ja geleend van nenaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
Die krijgt ze van Nena.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Natasia heeft 150 contactpunten nodig voor het gesprek straks, heeft ze die al bij elkaar?
Nena geeft ondertussen volgens mij al haar punten aan nataaasia. Ze hoeft ze ook niet terug te hebben... Die speelt het spel dus niet slim.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Ok, je bent een beetje bevooroordeeld dus...
Dat mag
En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
IK vind het toch stijl van Sylvia, ondanks dat Natasia haar zo bot heeft behandeld, haar toch sterkte toe te wensen met wat goede raad.
Hoop dat die schreeuwert het wel kan waarderen.
Volgens mij is ie aan het paardrijden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is onze Huub ?
ben ik bijna com[pleet met je eens. t zwakke van nathanaels positie op t moment is de groep waar hij deel van uitmaakt. dat zijn de mensen die er imo t eerst zelf uit zullen stappen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat syl betreft is het idd nog allemaal een beetje vaag.
Wat je wel moet onthouden is dat .nl in staat is om met iedereen maatjes te worden. Ik noem nataaasia. Ruzie, en toen hij haar breekpunt gevonden had, en door had hoe hij haar gek kon krijgen heeft hij een prachtig spel gespeeld en is maatjes met haar geworden.
Het enige dreigende zijn vrijwillige exits van meerdere personen, dan bepaalt .nl de volgorde niet meer, en loopt hij het risico meerdere mensen in het huis te krijgen die hem doorhebben. De kans hierop is echter niet zo heel groot denk ik.
Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hier zie ik dus: het spel spelen en toch jezelf blijven
Des te meer reden voor NL om naar Huub toe te trekken. Sylvia moet los van Huub...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ook de momenten dat je je effe uit je spel valt kunnen je symphatie opleveren. maar goed de enige die t echt weet of t wel of niet gespeeld was is nathaneel zelf en daar zullen we nooit zekerheid over hebben.
wat sylvia betrfet weet ik t niet. zij heeft nog lang niet t achterste van haar tong laten zien en ms dat ze gewoon wacht op t juiste moment om meer te laten zien. nu is t allemaal nog niet nodig, ze vaart wel mee op t schip.
nathanael speelt t spel ms juist net iets teveel en dat kan hem opbreken als zijn maatjes eruit gaan. Dan komt hij in zijn eentje en is hij een makkelijk doelwit.
Daar heb ik ook nog aan gedacht. Zou prachtig zijn, maar vrees van niet...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RTM1988 het volgende:
weet je wat leuk zou zijn, dat wilgo niet op komt dagen!
Thx, ik zat even niet op te letten denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is ie aan het paardrijden.
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Of gewoon het spel spelen... Als syl haarzelf was had ze misschien wel gezegd dat ze op moest rotten en dat ze een hekel had aan nataaasia.
jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?? Hoe vaak is Nena al niet een DB'tje genoemd??
Mee eens (dat we t niet eens hoeve te worden) Als we er allemaal maar lol in hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.![]()
Ze moet zowiezo nog 24 uur blijven dus dat snap ik nog wel. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ie misschien toch niet komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef bosb het volgende:
zal wilgo ook leuk vinden, die zit waarschijnlijk achter te wachten om nataaaasia mee naar huis te nemen, terwijl nataaaasia gewoon haar eten zit te bestellen voor na het gesprek....
Wat was laag 1 ook weer?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Sonique, ben het met je eens, hoor.
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.
Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
Nee joh, Nena ziet gewoon de waarde van dingen niet, ze denkt dat ze makkelijk ¤ 5.000,= per maand kan verdienen, zonder te weten dat de gemiddelde 19-jarige zonder opleiding al blij mag zijn als ze 20% van dat bedrag per maand mee naar huis kunnen nemen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Nena is juist handig. Contactpunten weggeven = Brain zieken door te laten zien dat ze iedereen van alles gunt zonder er wat voor terug te willen
Zo egoistisch is ze nouquote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de contactpunten, ze heeft ze, zou zo ff niet weten wat ze er mee moet dus ach, er komen wel weer verse contactpunten, en ergens is het ook niet vreemd want ze verdient ze iedere keer makkelijk zat. Daarbij was er dit jaar een limiet gesteld aan het maximale aantal contactpunten wat iemand mag hebben.
Nena had haar ook zo die 12-uur gegund.
'ik weet het niet' zegt genoeg lijkt me !quote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
jup... MAar af en toe bevestigd ze dit vooroordeel wel moet ik eerlijk toegeven, en op andere momenten totaal niet....
Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En je dan verlagen tot haar niveau als dat niet bij je past? Je hoeft niet altijd alles te zeggen als je jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken. Maar goed, eens hoeven we het niet te worden.![]()
Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Het duurde alleen even voordat ik de 3 lagen doorhad. Sinds ik dat door heb, lukt het mij ook om er objectiever naar te kijken.
Huub vertelde net ook indirect aan Lesley dat hij het lieftst in laag 1 wil blijven zitten.
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instalerenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef partyyboyy het volgende:
dacht dat Wilgo om 5 uur kwam? Nu gaat ze pokeren
Zei hij dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Sorry, het lijkt er idd op dat ze gaat pokeren..... Vreemd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
zie toch duidelijk chips bij haar liggenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze kijkt toe hoe de rest gaat pokeren. Ze heeft zo op kantoor dat gesprek. Misschien zijn ze snel de geheime camera's aan het instaleren
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat bereikt Sylvia dan precies met de Hug van Natasia?
het enige wat ik kan zien is dat ze Natasia nog harder op haar plek zet. Als ze nu kiest om erin te blijven is die keuze ook HELEMAAL door Natasia zelf gemaakt.
Een slechte keuze, en dus bevestigd dat dat Natasia een nog erger is dan wij al vermoedde...
Misschien kan Huub het zo van haar overnemen, gezellig naast Nena met Nathanael een spelletje spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
zie toch duidelijk chips bij haar liggen
Ja graag, waar kan ik het anders terugvinden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?![]()
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)quote:
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef demins het volgende:
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.
tnxquote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)
laag 2 (de schakel tussen laag 1 en 3, de redactie, mensen die werken bij DGK etc)
laag 3 (je echte leven, hoe het VOOR dgk was met al je eigen normen en waarden etc)
Absoluutquote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |