matig?? hoezo datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk.
Veel te voorspelbaar jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ep2 nooooodig
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Hmm, dat kan ik je wel vertellen maar dat is een spoilerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef -Mo- het volgende:
Ik vraag me af of ik moet gaan kijken of niet.
What would Jack Bauer do?
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik je wel vertellen maar dat is een spoiler.
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?![]()
"Tell me where the leak is!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je Jack in de aflevering de gelekte eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef -Mo- het volgende:
Dan kriebelt het voor de dames vanavond ook niet zo.
quote:Yes, the release its for real, the RIP was takken from one DVD, the same taht would be shipped in U.S. in 14 January.
Asia-Team would launch the entire DVD, covering:
- 6am to 7am
- 7am to 8am
- 8am to 9am
- 9am to 10am, and;
- 10am - 11am (Act One)
Zie je nou wel....zie Aziaten zijn zo evil nog niet. Waarschijnlijk hebben ze spijt dat je Jack Bauer hebben meegenomen en willen ze het zo goed maken?quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:
Asia-team is een Spaanse groep dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zie je nou wel....zie Aziaten zijn zo evil nog niet. Waarschijnlijk hebben ze spijt dat je Jack Bauer hebben meegenomen en willen ze het zo goed maken?
Zal wel voor die subtitles zijn dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Asia-team is een Spaanse groep dacht ik![]()
Maar waarom pleuren ze dan niet gewoon die hele dvd omhoog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |