Ik geloof van wel. Ik hoor die zaadstem overal bovenuit komen.quote:
Dan kan ze nog ff wat eten tijdens het koffers pakken, thuis moet ze zelf koken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef spookvrouw het volgende:
Waarom niet, ze lust toch alles en iedereen rauw?![]()
Dan heeft ze een reden om Wilgo weg te sturen onder het eten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
Fijne avond, en eet smakelijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo
Moet nu ECHT gaan...
have fun, en succes met bijlezen vanavondquote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo
Moet nu ECHT gaan...
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Ik denk dat Sylvia de eer aan zichzelf houdt en zich niet zo verlaagdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten![]()
Omdat ie als een kneus op die grasmaaier zit?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood om Brian nu!
Het is idd wel heel sterk om je grootste vijand (hoewel Natasia Sylvia meer als vijand ziet dan andersom) oprecht succes te wensen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef demins het volgende:
Ze zou het gemeend kunnen hebben, het is een aardig mens, en daarom overtuigde ze ook. Fase 1 wat mij betreft!
Ik vond het zelfs een béétje gemeen... en Natasia voelde die gelaagdheid haarzuiver aan en maakte zich zo snel als sociaal aanvaardbaar was uit de voeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |