ow, stream 3en4 is ook ad visser noise, kzat muziek te luisteren dus dat had ik niet door, dan maar weer een muziekjequote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Fikkert het volgende:
[..]
welkom bij de streams, de eerste weken waren er echt heel veel locks, toen was het pas erg om te streamen, wat toen ook haast niet werd gedaan door de locks imo, maar nu er zwaar wordt gepromoot met 24/7 streams blabla kunnen ze haast niet zoveel locken, en tja, zoals al vermeld werd, de oortjes krijgen nu iig een uur rust (de ogen ook:P )
Ze blijft..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Later.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef demins het volgende:
Poll: Hoe laat is Natasia terug?18.15 uur Vroeger Later
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
ik heb dus fout gestemdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Tuurlijk is dat niet waar, anders komt ie straks met een eis van ¤100.000,-quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
De vraag is of dat ook wel terecht is, een deal met Wilgo heb ik minder moeite mee als het ten goede komt aan de kinderen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
Ik stem niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |