Lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:02 schreef washandje het volgende:
Waar komt dit nou vandaan? Recensie-DVD?
Neen. Volegns mij zijn er weinig series die meer topics volkrijgen terwijl de serie niet wordt uigezondenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:03 schreef Richardfun het volgende:
Had trouwens niet gedacht dat topic deel 37 nog vol zou raken voor 14 januari
Hmm, mail maar gewoon naar mcrapts _at_ gmail, geen zin om uit te leggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef de_sapje het volgende:
hoe pm ik? :#
Alle offtopic wordt verwijderd. Dit topic gaat over 24 en niet over hoe je moet PM-en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Modje heeft het gevonden zo te zien![]()
Uhm, ooit wel eens een topic gezien vol slowchat? Dit is 'm...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Alle offtopic wordt verwijderd. Dit topic gaat over 24 en niet over hoe je moet PM-en.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Alle offtopic wordt verwijderd. Dit topic gaat over 24 en niet over hoe je moet PM-en.
Dit topic kan beter 24 SC heten eigenlijk jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, ooit wel eens een topic gezien vol slowchat? Dit is 'm...
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]. Je begrijpt onze enthousiasme toch
![]()
![]()
Ik maak over 3 minuten wel caps, als 'ie binnen isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Richardfun het volgende:
Damnit, kan amper wachten. Maar ff online pokeren om de tijd te doden nu
Half uur nog hier, bite me Merkiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik maak over 3 minuten wel caps, als 'ie binnen is.
Kan ze in de originele resolutie doen zodat we de kwaliteit kunnen checken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik maak over 3 minuten wel caps, als 'ie binnen is.
Nee. Ooit 3/4 van seizoen 1 gezien, maar daarna kwam er niet meer van. Er zijn teveel series.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Richardfun het volgende:
Mike, kijk jij zelf 24?
HDTV kwaliteit, widescreen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan ze in de originele resolutie doen zodat we de kwaliteit kunnen checken?
Zal wel geen HD zijn helaas![]()
quote:
Ga eerst kijken pipoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef Merkie het volgende:
Binnen! Caps onderweg.
Good jobquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Merkie het volgende:
http://www.ftmdesign.nl/bscap061.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap062.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap063.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap064.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap065.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap066.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap067.jpg
http://www.ftmdesign.nl/bscap068.jpg
Misschien licht spoilerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet niet dat het sterk gecomprimeerd is he. net gekeken op mn tv en ik moet zeggen dat een aflevering door bijv rtl5 uitgezonden van betere kwaliteit is.quote:
Het is gewoon dezelfde kwaliteit als tv-rips van 350MB.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef de_sapje het volgende:
[..]
vergeet niet dat het sterk gecomprimeerd is he. net gekeken op mn tv en ik moet zeggen dat een aflevering door bijv rtl5 uitgezonden van betere kwaliteit is.
matig?? hoezo datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk.
Veel te voorspelbaar jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ep2 nooooodig
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Hmm, dat kan ik je wel vertellen maar dat is een spoilerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef -Mo- het volgende:
Ik vraag me af of ik moet gaan kijken of niet.
What would Jack Bauer do?
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik je wel vertellen maar dat is een spoiler.
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?![]()
"Tell me where the leak is!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef -Mo- het volgende:
Dan kriebelt het voor de dames vanavond ook niet zo.
quote:Yes, the release its for real, the RIP was takken from one DVD, the same taht would be shipped in U.S. in 14 January.
Asia-Team would launch the entire DVD, covering:
- 6am to 7am
- 7am to 8am
- 8am to 9am
- 9am to 10am, and;
- 10am - 11am (Act One)
Zie je nou wel....zie Aziaten zijn zo evil nog niet. Waarschijnlijk hebben ze spijt dat je Jack Bauer hebben meegenomen en willen ze het zo goed maken?quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:
Asia-team is een Spaanse groep dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je nou wel....zie Aziaten zijn zo evil nog niet. Waarschijnlijk hebben ze spijt dat je Jack Bauer hebben meegenomen en willen ze het zo goed maken?
Zal wel voor die subtitles zijn dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Asia-team is een Spaanse groep dacht ik![]()
Maar waarom pleuren ze dan niet gewoon die hele dvd omhoog![]()
Die subs zijn juist goed voor mijn Spaanse-taal ontwikkeling.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
Egoïsten. Doe die subs gewoon later, is goed voor je ontwikkeling
Maar er staat dus dat de ondertiteling in het Spaans is voor het 2e hoofdstuk
Ik ga ze gewoon nu kijken de komende dagen en als ze in HD en dik geluid erzijn nog een keerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Un4 het volgende:
Pfff, zit echt te twijfelen of ik hem moet openen.. Het is wel weer enorm lang wachten op epje 5 namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:I'm trying to control myself from watching it as the FBI might nuke my house.
Als de bron DVD is, kan het helemaal geen HDTV kwaliteit zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:47 schreef de_sapje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef HiddeRV het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]Ik geef hem wel gelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook de nieuwe messias.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef -Mo- het volgende:
Jack Bauer deed mij een beetje aan Jezus denken.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef CloudStrife het volgende:
Over epi 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]Dat weet ik niet. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef -Mo- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh yeahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Richardfun het volgende:
Ik zie niks hoor Ranja
Ik wil nog meerquote:
Ja, een virus gemaakt door Chloe!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ohjeeej, snel wegdoen, dat is een virus![]()
:D: :!~:: D:
Ehm.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Logan niet doorhad dat Jack hem van een zender heeft voorzien.![]()
Doei.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ik ook niet doorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
wat hij zegtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Had ik ook niet door![]()
En nu oprotten
Laterzzzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga nu eindelijk mijn baard er af halen, groetjes.
Dat Ofyles2 niet doorhad dat hij in het verkeerde topic zat te posten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat Ofyles2 niet doorhad dat hij in het verkeerde topic zat te posten.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat Ofyles2 niet doorhad dat hij in het verkeerde topic zat te posten.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef Mike het volgende:
Zeg, neem een chatkanaal ofzo om over torrents en nieuwgroepen te praten.
Kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:30 schreef Richardfun het volgende:
Ep 2 staat op mininova!
Edit: EN OP USENET
My badquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef Mike het volgende:
Zeg, neem een chatkanaal ofzo om over torrents en nieuwgroepen te praten.
Merketing hé. Dat kost ze nu wel de kopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Richardfun het volgende:
Hadden ze maar niet een paar centen moeten willen kloppen uit zo'n magere dvd rls van 4 eps
Richard, lees ff je PMquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Richardfun het volgende:
Hadden ze maar niet een paar centen moeten willen kloppen uit zo'n magere dvd rls van 4 eps
It's a small Internet world after allquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Richardfun het volgende:
Op GAF beweert een kerel dat ep2 ook uit is, iemand al iets gezien?
Drunken Jackquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:48 schreef -Mo- het volgende:
Nou ja, ik ga..... Ik bekijk 'm vannacht half bezopen om 5 uur wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:54 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 2 was fantastisch.
Wauw, goed nieuwsquote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef Merkie het volgende:
De complete DVD is uit. Waar en hoe enzo weet ik niet.
Weekje.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wauw, goed nieuws. Alleen dat wordt dan langer w8en op de 'echte' aflevering 5 in Amerika..majah, risico van het vak
![]()
Ik heb nog niets gezien, dus geen spoilers als antwoord voor m'n volgende vraag:quote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef Intronic het volgende:
Vind het na 2 eps toch al wel tofste seizoen tot nu toe, als ze dit volhouden dan![]()
Verschilt per kijker en wat je van seizoen 6 verwacht etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook beter dan het begin van seizoen 5?
Weet ik niet, moet ik de volgende 4 afleveringen eerst voor zien. Jammer dat ze weer 's ochtends beginnen trouwens, het is leuker als ze 's avonds beginnenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Verschilt per kijker en wat je van seizoen 6 verwacht etc.
Ik zou zeggen: ja![]()
![]()
Jackie is om 4:00 net zo fit als 16:00, dus ik merk het verschil niet echtquote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik de volgende 4 afleveringen eerst voor zien. Jammer dat ze weer 's ochtends beginnen trouwens, het is leuker als ze 's avonds beginnen.
Klopt, vooral in de eerste aflevering was dat zoquote:Op zondag 7 januari 2007 00:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jackie is om 4:00 net zo fit als 16:00, dus ik merk het verschil niet echt. Hij slaapt toch nooit
.
p.s. Achteraf is het jammer dat er zoveel promo's waren, als je goed heb opgelet kan je bepaalde scené's gewoon afmaken en precies weten wat er gaat gebeuren
![]()
bastard...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef Merkie het volgende:
Ep 3 op bijna full speed aan het binnenslurpen nu.
Hoezo dat dan? Ep 5 komt gewoon 22 (23 voor ons) januari hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 02:43 schreef Stoep het volgende:
Ben ook bezig met 3Supergoed dit.. wat een release. Klopt inderdaad dat we nu ook weer een maand moeten wachten op #5. Maar tot nu toe is het het helemaal waard
24.S06E03.8AM.TO.9AM.DVDRip.XviD-MEMETiCquote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef Merkie het volgende:
Ep 3 op bijna full speed aan het binnenslurpen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Oh man.. nu gaat heel snel m'n PC uit anders weet ik het wel weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:14 schreef Richardfun het volgende:
Ep 4 spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef Merkie het volgende:De komende weken worden echt kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Vind ik slapjes, als je om half 5 thuis komt heb je zat tijd gehad om helemaal bezopen te worden, half telt dan nietquote:Op zondag 7 januari 2007 04:37 schreef -Mo- het volgende:
Half 5: *check
Half bezopen: *check
24 binnen: *check
Maar ik ga toch slapen, check 'm morgen wel.
Ik bleef half nuchter zodat ik 24 kon checken, maar mijn moeder is opeens wachten, dus ik pas...dénk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Vind ik slapjes, als je om half 5 thuis komt heb je zat tijd gehad om helemaal bezopen te worden, half telt dan niet
Ja hoor, Merkie ook nog wakker. Inderdaad 1-4 gekeken, zit nu nog ff te pokeren online om bij te komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:39 schreef -Mo- het volgende:
Richardfun ook gewoon nog online.
Hebben jullie 1-4 pas net gezien ofzo?
Op MSN, hij is de reden dat jij nu ep 4 binnenhaalt met snelle usenet ipv slome torrentsquote:Op zondag 7 januari 2007 04:40 schreef -Mo- het volgende:
"Merkie zegt: Richard erelid van de 24-bende"
Wanneer is dat gezegd?
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:47 schreef Richardfun het volgende:
Mo, ik zie geen avatar bij jou, wasda nou?
Ik zie 'm wel hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 04:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
....ik heb nog wel een leuke 24 avatar.
Merkie zegt (4:38):quote:Op zondag 7 januari 2007 04:50 schreef Richardfun het volgende:
Niet zo leuk als mijn nieuwe(met dank aan Merkie)
Dat kijk ik niet, wat is dat nou voor pauperzooi. Je kijkt de aflevering of je kijkt 'm nietquote:Op zondag 7 januari 2007 05:08 schreef glannie het volgende:
btw voor degenen die dat interessant vinden en het nog niet wisten... op de dvd staat ook de 1e act van episode 5 (als in de 1e 10min or so)
kunnen nog ff doorkwijlen dus
No, you didn't.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:24 schreef drGoeroe het volgende:
Did I mention dat de soundtrack van dit seizoen tot nog toe ook zeer bevalt? Erg goede muziek so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniale aflevering.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 7 januari 2007 05:26 schreef TC03 het volgende:I concur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
mjah zelfde hierquote:Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef burpicane het volgende:
denk ik wakker te worden met het gevoel snel ep 2 zien, zie ik dat 3 en 4 er ook al zijn
quote:Op zondag 7 januari 2007 05:26 schreef TC03 het volgende:
Aflevering 4.klote waarom moet ik nu net deze spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniale aflevering.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Doe dat.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nu pas wakker, ik moet nog 3 afleveringen checken, merk ik hier
Usenet, NZB'squote:Op zondag 7 januari 2007 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Kut! Heb ep 1 en 2 binnen, maar 3 en 4 moeten nog bijna helemaal. En ik kan overdag niet downloaden, omdat ik dan bonje krijg met m'n huisgenoten omdat het internet dan ineens retetraag wordt.
Ultiem sadisme: de afleveringen lekken, zijn een week eerder uit, en nóg moet ik wachten met downloaden
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nu pas wakker, ik moet nog 3 afleveringen checken, maar dat wist ik al
Nee.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef qu63 het volgende:
zou het geen über stunt van Fox/24 zijn als dit gewoon een mega-teaser is voor volgende week?
Dit maakt het nu extra spannend natuurlijk!
kut, dan moeten die downloads echt opschietenquote:
Moet je ook niet doen hequote:Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Maar hou vol, ik heb er net toevallig eentje half gelezen, en ik weet al meteen meer dan me lief is.
Daar had ik nou ook last vanquote:Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Maar hou vol, ik heb er net toevallig eentje half gelezen, en ik weet al meteen meer dan me lief is.
Volgens mij heeft iedereen dat.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:17 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ongelovenlijk... Ben sprakeloos na het zien van Episode 4...
Damn...
Ja, lekker..nu moet ik het wel zienquote:Op zondag 7 januari 2007 14:17 schreef jdiezrequejo het volgende:
Damn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me 2quote:Op zondag 7 januari 2007 14:17 schreef jdiezrequejo het volgende:
Damn...
Ik lees altijd de eerste 3 woordenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:38 schreef Mikkie het volgende:
Donder op met die spoilers, ik kan me niet meer inhouden!
Slaapt dat wel fijn, ondersteboven? Volgens mij gaat al het bloed dan naar je hoofdquote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef Richardfun het volgende:
Net wakker, omdat ik vannacht alles heb gedownload/gekeken zodra het uitkwam. Ben er nog steeds een beetje ondersteboven van....
Ik lees de spoilers juist achterstevoren altijd, weet ook niet waarom eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik lees altijd de eerste 3 woorden![]()
![]()
Ben ook niet echt lekker uitgerust, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dus om half 6 ging slapenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaapt dat wel fijn, ondersteboven? Volgens mij gaat al het bloed dan naar je hoofd.
Ik ook, ben wel uitgerustquote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ben ook niet echt lekker uitgerust, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dus om half 6 ging slapen
Van mij nog nietquote:Op zondag 7 januari 2007 14:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik lees de spoilers juist achterstevoren altijd, weet ook niet waarom eigenlijk.
Maar nu kan ik mij inhouden.
Anyway...Mijn 24 marathon gaat beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet erelid waardigquote:Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb gisteren samen met mn huisgenoot ook vrolijk geblowd tijdens de 24 eps, dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, in minder dan 24 uur jagen we een topic er doorheen
Ik wil het nieuwe topic wel openen hoor.
Vraagje voor de mensen die al gekeken hebben over mogelijke TT:Ik heb het gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan er niets uit opmaken, dus ik vind het goed
hi
Welcome to the fold, brotherquote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef Myers het volgende:
Oke fuck wachten op HD files, ik download nu ook alles. Na deze reacties gelezen te hebben is echt onmogelijk geworden om nog langer te wachten.
Mis je je baard alquote:Op zondag 7 januari 2007 15:22 schreef -Mo- het volgende:
Okay, als het maar geen spoiler TT is, vind ik het goed.
Niet, aangezien dit de DVD van de eerste vier afleveringen is die is gelekt. Voor de rest moet je gewoon wachten tot het in de VS is uitgezonden.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef JH87 het volgende:
Wanneer lekt de rest? Ik voel een verslaving opkomen.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, in minder dan 24 uur jagen we een topic er doorheen
Ik wil het nieuwe topic wel openen hoor.
Vraagje voor de mensen die al gekeken hebben over mogelijke TT:wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zegt verder niet echt veel maar maakt wel veel indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |