Ja ok, maar ik moet zeggen dat ik het heeel erg moeilijk vind om een type .nl te kunnen benoemen. Hij speelt het spel erg goed en komt amper uit zijn rol.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Als het 'zo' doorgaat, zullen NL, Huub en Sylvia de laatse drie zijn die over blijven imo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:
[..]
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Dus toch krokodillentranenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef bosb het volgende:
[..]
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
Ik denk echt dat de overweging is gemaakt door de redactie omdat Wilgo heeft aangegeven dat ze sowieso kansloos is qua relatie als het on-camera moet, en dat willen ze gewoon niet op hun geweten hebben (2 kinderen dakloos door hun programma)quote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.
(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
Maar wel een heerlijke......quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien heeft de redactie Wilgo wel 1100 euries beloofd als hij het voor mekaar krijgt dat ze naar huis gaatWilgo heeft natuurlijk afgedwongen dat er dan geen camera's bij zijn
![]()
Maar ja, da's maar een zinloos hersenspinsel![]()
![]()
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:23 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
Niet helemaal met je eens. wat syl betreft heb je deels gelijk, ik denk alleen dat die niet in staat is het slim genoeg te spelen. .nl kan zijn tegenstanders 1 voor 1 uitschakelen terwijl de rest met hem mee gaat.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.
bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
Ik mis wat comma'squote:Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
Is het een raar idee om mensen die roepen en denken dat Natasia echt gaat voor dom uit maken?
Jazeker, begrijp het en daardoor zie ik huub dus ook niet meer echt als potentiele winnaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Hij is daar ook zeer hard door NL zelf op gewezen lijkt me.
Of hij hier aan zal gaan werken, dat valt te bezien...
Als je eerst iemand te vriend maakt (buddies), en hem 'in de finale' keihard dumpt zou je dat misschien nog eens kunnen triggeren.
Eén trigger is genoeg om Huub naar huis te sturen...
Als je begrijpt wat ik bedoel..
Een digitale....quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor camera van NL?
Oordelen zijn altijd gebaseerd op gevoel, niemand is objectief in zaken als deze.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Sonique het volgende:
Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk in het huis, ik kijk geen streams.
Natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |