abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45346049
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Ja ok, maar ik moet zeggen dat ik het heeel erg moeilijk vind om een type .nl te kunnen benoemen. Hij speelt het spel erg goed en komt amper uit zijn rol.
Het enige wat ik kan zeggen is dat hij volgens mij een goede vader is (iig erg begaan met zijn kind), zeer goed contact heeft met zijn ex en het een en ander over zijn werksituatie enzo.
Het zou mij niet verbazen als .nl in de buitenwereld een heel ander iemand zou zijn. Maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor.
pi_45346050
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaat Wilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel
Reality is nothing but a collective hunch.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:25:37 #63
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346054
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:

[..]

En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Als het 'zo' doorgaat, zullen NL, Huub en Sylvia de laatse drie zijn die over blijven imo.
pi_45346064
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:

[..]

En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Dus toch krokodillentranen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45346071
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:27:50 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346124
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.

(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)
Dat het allemaal Natasia dr eigen beslissingen zijn is een ander verhaal, je kunt je alleen afvragen hoe zij iemand in haar positie (blut, 2 kleine kinderen) wel door de screenings hebben kunnen laten komen terwijl een Kastanova daar bijvoorbeeld niet doorkomt.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, en dat had Talpa in augustus al met Natasia moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45346133
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaat Wilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel
Maar wel een heerlijke......

Ik vind het echt jammer dat er geen camera`s zijn, ik had echt om 7 uur even meegekeken........alhoewel 1 uur Natasia trek ik ook niet, geloof ik
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zondag 14 januari 2007 @ 16:28:02 #68
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346134
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef bosb het volgende:

[..]

Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.

Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...

Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.

Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...

Als je begrijpt wat ik bedoel..
pi_45346152
Zeg gewoon dat je de camera's uit zult doen en houd ze dan toch aan!
da's pas mooie tv en Natasia over de zeik, maar vrijwillig vertrekken daardoor zal ze toch nooit
pi_45346154
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef gomi het volgende:

[..]

ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.

bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.

Ik denk niet dat .nl eruit is gevallen. Door zijn prachtige toneelstukje na het wijn incident, maar ook na het huub incident, heeft hij juist heel veel sympathie gewonnen bij de overige bewoners. Iets wat volgens mij dus past in het fase 1 verhaal.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:29:01 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346164
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
Ik mis wat comma's
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45346166
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
pi_45346176
Huub is ook erg leuk met Leslie! Hij is gewoon gezellig en leuk en ....vooral....NORMAAL

Ik ben er even niet, mocht iemand de behoefte voelen om Wilgo's bezoek te ....volgen... dat hoop ik terug te lezen
  zondag 14 januari 2007 @ 16:29:49 #74
164869 icekube
The story of my life...
pi_45346192
En daar gaat NL. weer door met het bashen van Huub
pi_45346209
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef Sonique het volgende:

[..]

Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.

Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...

Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.

Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...

Als je begrijpt wat ik bedoel..
Jazeker, begrijp het en daardoor zie ik huub dus ook niet meer echt als potentiele winnaar.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:22 #76
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45346211
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor camera van NL?
Een digitale....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:24 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45346214
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Sonique het volgende:
Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...

Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.
Dat 5 de wortel van 25 is, is niet op gevoel, dat is een feit, en als het om DGK gaat dan baseer jij ook op gevoel, jij ziet dingen zoals jij ze ziet (ingegeven door jouw gevoel) en anderen zien dingen zoals zij ze zien (ingegeven door gevoel)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:30:44 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45346227
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45346251
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Thank's
  zondag 14 januari 2007 @ 16:32:04 #80
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45346260
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Dus toch krokodillentranen
Natuurlijk.

Het uithuilen bij Natasia ook.

Natasia moest de paarden verzorgen die ochtend, was ook zeer toevallig dat NL zo 'vroeg' huilend naar bed ging...

De opmerking van NL naar Huub ook 'heb je me zien huien' en 'hoe vond je dat?' zeggen ook hier geneog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')