Kun je dat menselijke vlak vergeten eens uitleggen?? Ik mis dat namelijk echt niet bij hem. Hij praat graag over zijn zoontje, kinderen van nataasia. Geeft aan hoe hij vroeger was en van alles en nog wat.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nou ik doe het net andersom en kijk alleen streams, maar ik zie het ook niet hoor, ik zie natte nel juist een beetje doorslaan in het spel en juist het hele menselijke vlak vergeten.![]()
( wat ik overigens wel in een spel als dit erbij vind horen )![]()
hmmm.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef bosb het volgende:
[..]
Helder, en ook inderdaad zichtbaar. Ik mis alleen bart een beetje in dit rijtje. Bart en Brain hebben een pact, en bart heeft gister nog aan natasia aangegeven iedereen eruit te willen stemmen, zelfs .nl, maar niet brain... Daar heb ik op dit moment nog mijn twijfels over.
Als duidelijk is dat de hele groep meegaat denk ik echter wel dat bart misschien volgt, aangezien hij gek wordt van het feit dat er geen progressie in het spel zit.
We zullen zien.
En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan isquote:Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef Fc_k het volgende:
Ik denk dat dat het verschil is met het kijken naar de streams en kijken naar tv
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg isquote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef crohntje het volgende:
Zo, ben ik weer. Ben ik op tijd voor de voorbereidingen van het Wilgo-Natasia spektakel over een uur?![]()
En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Missy_1974 het volgende:
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg is
Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is![]()
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden.
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.
Z'n 'workers' voeren het smerige werk op zonder zich af te vragen of dit tegen hun eigen normen en waarden (en dus buiten het spel) ingaat...
Tot nu toe was Bart de enige, maar je, iets waar hij zo blijkt op terug gekomen is...
Tja zo kun je het ook uitleggenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is![]()
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden. (zijn letterlijke woorden: ik doe niks, ik voed alleen maar)
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijftquote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.
Maar daar verschilt onze mening.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft
Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
uiteraard want de diva wil aandacht, en morgen is de weer de vrolijkheid zelve.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.![]()
Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar daar verschilt onze mening.
JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.
NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!
De rest (incl hier op het forum) loopt alleen maar te roepen dat de 'workers' niet in Nathaels zak zitten...
Toch?
Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef Darklight het volgende:
Misschien gaat ze wel naar huis na het gesprek met Wilgo
Ja die hoor ik dus ook, hoezeer ik er ook begrip voor heb, dat wilgo buiten beeld wil blijven, heb ik zoiets van dan film je alleen haar maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...
Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:
Maar daar verschilt onze mening.
JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.
NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!
Ja ze noemt de site Mamjo ook 30 x in een minuut.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef crohntje het volgende:
Zal toch wel belachelijk zijn hé, dat ze zonder camera mag. Maar goed, ik denk dat we daarna het wel horen in geuren en kleuren![]()
Precies. Dus dan zegt ditalles dus meer over de 'workers' en hoe ze persoonlijk (in het echt) zijn, dan over NL.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.
Ik hoop het, ......maar ik vrees absoluut van niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef gomi het volgende:
als t dike boeha wordt, hoop ik dat er eindelijk iemand zal zijn die haar verteld dat t toch echt haar eigen keus is zoals t gelopen is en dat zij verantwoordelijk is voor de dikke boeha.
(ik gok op Brian die dat zal zijn, omdat hij al op ontploffen staat en dan tegen natasia zal uitvallen en haar effe goed de waarheid zegt. Puur om zijn eigen frustratie eruit te gooien)
Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.
Nathanael is daar een ster in en om dat op deze wijze voor elkaar te krijgen heeft hij zich gelijk gericht tot de minst intelligente mensen in het huis... degenen die het makkelijkst te voeden waren.
Uiteraard heeft iederen zijn eigen verantwoordelijkheid, maar dat de moraal en het verantwoordelijheidsbesef bij (voornamelijk) Brian en Natasia sowieso anders ligt dan bij een hoop andere mensen was al heel lang duidelijk en dus heeft Nathanael heel bewust juist die bewoners benaderd op een manier die hem bij hun in de groep zou plaatsen, en gezien daar met het pact Brian en Bart toch nog geen echte leider was is hij zo in dat gat gesprongen.
Op zich sterk gespeeld dus maar dat neemt niet weg dat ik hem een hufter van het zuiverste water vind die heel bewust misbruik maakt van de zwakke personen om hem heen.
We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedumpt wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Sonique het volgende:
Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.
En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)quote:Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef gomi het volgende:
ik ben t in grote lijnen wel met je eens sonique, Nathanael speelt er echt een spel. wat je daar ziet is niet de echte nathanael. bij anderen heb ik meer t idee dat ze steeds meer de echte ik laten zien.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben hoe Natasia gedumpt wordt door haar vent.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef gomi het volgende:
natuurlijk is t niet alle4en maar spel, maar bij nathanael is percentage spel groter dan bij de meesten anderen imo
jup.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:
[..]
En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
Jawel, een keer of 4quote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?
Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:
Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....quote:Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
jup.
Huub ook wat mij betreft, maar die is nog een 'jonge hond' en maakt soms foutjes (bashen van NL z'n moeder)
ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:
[..]
En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
Ja ok, maar ik moet zeggen dat ik het heeel erg moeilijk vind om een type .nl te kunnen benoemen. Hij speelt het spel erg goed en komt amper uit zijn rol.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Als het 'zo' doorgaat, zullen NL, Huub en Sylvia de laatse drie zijn die over blijven imo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:
[..]
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Dus toch krokodillentranenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:
[..]
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)quote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.
(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
Maar wel een heerlijke......quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaatWilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
![]()
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel![]()
![]()
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.
bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
Ik mis wat comma'squote:Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
Jazeker, begrijp het en daardoor zie ik huub dus ook niet meer echt als potentiele winnaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.
Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...
Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.
Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...
Als je begrijpt wat ik bedoel..
Een digitale....quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor camera van NL?
Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Sonique het volgende:
Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
Natuurlijk.quote:
Klopt helemaal. Ik heb echter wel het idee dat mensen hier heel erg kiezen voor de zwakke partij (was tot voor kort huub) en hem daarom steunen. Ook vergeten erg veel mensen dat het een spel is waarin je uiteindelijk in je eentje over moet blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.
Dat 5 de wortel van 25 is, is niet op gevoel, dat is een feit, en als het om DGK gaat dan baseer jij ook op gevoel, jij ziet dingen zoals jij ze ziet (ingegeven door jouw gevoel) en anderen zien dingen zoals zij ze zien (ingegeven door gevoel)
WIlgo ook over de zeik en als ze met hem de afspraak hebben dat er geen camera's zullen zijn, dan schenden ze die, en Wilgo is geen deelnemer.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef farceman het volgende:
Zeg gewoon dat je de camera's uit zult doen en houd ze dan toch aan!
da's pas mooie tv en Natasia over de zeik, maar vrijwillig vertrekken daardoor zal ze toch nooit
uiteraard is dat zo beslist, maar toch doet het afbreuk aan het programmaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)
Dat het allemaal Natasia dr eigen beslissingen zijn is een ander verhaal, je kunt je alleen afvragen hoe zij iemand in haar positie (blut, 2 kleine kinderen) wel door de screenings hebben kunnen laten komen terwijl een Kastanova daar bijvoorbeeld niet doorkomt.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, en dat had Talpa in augustus al met Natasia moeten doen.
Sylvia gaat ver komen, maar zal door haar sociale gemoedstoestand (lees: het niet los kunnen laten om iemand speltechnisch onderuit te halen) verliezen. Háár fase 3 komt dus om het hoekje kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.
Ik denk niet dat .nl eruit is gevallen. Door zijn prachtige toneelstukje na het wijn incident, maar ook na het huub incident, heeft hij juist heel veel sympathie gewonnen bij de overige bewoners. Iets wat volgens mij dus past in het fase 1 verhaal.
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik weet dat ik gelijk al een schurfthekel aan Nathanael had, dus voor Huub er was. Maar ik was er ook al een maand geleden achter waardoor (ik ken een Nathanael-achtige beter dan me lief is).quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef bosb het volgende:
Klopt helemaal. Ik heb echter wel het idee dat mensen hier heel erg kiezen voor de zwakke partij (was tot voor kort huub) en hem daarom steunen. Ook vergeten erg veel mensen dat het een spel is waarin je uiteindelijk in je eentje over moet blijven.
Als je dit meeneemt bij het maken van je oordeel, denk ik dat je al een stuk objectiever bent.
Maar inderdaad een oordeel is bijna altijd gebasseerd op gevoel.
Ja tuurlijk zoekt hij haar breekpunt. De allerbeste tactiek om snel iemand weg te spelen, maar ik denk wel dat syl een heel pittige is wat breekpunt betreft, die kan heeel veel slikken.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sylvia gaat ver komen, maar zal door haar sociale gemoedstoestand (lees: het niet los kunnen laten om iemand speltechnisch onderuit te halen) verliezen. Háár fase 3 komt dus om het hoekje kijken.
Ze kan natuurlijk altijd veranderen trouwens. de nacht is nog jong wat dat betreft.
Nu begrijp je ook waarom NL zo op haar emoties zit in te spelen...
Haar breekpunt opzoeken heet dat...
ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.
Ik denk niet dat .nl eruit is gevallen. Door zijn prachtige toneelstukje na het wijn incident, maar ook na het huub incident, heeft hij juist heel veel sympathie gewonnen bij de overige bewoners. Iets wat volgens mij dus past in het fase 1 verhaal.
Ok, je bent een beetje bevooroordeeld dus...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik weet dat ik gelijk al een schurfthekel aan Nathanael had, dus voor Huub er was. Maar ik was er ook al een maand geleden achter waardoor (ik ken een Nathanael-achtige beter dan me lief is).
Ze zou sowieso niet gaan... dus ze hadden het net zo goed niet kunnen toestaan, ik heb echt het gevoel dat ze meer een afspraak met Wilgo hebben gemaakt (omdat Wilgo tot op het laatste moment fatsoenlijk wil blijven en haar dus niet telefonisch of met een videoboodschap wil dumpen, of haar idd nog een laatste kans wil geven) dan dat ze een afspraak met Natasia hebben gemaakt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard is dat zo beslist, maar toch doet het afbreuk aan het programma
want natas kiest ervoor om niet weg te gaan, en de voorkeur aan de villa te geven. dat is juist de eesentie van het programma om het wel te laten zien
dat talpa dit enigszins wil beschermen snap ik ook wel.
feit blijft ook dat natas een groot deel van DGK draagt, als ze wel weg is valt er toch een gat, want ze is goed voor de kijkcijfers, want juist de meeste gespreksstof is natas, en ook vele i-net pagina's gaan over haar
Wat syl betreft is het idd nog allemaal een beetje vaag.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.
wat sylvia betrfet weet ik t niet. zij heeft nog lang niet t achterste van haar tong laten zien en ms dat ze gewoon wacht op t juiste moment om meer te laten zien. nu is t allemaal nog niet nodig, ze vaart wel mee op t schip.
nathanael speelt t spel ms juist net iets teveel en dat kan hem opbreken als zijn maatjes eruit gaan. Dan komt hij in zijn eentje en is hij een makkelijk doelwit.
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
Natasia en Sylvia huggen... aaaah, wat lief.
Voor mij geldt precies hetzelfde. Een dubbelganger van hem, zowel uiterlijk als innerlijk is mijn baas op het werk geweest. Na drie jaar psychologische oorlogsvoering is hij uiteindelijk ontslagen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik weet dat ik gelijk al een schurfthekel aan Nathanael had, dus voor Huub er was. Maar ik was er ook al een maand geleden achter waardoor (ik ken een Nathanael-achtige beter dan me lief is).
IK vind het toch stijl van Sylvia, ondanks dat Natasia haar zo bot heeft behandeld, haar toch sterkte toe te wensen met wat goede raad.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
Natasia en Sylvia huggen... aaaah, wat lief.
ja geleend van nenaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
Die krijgt ze van Nena.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
Nena geeft ondertussen volgens mij al haar punten aan nataaasia. Ze hoeft ze ook niet terug te hebben... Die speelt het spel dus niet slim.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Ok, je bent een beetje bevooroordeeld dus...
Dat mag
En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
IK vind het toch stijl van Sylvia, ondanks dat Natasia haar zo bot heeft behandeld, haar toch sterkte toe te wensen met wat goede raad.
Hoop dat die schreeuwert het wel kan waarderen.
Volgens mij is ie aan het paardrijden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is onze Huub ?
ben ik bijna com[pleet met je eens. t zwakke van nathanaels positie op t moment is de groep waar hij deel van uitmaakt. dat zijn de mensen die er imo t eerst zelf uit zullen stappen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat syl betreft is het idd nog allemaal een beetje vaag.
Wat je wel moet onthouden is dat .nl in staat is om met iedereen maatjes te worden. Ik noem nataaasia. Ruzie, en toen hij haar breekpunt gevonden had, en door had hoe hij haar gek kon krijgen heeft hij een prachtig spel gespeeld en is maatjes met haar geworden.
Het enige dreigende zijn vrijwillige exits van meerdere personen, dan bepaalt .nl de volgorde niet meer, en loopt hij het risico meerdere mensen in het huis te krijgen die hem doorhebben. De kans hierop is echter niet zo heel groot denk ik.
Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijven
Des te meer reden voor NL om naar Huub toe te trekken. Sylvia moet los van Huub...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.
wat sylvia betrfet weet ik t niet. zij heeft nog lang niet t achterste van haar tong laten zien en ms dat ze gewoon wacht op t juiste moment om meer te laten zien. nu is t allemaal nog niet nodig, ze vaart wel mee op t schip.
nathanael speelt t spel ms juist net iets teveel en dat kan hem opbreken als zijn maatjes eruit gaan. Dan komt hij in zijn eentje en is hij een makkelijk doelwit.
Daar heb ik ook nog aan gedacht. Zou prachtig zijn, maar vrees van niet...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RTM1988 het volgende:
weet je wat leuk zou zijn, dat wilgo niet op komt dagen!
Thx, ik zat even niet op te letten denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is ie aan het paardrijden.
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.
jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??
Mee eens (dat we t niet eens hoeve te worden) Als we er allemaal maar lol in hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.![]()
Ze moet zowiezo nog 24 uur blijven dus dat snap ik nog wel. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ie misschien toch niet komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef bosb het volgende:
zal wilgo ook leuk vinden, die zit waarschijnlijk achter te wachten om nataaaasia mee naar huis te nemen, terwijl nataaaasia gewoon haar eten zit te bestellen voor na het gesprek....
Wat was laag 1 ook weer?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Sonique, ben het met je eens, hoor.
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.
Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
Nee joh, Nena ziet gewoon de waarde van dingen niet, ze denkt dat ze makkelijk ¤ 5.000,= per maand kan verdienen, zonder te weten dat de gemiddelde 19-jarige zonder opleiding al blij mag zijn als ze 20% van dat bedrag per maand mee naar huis kunnen nemen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Nena is juist handig. Contactpunten weggeven = Brain zieken door te laten zien dat ze iedereen van alles gunt zonder er wat voor terug te willen
Zo egoistisch is ze nouquote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de contactpunten, ze heeft ze, zou zo ff niet weten wat ze er mee moet dus ach, er komen wel weer verse contactpunten, en ergens is het ook niet vreemd want ze verdient ze iedere keer makkelijk zat. Daarbij was er dit jaar een limiet gesteld aan het maximale aantal contactpunten wat iemand mag hebben.
Nena had haar ook zo die 12-uur gegund.
'ik weet het niet' zegt genoeg lijkt me !quote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....
Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.![]()
Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.
Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instalerenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef partyyboyy het volgende:
dacht dat Wilgo om 5 uur kwam? Nu gaat ze pokeren
Zei hij dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Sorry, het lijkt er idd op dat ze gaat pokeren..... Vreemd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
zie toch duidelijk chips bij haar liggenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?
het enige wat ik kan zien is dat ze Natasia nog harder op haar plek zet. Als ze nu kiest om erin te blijven is die keuze ook HELEMAAL door Natasia zelf gemaakt.
Een slechte keuze, en dus bevestigd dat dat Natasia een nog erger is dan wij al vermoedde...
Misschien kan Huub het zo van haar overnemen, gezellig naast Nena met Nathanael een spelletje spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
zie toch duidelijk chips bij haar liggen
Ja graag, waar kan ik het anders terugvinden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?![]()
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)quote:
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef demins het volgende:
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.
tnxquote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)
laag 2 (de schakel tussen laag 1 en 3, de redactie, mensen die werken bij DGK etc)
laag 3 (je echte leven, hoe het VOOR dgk was met al je eigen normen en waarden etc)
Absoluutquote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Ik geloof van wel. Ik hoor die zaadstem overal bovenuit komen.quote:
Dan kan ze nog ff wat eten tijdens het koffers pakken, thuis moet ze zelf koken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef spookvrouw het volgende:
Waarom niet, ze lust toch alles en iedereen rauw?![]()
Dan heeft ze een reden om Wilgo weg te sturen onder het eten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
Fijne avond, en eet smakelijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo
Moet nu ECHT gaan...
have fun, en succes met bijlezen vanavondquote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo
Moet nu ECHT gaan...
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Ik denk dat Sylvia de eer aan zichzelf houdt en zich niet zo verlaagdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten![]()
Omdat ie als een kneus op die grasmaaier zit?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Brian nu!
Het is idd wel heel sterk om je grootste vijand (hoewel Natasia Sylvia meer als vijand ziet dan andersom) oprecht succes te wensen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten![]()
Het is gewoon een 'ik laat me niet kennen' mag, doet stoer bij de mensen en nu in het kantoor gaat hij los tegen haar.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef pronkjewail het volgende:
Wilgo loopt gewoon naar binnen en geeft iedereen een hand. Volgens mij draait wilgo gewoon bij en laat haar zitten...
neequote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef Brici het volgende:
ik hoor die anderen ook niet meer praten :S
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
Wat irritant dat geluid. Moet ervan plassen.
Linkje!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Flyduck het volgende:
Ik kan wel meekijken want ik heb aftap-apparatuur geplaatst..
Eensquote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Okay. Het concept is bij deze verneukt.
Goed gedaan jongens!!
dit is onze straf ....voor de brief ...ehequote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
Wilgo heeft een lief gezicht, die moet ze niet laten lopen![]()
Zoiets krijgt ze nooit meer
Ze zijn bang dat ze op het verkeerde knopje drukken danquote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
ZE ZIJN DUS WEL AAN HET FILMEN!!!
Als ze niet zouden filmen, zouden ze geen streamlock doen.
Ik weet niet hoe het technisch in elkaar steekt, maar er is geen enkele reden voor een streamlock, tenzij ze ergens druk mee zijn.... FILMEN
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
Wilgo heeft een lief gezicht, die moet ze niet laten lopen![]()
Zoiets krijgt ze nooit meer
Idemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef Danny het volgende:
overigens kunnen we WEL met z'n allen zwaaien naar het concept, want die is forever lost, evenals de geloofwaardigheid.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
En zelfs hij trekt het egoïsme zoals dat nu naar voren komt niet meer....quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.
Hij is cool, logisch, ziet de dingen goed.
Hij is waarschijnlijk wel de enige man op aarde die haar mentaal aan kan
Ik hou er ook rekening mee dat hij gewoon fatsoenlijk wil zijn en haar niet telefonisch of per videoboodschap wil dumpen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef crohntje het volgende:
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.
Regel 1 van DGK:quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef bosb het volgende:
Dit is echt heel slecht voor het programma, vooral als de rest weet dat dit niet wordt uitgezonden. Dan gaat iedereen problemen maken met mensen die ze missen..... Graag uitleg DGK_REDACTIE
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ze doen het gewoon voor de zekerheid. Bang dat een andere bewoner dat kantoor komt binnen stormen en dat we dan iets opvangen van het gesprek.
Een zingende Natasia is weer niet goed voor je darmen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef ruby het volgende:
Dat stromende water is niet goed voor je blaas.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.
Maar mij hoor je niet klagen, 1 uur zonder natasssssssss.......heerlijk wat een rust![]()
Mork calling Orson, come in Orson.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom noemt brain boer bart telkens boer adder
Moest deze twee keer lezen...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt![]()
boer adder = brother
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe" op de bank gaat doen.quote:
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Regel 1 van DGK:
DGK kan ten alle tijden de (spel)regels veranderen !
Dat zit er dik in ja, het wordt weer Nasty night !quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe|" op de bank gaat doen.![]()
welkom bij de streamsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
Tja, 'this is tv men'quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Verbaasd me niks als ze straks boven de fontijn uit komtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!
ow, stream 3en4 is ook ad visser noise, kzat muziek te luisteren dus dat had ik niet door, dan maar weer een muziekjequote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Fikkert het volgende:
[..]
welkom bij de streams, de eerste weken waren er echt heel veel locks, toen was het pas erg om te streamen, wat toen ook haast niet werd gedaan door de locks imo, maar nu er zwaar wordt gepromoot met 24/7 streams blabla kunnen ze haast niet zoveel locken, en tja, zoals al vermeld werd, de oortjes krijgen nu iig een uur rust (de ogen ook:P )
Ze blijft..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Later.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef demins het volgende:
Poll: Hoe laat is Natasia terug?18.15 uur Vroeger Later
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
ik heb dus fout gestemdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Tuurlijk is dat niet waar, anders komt ie straks met een eis van ¤100.000,-quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
De vraag is of dat ook wel terecht is, een deal met Wilgo heb ik minder moeite mee als het ten goede komt aan de kinderen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
Ik stem niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
THANK YOU !!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
DGK-REDACTIE we hebben op de andere streams ook geen geluid hoor......![]()
Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik stem niet.
Zelfs nu met streamlocks gaan de topics hier snel.
Dus alle reden voor de redactie om haar te laten blijven.
Dit was het laatste wat ik over die Slabek zeg.
Voor mij bestaat ze niet meer.
das een deal !!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik stem niet.
Zelfs nu met streamlocks gaan de topics hier snel.
Dus alle reden voor de redactie om haar te laten blijven.
Dit was het laatste wat ik over die Slabek zeg.
Voor mij bestaat ze niet meer.
Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef spookvrouw het volgende:
Heeee geluid in het huis
Leandra,voor zover ik weet zorgt hij al een tijdje niet meer voor de kids.
Ja dat weet ik wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??![]()
Als ze er dan maar wel een andere mafkees in gooien.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart![]()
![]()
Als ze verstandig zou zijn dan zou ze dat inderdaad doen, want hij kan haar nu wel vertellen hoe erg het is (en dat wilde hij niet telefonisch of met camera's erbij doen)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart![]()
![]()
Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)
Ik ben toch uitgeslapen. Trouwens, wil je nog een sigretje, boer adder?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt![]()
boer adder = brother
AFGESPROKEN ?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff eten, als ik terug kom wil ik geen Nasty meer zien. Afgesproken ?![]()
De kinderen worden al tijden van hot naar her gesleept, maar gezien Wilgo 's avonds ergens vervelend volk een disco uit staat te smijten kan ik me voorstellen dat de kinderen vooral in de weekenden bij de tantes zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef spookvrouw het volgende:
Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.
Iedereen heeft toch maar een uur. Moet ze nog meer voorgetrokken worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef demins het volgende:
Ik denk dat ze, overrompeld door de onverwachte keuze die ze moet maken, om bedenktijd heeft gevraagd. En gekregen (24 uur). Dat wordt weer 24 uur top-streams...!
En verder zie ik haar niet voor 19.30 uur terugkomen. Tenslotte is Wilgo er nou toch...
ik ben het ermee eens. Als ze NIET weg is ben ik voorlopig wel klaar met DGK. Dan lees ik vanzelf wel een keer dat ze opgehoerd is.quote:
[Nenamodus] Nee, jaa, nee, ja [/Nenamodus]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |