
WIlgo ook over de zeik en als ze met hem de afspraak hebben dat er geen camera's zullen zijn, dan schenden ze die, en Wilgo is geen deelnemer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45346394
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)
Dat het allemaal Natasia dr eigen beslissingen zijn is een ander verhaal, je kunt je alleen afvragen hoe zij iemand in haar positie (blut, 2 kleine kinderen) wel door de screenings hebben kunnen laten komen terwijl een Kastanova daar bijvoorbeeld niet doorkomt.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, en dat had Talpa in augustus al met Natasia moeten doen.
uiteraard is dat zo beslist, maar toch doet het afbreuk aan het programma
want natas kiest ervoor om niet weg te gaan, en de voorkeur aan de villa te geven. dat is juist de eesentie van het programma om het wel te laten zien

dat talpa dit enigszins wil beschermen snap ik ook wel.

feit blijft ook dat natas een groot deel van DGK draagt, als ze wel weg is valt er toch een gat, want ze is goed voor de kijkcijfers, want juist de meeste gespreksstof is natas, en ook vele i-net pagina's gaan over haar
  zondag 14 januari 2007 @ 16:36:02 #85
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346399
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef bosb het volgende:

[..]

Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.

Ik denk niet dat .nl eruit is gevallen. Door zijn prachtige toneelstukje na het wijn incident, maar ook na het huub incident, heeft hij juist heel veel sympathie gewonnen bij de overige bewoners. Iets wat volgens mij dus past in het fase 1 verhaal.
Sylvia gaat ver komen, maar zal door haar sociale gemoedstoestand (lees: het niet los kunnen laten om iemand speltechnisch onderuit te halen) verliezen. Háár fase 3 komt dus om het hoekje kijken.

Ze kan natuurlijk altijd veranderen trouwens. de nacht is nog jong wat dat betreft.

Nu begrijp je ook waarom NL zo op haar emoties zit in te spelen...

Haar breekpunt opzoeken heet dat...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:38:39 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346485
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef bosb het volgende:
Klopt helemaal. Ik heb echter wel het idee dat mensen hier heel erg kiezen voor de zwakke partij (was tot voor kort huub) en hem daarom steunen. Ook vergeten erg veel mensen dat het een spel is waarin je uiteindelijk in je eentje over moet blijven.

Als je dit meeneemt bij het maken van je oordeel, denk ik dat je al een stuk objectiever bent.

Maar inderdaad een oordeel is bijna altijd gebasseerd op gevoel.
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik weet dat ik gelijk al een schurfthekel aan Nathanael had, dus voor Huub er was. Maar ik was er ook al een maand geleden achter waardoor (ik ken een Nathanael-achtige beter dan me lief is).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45346494
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef Sonique het volgende:

[..]

Sylvia gaat ver komen, maar zal door haar sociale gemoedstoestand (lees: het niet los kunnen laten om iemand speltechnisch onderuit te halen) verliezen. Háár fase 3 komt dus om het hoekje kijken.

Ze kan natuurlijk altijd veranderen trouwens. de nacht is nog jong wat dat betreft.

Nu begrijp je ook waarom NL zo op haar emoties zit in te spelen...

Haar breekpunt opzoeken heet dat...
Ja tuurlijk zoekt hij haar breekpunt. De allerbeste tactiek om snel iemand weg te spelen, maar ik denk wel dat syl een heel pittige is wat breekpunt betreft, die kan heeel veel slikken.

We wachten af, ik vind het wel een goed concept..
pi_45346495
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef bosb het volgende:

[..]

ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.

wat sylvia betrfet weet ik t niet. zij heeft nog lang niet t achterste van haar tong laten zien en ms dat ze gewoon wacht op t juiste moment om meer te laten zien. nu is t allemaal nog niet nodig, ze vaart wel mee op t schip.
nathanael speelt t spel ms juist net iets teveel en dat kan hem opbreken als zijn maatjes eruit gaan. Dan komt hij in zijn eentje en is hij een makkelijk doelwit.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:39:54 #89
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346523
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan niet voor anderen spreken maar ik weet dat ik gelijk al een schurfthekel aan Nathanael had, dus voor Huub er was. Maar ik was er ook al een maand geleden achter waardoor (ik ken een Nathanael-achtige beter dan me lief is).
Ok, je bent een beetje bevooroordeeld dus...

Dat mag
  zondag 14 januari 2007 @ 16:41:25 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346581
mmmm mmmm
  zondag 14 januari 2007 @ 16:41:38 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_45346588
Natasia en Sylvia huggen... aaaah, wat lief.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:41:59 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346602
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard is dat zo beslist, maar toch doet het afbreuk aan het programma
want natas kiest ervoor om niet weg te gaan, en de voorkeur aan de villa te geven. dat is juist de eesentie van het programma om het wel te laten zien

dat talpa dit enigszins wil beschermen snap ik ook wel.

feit blijft ook dat natas een groot deel van DGK draagt, als ze wel weg is valt er toch een gat, want ze is goed voor de kijkcijfers, want juist de meeste gespreksstof is natas, en ook vele i-net pagina's gaan over haar
Ze zou sowieso niet gaan... dus ze hadden het net zo goed niet kunnen toestaan, ik heb echt het gevoel dat ze meer een afspraak met Wilgo hebben gemaakt (omdat Wilgo tot op het laatste moment fatsoenlijk wil blijven en haar dus niet telefonisch of met een videoboodschap wil dumpen, of haar idd nog een laatste kans wil geven) dan dat ze een afspraak met Natasia hebben gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45346609
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef gomi het volgende:

[..]

ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.

wat sylvia betrfet weet ik t niet. zij heeft nog lang niet t achterste van haar tong laten zien en ms dat ze gewoon wacht op t juiste moment om meer te laten zien. nu is t allemaal nog niet nodig, ze vaart wel mee op t schip.
nathanael speelt t spel ms juist net iets teveel en dat kan hem opbreken als zijn maatjes eruit gaan. Dan komt hij in zijn eentje en is hij een makkelijk doelwit.
Wat syl betreft is het idd nog allemaal een beetje vaag.

Wat je wel moet onthouden is dat .nl in staat is om met iedereen maatjes te worden. Ik noem nataaasia. Ruzie, en toen hij haar breekpunt gevonden had, en door had hoe hij haar gek kon krijgen heeft hij een prachtig spel gespeeld en is maatjes met haar geworden.

Het enige dreigende zijn vrijwillige exits van meerdere personen, dan bepaalt .nl de volgorde niet meer, en loopt hij het risico meerdere mensen in het huis te krijgen die hem doorhebben. De kans hierop is echter niet zo heel groot denk ik.
pi_45346626
mooi gesproken van syl tegen natas: zorg dat jij je mening geeft, en niet denk wat anderen denken, praat vanuit je eigen gevoel

met een knuffel van natas aan sylvia

Ik vind syl echt super
  zondag 14 januari 2007 @ 16:42:41 #95
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45346635
WTF ??? Sylvia en Nasty-Ass kussen ??? Waar heeft Sylvia die liefde aan verdiend?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:42:46 #96
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346638
Zo, en sylvia zet Natasia nog even vast hier...

'Wees jezelf, en wat je dan ook beslist, dan is het goed omdat het 'echt' uit jezelf komt'

Natasia moet nu echt de goede keuze maken...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:42:52 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346642
Waar is onze Huub ?
pi_45346649
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
pi_45346656
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor mij geldt precies hetzelfde. Een dubbelganger van hem, zowel uiterlijk als innerlijk is mijn baas op het werk geweest. Na drie jaar psychologische oorlogsvoering is hij uiteindelijk ontslagen! Zulke types vallen vroeg of laat toch altijd door de mand!
  zondag 14 januari 2007 @ 16:43:37 #100
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45346667
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
IK vind het toch stijl van Sylvia, ondanks dat Natasia haar zo bot heeft behandeld, haar toch sterkte toe te wensen met wat goede raad.
Hoop dat die schreeuwert het wel kan waarderen.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:43:37 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346668
Wat lief net van Syl dat ze Natasia een hart onder de riem wilt steken voor het gesprek met Wilgo. Als je uit je gevoel spreekt kun je nooit de verkeerde dingen zeggen, zegt Syl.
pi_45346671
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
ja geleend van nena
  zondag 14 januari 2007 @ 16:44:02 #103
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45346684
quote:

[..]

Die krijgt ze van Nena.
pi_45346702
quote:

[..]

Nena geeft ondertussen volgens mij al haar punten aan nataaasia. Ze hoeft ze ook niet terug te hebben... Die speelt het spel dus niet slim.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:44:53 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346723
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:

Ok, je bent een beetje bevooroordeeld dus...

Dat mag
Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45346729
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

IK vind het toch stijl van Sylvia, ondanks dat Natasia haar zo bot heeft behandeld, haar toch sterkte toe te wensen met wat goede raad.
Hoop dat die schreeuwert het wel kan waarderen.
En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijven
  zondag 14 januari 2007 @ 16:45:11 #107
521 ruby
Hell yeah!
pi_45346734
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is onze Huub ?
Volgens mij is ie aan het paardrijden.
pi_45346751
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef bosb het volgende:

[..]

Wat syl betreft is het idd nog allemaal een beetje vaag.

Wat je wel moet onthouden is dat .nl in staat is om met iedereen maatjes te worden. Ik noem nataaasia. Ruzie, en toen hij haar breekpunt gevonden had, en door had hoe hij haar gek kon krijgen heeft hij een prachtig spel gespeeld en is maatjes met haar geworden.

Het enige dreigende zijn vrijwillige exits van meerdere personen, dan bepaalt .nl de volgorde niet meer, en loopt hij het risico meerdere mensen in het huis te krijgen die hem doorhebben. De kans hierop is echter niet zo heel groot denk ik.
ben ik bijna com[pleet met je eens. t zwakke van nathanaels positie op t moment is de groep waar hij deel van uitmaakt. dat zijn de mensen die er imo t eerst zelf uit zullen stappen.
voor nathanael zou t ms wel slim zijn om wat met nena aan te pappen of sylvia op de momenten dat Huub zich wel erg gaat bezighouden met Nena.
asl hij moet blijven rekenen op brian, bart en natasia loopt zijn spel niet erg lang door denk ik
pi_45346777
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef schizolientje het volgende:

[..]

En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijven
Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:47:00 #110
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_45346791
Nena is juist handig. Contactpunten weggeven = Brain zieken door te laten zien dat ze iedereen van alles gunt zonder er wat voor terug te willen
  zondag 14 januari 2007 @ 16:47:05 #111
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_45346794
weet je wat leuk zou zijn, dat wilgo niet op komt dagen!
  zondag 14 januari 2007 @ 16:47:15 #112
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346803
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef gomi het volgende:

[..]

Des te meer reden voor NL om naar Huub toe te trekken. Sylvia moet los van Huub...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:47:47 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346818
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RTM1988 het volgende:
weet je wat leuk zou zijn, dat wilgo niet op komt dagen!
Daar heb ik ook nog aan gedacht. Zou prachtig zijn, maar vrees van niet...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:48:26 #114
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346845
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef ruby het volgende:

[..]

Volgens mij is ie aan het paardrijden.
Thx, ik zat even niet op te letten denk ik
pi_45346848
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef bosb het volgende:

[..]

Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.
pi_45346852
zal wilgo ook leuk vinden, die zit waarschijnlijk achter te wachten om nataaaasia mee naar huis te nemen, terwijl nataaaasia gewoon haar eten zit te bestellen voor na het gesprek....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:49:34 #117
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45346878
natasia wordt al zenuwachtig !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 14 januari 2007 @ 16:49:41 #118
165570 uitgeslapen
pi_45346880
Die Natasia en Nathaaanuelvbjjavbhu hebben het de hele tijd over ik sta boven die lui, maar tis niet zo he. Huub geeft natteerdhdvfvb gewoon een uitje en sylvia zou nataaasia gewoon wat cp's willen geven voor dat geschreewtje met wilgo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:49:41 #119
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346881
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??
jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....

Ik zie haar als meer als lui iemand dan DB
  zondag 14 januari 2007 @ 16:50:04 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346891
Er zit een brief in de postbus bij de voordeur...voor Natasia???
  zondag 14 januari 2007 @ 16:50:14 #121
58921 Day
You can fly!
pi_45346899
Sonique, ben het met je eens, hoor.
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.

Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45346904
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:

[..]

En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.
Mee eens (dat we t niet eens hoeve te worden) Als we er allemaal maar lol in hebben.

Ik hoop trouwens dat de camera meneer die gister inzoomde op de brief nu weer werkt, en even flink gaat inzoomen op nataaaasia en wilgo.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:51:22 #123
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346946
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef bosb het volgende:
zal wilgo ook leuk vinden, die zit waarschijnlijk achter te wachten om nataaaasia mee naar huis te nemen, terwijl nataaaasia gewoon haar eten zit te bestellen voor na het gesprek....
Ze moet zowiezo nog 24 uur blijven dus dat snap ik nog wel. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ie misschien toch niet komt.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:51:27 #124
130755 Kinga
versier hier
pi_45346950
Dus we kunnen niet mee genieten straks van het gesprekje?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:51:43 #125
130755 Kinga
versier hier
pi_45346960
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.

Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
Wat was laag 1 ook weer?
pi_45346973
Is het nog zo dat Wilgo om 17.00 uur komt of is dat ook weer veranderd
  zondag 14 januari 2007 @ 16:52:11 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346976
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Nena is juist handig. Contactpunten weggeven = Brain zieken door te laten zien dat ze iedereen van alles gunt zonder er wat voor terug te willen
Nee joh, Nena ziet gewoon de waarde van dingen niet, ze denkt dat ze makkelijk ¤ 5.000,= per maand kan verdienen, zonder te weten dat de gemiddelde 19-jarige zonder opleiding al blij mag zijn als ze 20% van dat bedrag per maand mee naar huis kunnen nemen.
Het zelfde geldt voor de contactpunten, ze heeft ze, zou zo ff niet weten wat ze er mee moet dus ach, er komen wel weer verse contactpunten, en ergens is het ook niet vreemd want ze verdient ze iedere keer makkelijk zat. Daarbij was er dit jaar een limiet gesteld aan het maximale aantal contactpunten wat iemand mag hebben.
Nena had haar ook zo die 12-uur gegund.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 16:52:21 #128
164869 icekube
The story of my life...
pi_45346981
Heeft iemand haar koffers al ingepakt?
Zou een bak zijn als ze die alvast mee moest nemen en dan na het gesprek pas hoort of ze mag blijven hahaha
pi_45346990
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:51 schreef Kinga het volgende:

[..]

Wat was laag 1 ook weer?
Het spel.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:53:31 #130
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45347016
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zelfde geldt voor de contactpunten, ze heeft ze, zou zo ff niet weten wat ze er mee moet dus ach, er komen wel weer verse contactpunten, en ergens is het ook niet vreemd want ze verdient ze iedere keer makkelijk zat. Daarbij was er dit jaar een limiet gesteld aan het maximale aantal contactpunten wat iemand mag hebben.
Nena had haar ook zo die 12-uur gegund.
Zo egoistisch is ze nou
pi_45347069
dacht dat Wilgo om 5 uur kwam? Nu gaat ze pokeren
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:55:28 #132
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347070
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Sonique het volgende:

[..]

jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....
'ik weet het niet' zegt genoeg lijkt me !
  zondag 14 januari 2007 @ 16:56:29 #133
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45347105
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?

het enige wat ik kan zien is dat ze Natasia nog harder op haar plek zet. Als ze nu kiest om erin te blijven is die keuze ook HELEMAAL door Natasia zelf gemaakt.

Een slechte keuze, en dus bevestigd dat dat Natasia een nog erger is dan wij al vermoedde...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:56:33 #134
130054 demins
We weten niks
pi_45347107
quote:

Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45347109
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef partyyboyy het volgende:
dacht dat Wilgo om 5 uur kwam? Nu gaat ze pokeren
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
  zondag 14 januari 2007 @ 16:57:32 #136
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45347135
quote:

Zei hij dat?

Cool!
pi_45347139
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:

[..]

Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
Sorry, het lijkt er idd op dat ze gaat pokeren..... Vreemd.
pi_45347143
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:

[..]

zie toch duidelijk chips bij haar liggen
  zondag 14 januari 2007 @ 16:58:30 #139
130054 demins
We weten niks
pi_45347169
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef Sonique het volgende:

[..]

Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?

het enige wat ik kan zien is dat ze Natasia nog harder op haar plek zet. Als ze nu kiest om erin te blijven is die keuze ook HELEMAAL door Natasia zelf gemaakt.

Een slechte keuze, en dus bevestigd dat dat Natasia een nog erger is dan wij al vermoedde...
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:58:47 #140
130755 Kinga
versier hier
pi_45347178
Bart
  zondag 14 januari 2007 @ 16:59:18 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347194
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
zie toch duidelijk chips bij haar liggen
Misschien kan Huub het zo van haar overnemen, gezellig naast Nena met Nathanael een spelletje spelen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 16:59:37 #142
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347202
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:

[..]

Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?
Ja graag, waar kan ik het anders terugvinden?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:59:40 #143
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45347205
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:51 schreef Kinga het volgende:

[..]

Wat was laag 1 ook weer?
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)
laag 2 (de schakel tussen laag 1 en 3, de redactie, mensen die werken bij DGK etc)
laag 3 (je echte leven, hoe het VOOR dgk was met al je eigen normen en waarden etc)
  zondag 14 januari 2007 @ 17:00:13 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347224
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef demins het volgende:
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:00:26 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347230
Oeps, ze rijden over Brian heen.

zondag 14 januari 2007 @ 17:00:37 #146
130054 demins
We weten niks
pi_45347240
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
  zondag 14 januari 2007 @ 17:00:51 #147
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347246
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef ruby het volgende:
Oeps, ze rijden over Brian heen.

Hij leeft nog?
pi_45347258
mischien lust ze geen sushi
  zondag 14 januari 2007 @ 17:01:30 #149
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347267
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:

[..]

laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)
laag 2 (de schakel tussen laag 1 en 3, de redactie, mensen die werken bij DGK etc)
laag 3 (je echte leven, hoe het VOOR dgk was met al je eigen normen en waarden etc)
tnx
  zondag 14 januari 2007 @ 17:01:42 #150
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45347273
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Absoluut
  zondag 14 januari 2007 @ 17:02:04 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347290
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

Hij leeft nog?
Ik geloof van wel. Ik hoor die zaadstem overal bovenuit komen.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:02:07 #152
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347292
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef Brici het volgende:
mischien lust ze geen sushi
Waarom niet, ze lust toch alles en iedereen rauw?
pi_45347309
dat is waar
pi_45347316
Ik denk ook niet dat we Wilgo het hek zien binnenkomen. Ws krijgt Nataas een seintje dat ze naar het kantoor kan komen
  zondag 14 januari 2007 @ 17:02:37 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347318
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
Dan kan ze nog ff wat eten tijdens het koffers pakken, thuis moet ze zelf koken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:03:10 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347333
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef spookvrouw het volgende:

Waarom niet, ze lust toch alles en iedereen rauw?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:03:16 #157
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347337
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Dan heeft ze een reden om Wilgo weg te sturen onder het eten.

"Gaaaa weg Wilgooo, je siet toch dat ik aan het eten ben?"
  zondag 14 januari 2007 @ 17:03:23 #158
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45347341
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo

Moet nu ECHT gaan...
  zondag 14 januari 2007 @ 17:03:53 #159
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347358
Nu zit ze nog poker te spelen, oefenen op een pokerface, net alsof er niets aan de hand is.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:04:23 #160
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45347370
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo

Moet nu ECHT gaan...
Fijne avond, en eet smakelijk!
  zondag 14 januari 2007 @ 17:04:49 #161
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347387
Kan dat ding niet ff op hol slaan?
pi_45347390
Is het al 5 uur? zegt ze
pi_45347399
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:

Moet nu ECHT gaan...
have fun, en succes met bijlezen vanavond
  zondag 14 januari 2007 @ 17:05:26 #164
130054 demins
We weten niks
pi_45347407
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten
pi_45347410
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

Fijne avond, en eet smakelijk!
pi_45347419
er zijn dus geen camera's bij dat gesprek van satasia en wilgo?
  zondag 14 januari 2007 @ 17:05:55 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_45347423
Ik lach me dood om Brian nu!
pi_45347436
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:

[..]

Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten
Ik denk dat Sylvia de eer aan zichzelf houdt en zich niet zo verlaagd
  zondag 14 januari 2007 @ 17:06:49 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347452
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Brian nu!
Omdat ie als een kneus op die grasmaaier zit?
  zondag 14 januari 2007 @ 17:06:53 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347453
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:
Het is idd wel heel sterk om je grootste vijand (hoewel Natasia Sylvia meer als vijand ziet dan andersom) oprecht succes te wensen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:07:13 #171
130755 Kinga
versier hier
pi_45347463
Daar komt ie al
pi_45347464
Auto
pi_45347465
WILGO KOMT
Denk ik
  zondag 14 januari 2007 @ 17:07:17 #174
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_45347466
het hek in beeld!
pi_45347472
Auto!!
Go hard or go home
pi_45347481
Komt wilgo aan!
Jaws was never my scene, And I don't like Star Wars
pi_45347484
auto....
pi_45347487
Het hek gaat open
  zondag 14 januari 2007 @ 17:07:41 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347491
Alfa van Wilgo
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45347492
het is toch 5 uur waar is die wilg ?

*never mind*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_45347495
De poort gaat open...
pi_45347498
There he is !!!!
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zondag 14 januari 2007 @ 17:07:57 #183
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347504
Zie hoe die poort dramatisch open gaat.
pi_45347508
WILGOOOOOOOO
pi_45347509
tadaaaaaaa
  zondag 14 januari 2007 @ 17:08:40 #186
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347527
  zondag 14 januari 2007 @ 17:08:48 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347531
Wilgo knuffelt niet erg terug bij de begroeting.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45347538
HIj komt doodleuk even binnenlopen.

Dag manneke, hoe is het??
Go hard or go home
pi_45347545
Wilgo loopt gewoon naar binnen en geeft iedereen een hand. Volgens mij draait wilgo gewoon bij en laat haar zitten...
  zondag 14 januari 2007 @ 17:09:15 #190
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347557
pi_45347562
Wilgo
Goedemorgen :W
pi_45347566
Taas: hij is selluf naar binnen gelopen
  zondag 14 januari 2007 @ 17:09:35 #193
130755 Kinga
versier hier
pi_45347571
streamlock?
pi_45347572
Whaaaaaaa Geeen beeld meer ;<
pi_45347579
streamlock.... en bedankt
  zondag 14 januari 2007 @ 17:09:57 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347581
Ze loopt zelf zonder jas naar buiten en vraagt aan Wilgo of hij het niet koud heeft met die dunne jas aan
Wilgo: nee, ik zat in de auto.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:10:18 #197
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347596
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
streamlock?
pi_45347601
ik hoor die anderen ook niet meer praten :S
pi_45347630
Wat irritant dat geluid. Moet ervan plassen.
Go hard or go home
pi_45347632
De rest is ook alleen gekletter.
pi_45347633
lol wat is dit zeg!
  zondag 14 januari 2007 @ 17:11:16 #202
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45347643
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef pronkjewail het volgende:
Wilgo loopt gewoon naar binnen en geeft iedereen een hand. Volgens mij draait wilgo gewoon bij en laat haar zitten...
Het is gewoon een 'ik laat me niet kennen' mag, doet stoer bij de mensen en nu in het kantoor gaat hij los tegen haar.

Jammer alleen van de streamlock en dat de rest nu ook niet meer te horen is.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:11:46 #203
521 ruby
Hell yeah!
pi_45347675
Ik heb wel beeld maar ik hoor alleen stromend water en wat kwetterende vogeltjes.
Op alle streams overigens, ondanks dat er twee op keuken staan.
pi_45347688
Ik kan wel meekijken want ik heb aftap-apparatuur geplaatst..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  zondag 14 januari 2007 @ 17:12:00 #205
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45347690
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef Brici het volgende:
ik hoor die anderen ook niet meer praten :S
nee

hallo regie !!! draai ff aan die knoppen ...........en dan liefst de verkeerde ....die van het kantoor graag
  zondag 14 januari 2007 @ 17:12:01 #206
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347691
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
Wat irritant dat geluid. Moet ervan plassen.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:12:07 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347700
Waarom kunnen de beelden niet gewoon terug op de paardenbak? Net waren het ook 2 streams keukentafel en 2 streams paardenbak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45347705
Okay. Het concept is bij deze verneukt.
Goed gedaan jongens!!
pi_45347715
Wilgo heeft een lief gezicht, die moet ze niet laten lopen
Zoiets krijgt ze nooit meer
pi_45347720
word een lang uurtje zo
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:12:39 #211
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45347723
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 14 januari 2007 @ 17:12:41 #212
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347724
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Flyduck het volgende:
Ik kan wel meekijken want ik heb aftap-apparatuur geplaatst..
Linkje!
pi_45347733
Nu mogen we niemand meer horen waar slaat het op :<
  zondag 14 januari 2007 @ 17:13:17 #214
130054 demins
We weten niks
pi_45347741
Waarom komt die Wilgo niet op tijd? Straks zijn de sushi's er en moet Natasia eten. Het gesprek kan in een halfuurtje gedaan zijn.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:13:22 #215
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347747
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Okay. Het concept is bij deze verneukt.
Goed gedaan jongens!!
Eens
  zondag 14 januari 2007 @ 17:13:26 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45347750
Dat ik die 2 niet kan zien vind ik al belachelijk, maar dat er nu helemaal geen streams zijn die je kunt horen, slaat nergens op. Waarschijnlijk tapen ze het gesprek wel om in de uitzending te gebruiken waar dan 3 zinnen uitgeknipt worden alsof het koek en ei is en Natasia kan blijven.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:13:45 #217
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45347758
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
dit is onze straf ....voor de brief ...ehe
pi_45347760
ZE ZIJN DUS WEL AAN HET FILMEN!!!

Als ze niet zouden filmen, zouden ze geen streamlock doen.
Ik weet niet hoe het technisch in elkaar steekt, maar er is geen enkele reden voor een streamlock, tenzij ze ergens druk mee zijn.... FILMEN
  zondag 14 januari 2007 @ 17:14:03 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347773
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:14:28 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347796
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
ZE ZIJN DUS WEL AAN HET FILMEN!!!

Als ze niet zouden filmen, zouden ze geen streamlock doen.
Ik weet niet hoe het technisch in elkaar steekt, maar er is geen enkele reden voor een streamlock, tenzij ze ergens druk mee zijn.... FILMEN
Ze zijn bang dat ze op het verkeerde knopje drukken dan
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:14:29 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45347797
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
pi_45347801
Wat een amateurs zijn het toch, geen eens geluid!
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:15:33 #223
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45347840
overigens kunnen we WEL met z'n allen zwaaien naar het concept, want die is forever lost, evenals de geloofwaardigheid.

pi_45347850
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.
Hij is cool, logisch, ziet de dingen goed.

Hij is waarschijnlijk wel de enige man op aarde die haar mentaal aan kan
pi_45347855
Dit is echt heel slecht voor het programma, vooral als de rest weet dat dit niet wordt uitgezonden. Dan gaat iedereen problemen maken met mensen die ze missen..... Graag uitleg DGK_REDACTIE
  zondag 14 januari 2007 @ 17:16:00 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347869
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
Idem
pi_45347871
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:16:24 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45347887
Als dit er toe leidt dat ze toch weggaat (waar ik de kans bijna nihil van inschat) zeg ik ok, maar dit haalt wel het plezier van het kijken weg. ik kap er effe mee.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:16:29 #229
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45347889
Beetje triest dat dat gewoon mag zonder camera, trap haar gewoon de villa uit, gaat ze thuis maar praten
pi_45347891
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef Danny het volgende:
overigens kunnen we WEL met z'n allen zwaaien naar het concept, want die is forever lost, evenals de geloofwaardigheid.

pi_45347902
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
  zondag 14 januari 2007 @ 17:17:04 #232
165570 uitgeslapen
pi_45347923
Waarom noemt brain boer bart telkens boer adder
pi_45347930
De redactie zit ook naar Wilgo en Natasia te luisteren, ze vergeten de andere streams
Goedemorgen :W
  zondag 14 januari 2007 @ 17:17:19 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347935
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.
Hij is cool, logisch, ziet de dingen goed.

Hij is waarschijnlijk wel de enige man op aarde die haar mentaal aan kan
En zelfs hij trekt het egoïsme zoals dat nu naar voren komt niet meer....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45347939
Ik ga dr in ieder geval vandoor. Kijk later nog wel eens of nataasia nog leeft of dat john er de stekker uit heeft getrokken. kutprogramma
  zondag 14 januari 2007 @ 17:18:24 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45347977
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef crohntje het volgende:
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.
Ik hou er ook rekening mee dat hij gewoon fatsoenlijk wil zijn en haar niet telefonisch of per videoboodschap wil dumpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45347986
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Idem
Yeah right...
  zondag 14 januari 2007 @ 17:18:35 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45347988
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:18:42 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45347993
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:19:07 #240
130054 demins
We weten niks
pi_45348012
Het wordt een of ander compromis (erin blijven tot ze haar rijbewijs heeft of iets dergelijks) waar Natasia zich als het zover is niet aan gaat houden. En dan weer van voren af aan. Het is haar modus operandi.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:19:16 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_45348018
Dat stromende water is niet goed voor je blaas.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:20:48 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45348066
Ik zie het nut van de streamlocks gewoon niet, er zijn meer momenten dat we 1 (of meerdere bewoners) niet zien, het is immers wel de regie die beslist wat er op dat moment op de streams is, maar het lijkt me sterk dat behalve Natasia ook Bart, Brian, Huub en Sylvia met dingen bezig zijn die niet op de streams hoeven....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 januari 2007 @ 17:20:48 #243
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45348067
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
Regel 1 van DGK:
DGK kan ten alle tijden de (spel)regels veranderen !
  zondag 14 januari 2007 @ 17:20:53 #244
130755 Kinga
versier hier
pi_45348071
Ze doen het gewoon voor de zekerheid. Bang dat een andere bewoner dat kantoor komt binnen stormen en dat we dan iets opvangen van het gesprek.
pi_45348114
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef bosb het volgende:
Dit is echt heel slecht voor het programma, vooral als de rest weet dat dit niet wordt uitgezonden. Dan gaat iedereen problemen maken met mensen die ze missen..... Graag uitleg DGK_REDACTIE
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.

Maar mij hoor je niet klagen, 1 uur zonder natasssssssss.......heerlijk wat een rust
  zondag 14 januari 2007 @ 17:22:28 #246
130054 demins
We weten niks
pi_45348138
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ze doen het gewoon voor de zekerheid. Bang dat een andere bewoner dat kantoor komt binnen stormen en dat we dan iets opvangen van het gesprek.
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.
pi_45348153
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef ruby het volgende:
Dat stromende water is niet goed voor je blaas.
Een zingende Natasia is weer niet goed voor je darmen.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:23:10 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45348165
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Miraaa het volgende:

[..]

De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.

Maar mij hoor je niet klagen, 1 uur zonder natasssssssss.......heerlijk wat een rust

ALT-F4 dat is pas rustig
  zondag 14 januari 2007 @ 17:23:11 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45348166
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.
Mork calling Orson, come in Orson.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45348184
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom noemt brain boer bart telkens boer adder

en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt
boer adder = brother
  zondag 14 januari 2007 @ 17:25:13 #251
130755 Kinga
versier hier
pi_45348227
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:

[..]

boer adder = brother
Moest deze twee keer lezen... wat leuk
pi_45348242
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ALT-F4 dat is pas rustig
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe" op de bank gaat doen.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:25:51 #253
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45348247
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:

Regel 1 van DGK:
DGK kan ten alle tijden de (spel)regels veranderen !
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:26:40 #254
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45348269
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe|" op de bank gaat doen.
Dat zit er dik in ja, het wordt weer Nasty night !
pi_45348295
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
welkom bij de streams , de eerste weken waren er echt heel veel locks, toen was het pas erg om te streamen, wat toen ook haast niet werd gedaan door de locks imo, maar nu er zwaar wordt gepromoot met 24/7 streams blabla kunnen ze haast niet zoveel locken, en tja, zoals al vermeld werd, de oortjes krijgen nu iig een uur rust (de ogen ook:P )
  zondag 14 januari 2007 @ 17:28:06 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45348311
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.
Tja, 'this is tv men'
pi_45348326
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!
  zondag 14 januari 2007 @ 17:29:24 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45348367
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!
Verbaasd me niks als ze straks boven de fontijn uit komt
  zondag 14 januari 2007 @ 17:30:14 #259
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45348393
Ik denk dat TIEN Wilgo een afkoopsom betaald, afkopen van zijn (emotionele?) problemen waar ie buiten tegenaan loopt.
Brian heeft 50.000 gekregen, als Natasia (eigenlijk Wilgo dan) nou een leuk bedrag had gekregen zou het leed een stuk dragelijker zijn. Buiten in de Surinaamse gemeenschap zal Wilgo dan als slimmerik aangekeken worden, en niet als de man op de tweede plaats die een mal wijf in DGK heeft zitten.

Het zou een slimme John de Mol-zet zijn, als ze Natasia in DGK willen houden tenminste.
ik kan me wel voorstellen dat het vuurwerk waar ze TOCH voor zorgt welkom is in DGK, het ging tenslotte om (min of meer) een treiterprogramma waar moeilijke mensen in komen die elkaar dwarszitten om zo de hoofdprijs te kunnen winnen.

Het irritante aan Natasia geeft iedereen wel het gevoel dat je ERGENS naar zit te kijken. Niet een soort zoetsappige Big Brother copy. Het geeft mensen wel emoties die ze anders niet zo gauw hebben.
Haat, irritatie, machteloosheid, boosheid, woede, allemaal gevoelens waardoor je toch het gevoel krijgt dat JE LEEFT......

Ik praat voor mezelf, maar Big Brother had ik al na een maand geen stream meer van opstaan, nu kijk ik toch even wat die halve gestoorde nou weer aan de hand haalt in DGK.
En steeds wordt je weer kwaad, en steeds hoop je weer op tegenslag voor Nasty, en steeds lach je als dat zo is, en dat kon ik in Big Brother nooit vinden.

Hetzelfde geld ook voor de andere bewoners, behalve voor Huub en Sylvia, Ilona in wat mindere mate door haar saaiheid, maar voor de meesten hoop ik op tegenslag en narigheid, en ben ije af en toe niet achter je PC weg te slaan als er wat op touw staat te komen. Zeg es dat het niet zo is....
  zondag 14 januari 2007 @ 17:30:18 #260
130054 demins
We weten niks
pi_45348397
Poll: Wat doet Natasia
  • Ze blijft
  • Ze gaat
  • Ze weet het nog niet
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_45348405
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Fikkert het volgende:

[..]

welkom bij de streams , de eerste weken waren er echt heel veel locks, toen was het pas erg om te streamen, wat toen ook haast niet werd gedaan door de locks imo, maar nu er zwaar wordt gepromoot met 24/7 streams blabla kunnen ze haast niet zoveel locken, en tja, zoals al vermeld werd, de oortjes krijgen nu iig een uur rust (de ogen ook:P )
    ow, stream 3en4 is ook ad visser noise, kzat muziek te luisteren dus dat had ik niet door, dan maar weer een muziekje
      zondag 14 januari 2007 @ 17:32:49 #262
    130054 demins
    We weten niks
    pi_45348476
    Poll: Hoe laat is Natasia terug?
  • 18.15 uur
  • Vroeger
  • Later
    Tussenstand:

• Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_45348501
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
  • Ze blijft
  • Ze gaat
  • Ze weet het nog niet
    Tussenstand:
    [afbeelding]
  • Ze blijft..
      zondag 14 januari 2007 @ 17:33:41 #264
    125528 Gigageil
    Toevallig wel !
    pi_45348518
    DGK-REDACTIE we hebben op de andere streams ook geen geluid hoor......
    pi_45348530
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef demins het volgende:
    Poll: Hoe laat is Natasia terug?
  • 18.15 uur
  • Vroeger
  • Later
    Tussenstand:
    [afbeelding]
  • Later.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:35:06 #266
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_45348571
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef kissa het volgende:

[..]

Ze blijft..
    ze gaat !!
      zondag 14 januari 2007 @ 17:35:24 #267
    130054 demins
    We weten niks
    pi_45348582
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef kissa het volgende:

[..]

Ze blijft..
    Heb je ook op `ze blijft´ geklikt?
      zondag 14 januari 2007 @ 17:35:29 #268
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_45348585
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef kissa het volgende:

[..]

Later.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:36:30 #269
    130054 demins
    We weten niks
    pi_45348622
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

zondag 14 januari 2007 @ 17:36:47 #270
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45348628
    Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_45348638
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef demins het volgende:

[..]

Heb je ook op `ze blijft´ geklikt?
    Natuurlijk
    pi_45348656
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

pi_45348663
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
    Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt
      zondag 14 januari 2007 @ 17:38:05 #274
    8890 spookvrouw
    altijd geestig
    pi_45348666
    ze blijft, ze is er niet uit te branden.
    Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
    pi_45348695
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
  • Ze blijft
  • Ze gaat
  • Ze weet het nog niet
    Tussenstand:
    [afbeelding]
  • ik heb dus fout gestemd
    natúúrlijk had het moeten zijn "ik weet het nog niet"

Ze weet het al ruim een máánd "niet"
      zondag 14 januari 2007 @ 17:39:06 #276
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_45348697
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
    Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
    Tuurlijk is dat niet waar, anders komt ie straks met een eis van ¤100.000,-
      zondag 14 januari 2007 @ 17:39:20 #277
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45348706
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
    De vraag is of dat ook wel terecht is, een deal met Wilgo heb ik minder moeite mee als het ten goede komt aan de kinderen.
    Of hebben ze hem feitelijk gewoon ingehuurd als 'the nanny' ??
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zondag 14 januari 2007 @ 17:39:54 #278
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_45348723
    dat mens blijft 100%
    pi_45348725
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
    Ik stem niet.
    Zelfs nu met streamlocks gaan de topics hier snel.
    Dus alle reden voor de redactie om haar te laten blijven.
    Dit was het laatste wat ik over die Slabek zeg.
    Voor mij bestaat ze niet meer.
    pi_45348732
    he he geluid
      zondag 14 januari 2007 @ 17:40:14 #281
    8890 spookvrouw
    altijd geestig
    pi_45348734
    Heeee geluid in het huis

Leandra,voor zover ik weet zorgt hij al een tijdje niet meer voor de kids.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:40:28 #282
    125528 Gigageil
    Toevallig wel !
    pi_45348747
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
    DGK-REDACTIE we hebben op de andere streams ook geen geluid hoor......
    THANK YOU !!!!
      zondag 14 januari 2007 @ 17:40:44 #283
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_45348756
    Ik hoor de andere streams weer.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:41:27 #284
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_45348783
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik stem niet.
    Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??
    pi_45348800
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik stem niet.
    das een deal !!!!
      zondag 14 januari 2007 @ 17:41:59 #286
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45348803
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef spookvrouw het volgende:
    Heeee geluid in het huis

Leandra,voor zover ik weet zorgt hij al een tijdje niet meer voor de kids.
    Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_45348824
    Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart
      zondag 14 januari 2007 @ 17:42:51 #288
    130054 demins
    We weten niks
    pi_45348829
    Ik denk dat ze, overrompeld door de onverwachte keuze die ze moet maken, om bedenktijd heeft gevraagd. En gekregen (24 uur). Dat wordt weer 24 uur top-streams...!

En verder zie ik haar niet voor 19.30 uur terugkomen. Tenslotte is Wilgo er nou toch...
    pi_45348843
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??
    Ja dat weet ik wel.
    Maar dat scheelt de redactie niks.
    Die ziet alleen maar hoeveel commotie er nu is.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:43:59 #290
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_45348866
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
    Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart
    Als ze er dan maar wel een andere mafkees in gooien.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:44:15 #291
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_45348878
    Ik ga ff eten, als ik terug kom wil ik geen Nasty meer zien. Afgesproken ?
      zondag 14 januari 2007 @ 17:44:53 #292
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45348898
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
    Als ze verstandig zou zijn dan zou ze dat inderdaad doen, want hij kan haar nu wel vertellen hoe erg het is (en dat wilde hij niet telefonisch of met camera's erbij doen)
    Maar op een of andere manier kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat Natasia nog niet zou gaan als heel Almere met haar hele familie erbij in het IJsselmeer zou wegzakken.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zondag 14 januari 2007 @ 17:45:56 #293
    8890 spookvrouw
    altijd geestig
    pi_45348931
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)
    Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:46:28 #294
    165570 uitgeslapen
    pi_45348948
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:

[..]

boer adder = brother
    Ik ben toch uitgeslapen. Trouwens, wil je nog een sigretje, boer adder?
      zondag 14 januari 2007 @ 17:47:48 #295
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_45348987
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
    Ik ga ff eten, als ik terug kom wil ik geen Nasty meer zien. Afgesproken ?
    AFGESPROKEN ?
      zondag 14 januari 2007 @ 17:48:28 #296
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_45349011
    ik hoop t
      zondag 14 januari 2007 @ 17:48:33 #297
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45349013
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef spookvrouw het volgende:
    Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.
    De kinderen worden al tijden van hot naar her gesleept, maar gezien Wilgo 's avonds ergens vervelend volk een disco uit staat te smijten kan ik me voorstellen dat de kinderen vooral in de weekenden bij de tantes zijn.
    Hoe het precies zit is volgens mij niemand meer duidelijk (incl. de kinderen )
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_45349016
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef demins het volgende:
    Ik denk dat ze, overrompeld door de onverwachte keuze die ze moet maken, om bedenktijd heeft gevraagd. En gekregen (24 uur). Dat wordt weer 24 uur top-streams...!

En verder zie ik haar niet voor 19.30 uur terugkomen. Tenslotte is Wilgo er nou toch...
    Iedereen heeft toch maar een uur. Moet ze nog meer voorgetrokken worden?
    Wilgo moet gewoon om 18:05 weg. (Liefst mét Natasiaaaaa}
      zondag 14 januari 2007 @ 17:48:51 #299
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_45349026
    ik leg er ¤ 10 euro voor in de pot als ze maar oppijpt
      Admin zondag 14 januari 2007 @ 17:50:41 #300
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_45349063
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:

AFGESPROKEN ?
    ik ben het ermee eens. Als ze NIET weg is ben ik voorlopig wel klaar met DGK. Dan lees ik vanzelf wel een keer dat ze opgehoerd is.
      zondag 14 januari 2007 @ 17:50:51 #301
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_45349068
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
    AFGESPROKEN ?
    [Nenamodus] Nee, jaa, nee, ja [/Nenamodus]
    [Ilonamodus] Dat ook, Leuk, Ik weet het niet hoor, Ja [/Ilonamodus] (maakt toch niet uit, kan na de stemming nog veranderen)
    Wullie bin KOEL © Soneal
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')