Het is gewoon een 'ik laat me niet kennen' mag, doet stoer bij de mensen en nu in het kantoor gaat hij los tegen haar.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef pronkjewail het volgende:
Wilgo loopt gewoon naar binnen en geeft iedereen een hand. Volgens mij draait wilgo gewoon bij en laat haar zitten...
neequote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef Brici het volgende:
ik hoor die anderen ook niet meer praten :S
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
Wat irritant dat geluid. Moet ervan plassen.
Linkje!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Flyduck het volgende:
Ik kan wel meekijken want ik heb aftap-apparatuur geplaatst..
Eensquote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Okay. Het concept is bij deze verneukt.
Goed gedaan jongens!!
dit is onze straf ....voor de brief ...ehequote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
Wilgo heeft een lief gezicht, die moet ze niet laten lopen![]()
Zoiets krijgt ze nooit meer
Ze zijn bang dat ze op het verkeerde knopje drukken danquote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
ZE ZIJN DUS WEL AAN HET FILMEN!!!
Als ze niet zouden filmen, zouden ze geen streamlock doen.
Ik weet niet hoe het technisch in elkaar steekt, maar er is geen enkele reden voor een streamlock, tenzij ze ergens druk mee zijn.... FILMEN
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef crohntje het volgende:
Wilgo heeft een lief gezicht, die moet ze niet laten lopen![]()
Zoiets krijgt ze nooit meer
Idemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft ze al laten lopen, tenzij ze het nu in kantoor weet om te draaien (lees: als ze strax allebei sufgeneukt terug komen lopen)
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef Danny het volgende:
overigens kunnen we WEL met z'n allen zwaaien naar het concept, want die is forever lost, evenals de geloofwaardigheid.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Danny het volgende:
ik zit ernstig te overwegen de streams af te sluiten. als ik dat doe gaan ze ook niet meer aan, evenals de uitzendingen.
En zelfs hij trekt het egoïsme zoals dat nu naar voren komt niet meer....quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
ik heb de vorige bezoeken van Wilgo gezien, en ik snap werkelijk niet waarom Natasia hem verdient.
Hij is cool, logisch, ziet de dingen goed.
Hij is waarschijnlijk wel de enige man op aarde die haar mentaal aan kan
Ik hou er ook rekening mee dat hij gewoon fatsoenlijk wil zijn en haar niet telefonisch of per videoboodschap wil dumpen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef crohntje het volgende:
Hij komt niet voor niets naar de vila. Hij wil haar nog wel.
Regel 1 van DGK:quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef bosb het volgende:
Dit is echt heel slecht voor het programma, vooral als de rest weet dat dit niet wordt uitgezonden. Dan gaat iedereen problemen maken met mensen die ze missen..... Graag uitleg DGK_REDACTIE
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ze doen het gewoon voor de zekerheid. Bang dat een andere bewoner dat kantoor komt binnen stormen en dat we dan iets opvangen van het gesprek.
Een zingende Natasia is weer niet goed voor je darmen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef ruby het volgende:
Dat stromende water is niet goed voor je blaas.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.
Maar mij hoor je niet klagen, 1 uur zonder natasssssssss.......heerlijk wat een rust![]()
Mork calling Orson, come in Orson.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom noemt brain boer bart telkens boer adder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |