Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft
Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
uiteraard want de diva wil aandacht, en morgen is de weer de vrolijkheid zelve.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees dat vanavond weer heel de avond in het teken van de "dikke boehoe" van natasia staat.![]()
Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar daar verschilt onze mening.
JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.
NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!
De rest (incl hier op het forum) loopt alleen maar te roepen dat de 'workers' niet in Nathaels zak zitten...
Toch?
Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef Darklight het volgende:
Misschien gaat ze wel naar huis na het gesprek met Wilgo
Ja die hoor ik dus ook, hoezeer ik er ook begrip voor heb, dat wilgo buiten beeld wil blijven, heb ik zoiets van dan film je alleen haar maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet alleen te hopen voor ons, maar ook voor haar...
Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Sonique het volgende:
Maar daar verschilt onze mening.
JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.
NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!
Ja ze noemt de site Mamjo ook 30 x in een minuut.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef crohntje het volgende:
Zal toch wel belachelijk zijn hé, dat ze zonder camera mag. Maar goed, ik denk dat we daarna het wel horen in geuren en kleuren![]()
Precies. Dus dan zegt ditalles dus meer over de 'workers' en hoe ze persoonlijk (in het echt) zijn, dan over NL.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je manipultie goed onder de knie hebt, hebben de " workers" dat niet eens in de gaten, en daar is hij meester in. Net als met de 24 uur aanvragen, de enge man was de enige die het niet aan vroeg, maar eerst zei hij Huub weg of ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |