abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45345724
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef gomi het volgende:
als t dike boeha wordt, hoop ik dat er eindelijk iemand zal zijn die haar verteld dat t toch echt haar eigen keus is zoals t gelopen is en dat zij verantwoordelijk is voor de dikke boeha.

(ik gok op Brian die dat zal zijn, omdat hij al op ontploffen staat en dan tegen natasia zal uitvallen en haar effe goed de waarheid zegt. Puur om zijn eigen frustratie eruit te gooien)
Ik hoop het, ......maar ik vrees absoluut van niet.
Zelfs als ze naderhand op de mensen in het huis haar frustraties botviert houden ze nog hun mond.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zondag 14 januari 2007 @ 16:16:49 #42
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345730
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hoeft bij een heleboel mensen alleen maar de suggestie te doen (denken ze nog dat het een eigen idee is ook) om ze zo ver te krijgen dat ze doen wat jij wilt dat ze doen. Dat heet manipuleren.
Nathanael is daar een ster in en om dat op deze wijze voor elkaar te krijgen heeft hij zich gelijk gericht tot de minst intelligente mensen in het huis... degenen die het makkelijkst te voeden waren.

Uiteraard heeft iederen zijn eigen verantwoordelijkheid, maar dat de moraal en het verantwoordelijheidsbesef bij (voornamelijk) Brian en Natasia sowieso anders ligt dan bij een hoop andere mensen was al heel lang duidelijk en dus heeft Nathanael heel bewust juist die bewoners benaderd op een manier die hem bij hun in de groep zou plaatsen, en gezien daar met het pact Brian en Bart toch nog geen echte leider was is hij zo in dat gat gesprongen.

Op zich sterk gespeeld dus maar dat neemt niet weg dat ik hem een hufter van het zuiverste water vind die heel bewust misbruik maakt van de zwakke personen om hem heen.
Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.

zondag 14 januari 2007 @ 16:18:12 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345778
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef Sonique het volgende:

* Sonique hoort de slagzin van DGK nagalmen 'hoeveel ben je bereidt op te geven.....etc etc...
We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedumpt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:19:09 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345822
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Sonique het volgende:

Maar dan kan je de 'hufter' dus alleen baseren op het spel van NL, en niet op hem persoonlijk. ALs je dat wel doet ben je in principe met hetzelfde bezig als de bewoners, of eigenlijk, laat je je onbewust door NL zelf manipuleren.

Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345828
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef gomi het volgende:
ik ben t in grote lijnen wel met je eens sonique, Nathanael speelt er echt een spel. wat je daar ziet is niet de echte nathanael. bij anderen heb ik meer t idee dat ze steeds meer de echte ik laten zien.
En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:00 #46
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345851
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
Dat ze haar relatie opgeeft moet ze zelf weten, maar hoe dat gebeurt gaat ons niets aan, het is immers geen relatie met een bewoner.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben hoe Natasia gedumpt wordt door haar vent.

Het zou eindelijk eens tijd worden dat ze "op eigen verzoek" en op publikelijke wijze af gaat.
pi_45345852
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas ken ik het type Nathanael te goed om te weten dat het niet alleen maar spel is.
Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
pi_45345887
natuurlijk is t niet alle4en maar spel, maar bij nathanael is percentage spel groter dan bij de meesten anderen imo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:53 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345896
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus je oordeel is op gevoel gebaseerd...

pi_45345912
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Natasia dr ziel nog op zou geven, maar dan nog vind ik het niet nodig dat iedereen moet kunnen toekijken hoe iemand gedupt wordt.
toch ben ik het niet met je eens, ze zit in een reality programma, ze vind de villa belangrijker dan haar kids en wilgo, dus waarom moeten wij dan rekening houden met haar. ze kiest er zelf voor dus moet ze ook kiezen voor de consequenties. En als wilgo niet voor de camera wil moet ze gewoon gaan.

(persoonlijk begrijp ik het wel maar dit is niet in de lijn van het programma, en wederom is weer zichtbaar dat ze belangrijk is voor het programma dat ze hier aan toegeven)
  zondag 14 januari 2007 @ 16:21:21 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45345915
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:

[..]

Mag ik je dan vragen waar je dit soort types in een dergelijke spel-situatie hebt leren kennen? Lijkt me een heel boeiende omgeving.
Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 14 januari 2007 @ 16:21:42 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345927

[ Bericht 100% gewijzigd door Leandra op 14-01-2007 16:22:12 (Toch te laat geworden gisteren) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345930
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef gomi het volgende:
natuurlijk is t niet alle4en maar spel, maar bij nathanael is percentage spel groter dan bij de meesten anderen imo
En daarom is hij wat mij betreft ook de grootste potentiele winnaar van de huidige bewoners. Om te kunnen winnen moet je zo veel mogelijk met het spel bezig zijn, en je emoties heel goed kunnen beheersen.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:22:06 #54
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345937
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:

[..]

En dan moet je t helemaal met sonique eens zijn, want die heeft al vaak uitgelegd dat je 3 fases hebt, waarin fase 1 het spel is en fase 3 oprechte emotie (correct me if i'm wrong)
.nl speelt het spel het beste, en is op dit moment bijna de enige die in fase 1 blijft.
jup.

Huub ook wat mij betreft, maar die is nog een 'jonge hond' en maakt soms foutjes (bashen van NL z'n moeder)
pi_45345962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wat? heb jij nog nooit in een reallife soap gezeten?
Jawel, een keer of 4 maar heb daar nog nooit een type .nl ontmoet...... Ben benieuwd waar dat wel kan
  zondag 14 januari 2007 @ 16:23:24 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345981
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef bosb het volgende:

Ik heb dit type in t echt leren kennen...... en helaas veel te goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45345992
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef Sonique het volgende:

[..]

jup.

Huub ook wat mij betreft, maar die is nog een 'jonge hond' en maakt soms foutjes (bashen van NL z'n moeder)
Dat zie ik niet echt als een foutje... Meer als zeer grove fout. Hij heeft hier laten zien op welke manier hij te verslaan is.....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:24:22 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45346010
Ik weet niet waarom maar ze denken dat ze belangrijk is, weten doen ze het niet en wat mij betreft maken ze een verkeerde keuze.
pi_45346028
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:

[..]

ik denk dat er meer zijn die in die fase zitten. sylvia zit imo ook continu in fase 1.

bart zal er lange tijd maar is er uitgevallen, huub weet ik niet zeker, maar lijkt me ook vrijwel continu in fase 1 te verkeren.
nathanel zit ook bijna continu in fase 1, maar valt er ook weleens uit. goed voorbeeld daarvan vond ik t wijngooi moment van natasia. nathanael vond dat op zich niet erg, maar wel dat ze dat dacht dat hij echt een slecht persoon was. imo viel hij daar ff uit fase 1
pi_45346044
Ik snap eigenlijk niet waarom de andere bewoners het er zo makkelijk mee eens zijn dat er geen camera's zullen zijn? Bart heeft er ooit vanaf gezien naar een begrafenis te gaan omdat er camera's mee zouden gaan. In zo'n situatie vind ik dat al veel meer geoorloofd. En nu, in een situatie die Natasia zelf heeft gecreeerd kan het opeens wel zonder. En dat vinden de bewoners eerlijk??

JA ik maak me er nog steeds druk over!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')