Regel 1 van DGK:quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef bosb het volgende:
Dit is echt heel slecht voor het programma, vooral als de rest weet dat dit niet wordt uitgezonden. Dan gaat iedereen problemen maken met mensen die ze missen..... Graag uitleg DGK_REDACTIE
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ze doen het gewoon voor de zekerheid. Bang dat een andere bewoner dat kantoor komt binnen stormen en dat we dan iets opvangen van het gesprek.
Een zingende Natasia is weer niet goed voor je darmen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef ruby het volgende:
Dat stromende water is niet goed voor je blaas.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De redactie staat nu massaal met een glas tegen de muur mee te luisteren.
Maar mij hoor je niet klagen, 1 uur zonder natasssssssss.......heerlijk wat een rust![]()
Mork calling Orson, come in Orson.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik denk dat Buitenaardse Wezens de regiekamer bezet houden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom noemt brain boer bart telkens boer adder
Moest deze twee keer lezen...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
en ik weet niet eens of je dit serieus vraagt![]()
boer adder = brother
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe" op de bank gaat doen.quote:
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Regel 1 van DGK:
DGK kan ten alle tijden de (spel)regels veranderen !
Dat zit er dik in ja, het wordt weer Nasty night !quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als natas terug komt en heel de avond, onder het mom van "aandacht gevraagt", "dikke boehoe|" op de bank gaat doen.![]()
welkom bij de streamsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Danny het volgende:
Dit is een beetje als monopoly spelen en halverwege de regels veranderen zodat je toch nog kunt winnen. Zoiets dat het zinloos maakt het spel uberhaupt nog te spelen zeg maar.
Tja, 'this is tv men'quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alleen worden ze daar flink ongeloofwaardig van. Ze durven zich niet voor niets niet meer hier te laten zien.
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie toch 2 streams waar het geluid gewoon van aan zou kunnen? wat is dit voor bullshit jongens?
Verbaasd me niks als ze straks boven de fontijn uit komtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Mevr. had aangekondigd dat ze wel eens vet zou kunnen gaan gillen en dan zouden we het toch horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |