Moest deze twee keer lezen...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt![]()
boer adder = brother
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe" op de bank gaat doen.quote:
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Regel 1 van DGK:
DGK kan ten alle tijden de (spel)regels veranderen !
Dat zit er dik in ja, het wordt weer Nasty night !quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe|" op de bank gaat doen.![]()
welkom bij de streamsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
Tja, 'this is tv men'quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Verbaasd me niks als ze straks boven de fontijn uit komtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!
ow, stream 3en4 is ook ad visser noise, kzat muziek te luisteren dus dat had ik niet door, dan maar weer een muziekjequote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Fikkert het volgende:
[..]
welkom bij de streams, de eerste weken waren er echt heel veel locks, toen was het pas erg om te streamen, wat toen ook haast niet werd gedaan door de locks imo, maar nu er zwaar wordt gepromoot met 24/7 streams blabla kunnen ze haast niet zoveel locken, en tja, zoals al vermeld werd, de oortjes krijgen nu iig een uur rust (de ogen ook:P )
Ze blijft..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Later.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef demins het volgende:
Poll: Hoe laat is Natasia terug?18.15 uur Vroeger Later
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
ik heb dus fout gestemdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Poll: Wat doet NatasiaZe blijft Ze gaat Ze weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Tuurlijk is dat niet waar, anders komt ie straks met een eis van ¤100.000,-quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
De vraag is of dat ook wel terecht is, een deal met Wilgo heb ik minder moeite mee als het ten goede komt aan de kinderen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef spookvrouw het volgende:
ze blijft, ze is er niet uit te branden.
Volgens Mamjo is er door Talpa een financiele deal gesloten met Wilgo en laat hij haar nog ff zitten, of het waar is, is natuurlijk een ander verhaal. Als het wel zo is, is dat weer niet eerlijk naar de anderen toe.
Ik stem niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook op "ze blijft" gestemd maar ik hoop dat ik het fout heb en Wilgo haar eindelijk meeneemt![]()
THANK YOU !!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
DGK-REDACTIE we hebben op de andere streams ook geen geluid hoor......![]()
Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik stem niet.
Zelfs nu met streamlocks gaan de topics hier snel.
Dus alle reden voor de redactie om haar te laten blijven.
Dit was het laatste wat ik over die Slabek zeg.
Voor mij bestaat ze niet meer.
das een deal !!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik stem niet.
Zelfs nu met streamlocks gaan de topics hier snel.
Dus alle reden voor de redactie om haar te laten blijven.
Dit was het laatste wat ik over die Slabek zeg.
Voor mij bestaat ze niet meer.
Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef spookvrouw het volgende:
Heeee geluid in het huis
Leandra,voor zover ik weet zorgt hij al een tijdje niet meer voor de kids.
Ja dat weet ik wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat we haar willen zien vertrekken ??![]()
Als ze er dan maar wel een andere mafkees in gooien.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart![]()
![]()
Als ze verstandig zou zijn dan zou ze dat inderdaad doen, want hij kan haar nu wel vertellen hoe erg het is (en dat wilde hij niet telefonisch of met camera's erbij doen)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef crohntje het volgende:
Ik denk dat ze gaat. Ik denk dat Wilgo een heleboel aan haar gaat vertellen van buiten het huis wat wij ook niet weten.Uiteindelijk vind ze tóch dat ze maar moet gaan, met pijn in haar hart![]()
![]()
Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is net op vakantie geweest en donderdag pas teruggekomen, maar hij heeft donderdag toch duidelijk tegen Natasia gezegd dat ze een andere oppas voor de kinderen moest gaan zoeken als ze er wilde blijven (hij zei dus dat hij hun relatie dan zou verbreken)
Ik ben toch uitgeslapen. Trouwens, wil je nog een sigretje, boer adder?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt![]()
boer adder = brother
AFGESPROKEN ?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff eten, als ik terug kom wil ik geen Nasty meer zien. Afgesproken ?![]()
De kinderen worden al tijden van hot naar her gesleept, maar gezien Wilgo 's avonds ergens vervelend volk een disco uit staat te smijten kan ik me voorstellen dat de kinderen vooral in de weekenden bij de tantes zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef spookvrouw het volgende:
Ik was toch in de veronderstelling dat de kids ook voor zijn vakantie bij haar zus zaten, maar kan het natuurlijk mis hebben.
Iedereen heeft toch maar een uur. Moet ze nog meer voorgetrokken worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef demins het volgende:
Ik denk dat ze, overrompeld door de onverwachte keuze die ze moet maken, om bedenktijd heeft gevraagd. En gekregen (24 uur). Dat wordt weer 24 uur top-streams...!
En verder zie ik haar niet voor 19.30 uur terugkomen. Tenslotte is Wilgo er nou toch...
ik ben het ermee eens. Als ze NIET weg is ben ik voorlopig wel klaar met DGK. Dan lees ik vanzelf wel een keer dat ze opgehoerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |