Ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, nou ja euh je weet wel wat ik bedoel.
Ja, maar lang niet zoveel mogelijkheden als in Bredaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben ze internet in Lage Zwaluwe joh.
Markenhage, waar zit dat ookweer?.
Kut!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
Wow![]()
En weer Breda Barst er niet bij in die agenda!!![]()
*denkbeeldig kaart van Breda pakt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zoveel mogelijkheden als in Breda
En het Markenhage zit in Tuinzigt, op de grens met Princenhage geloof ik.
ehh.. Vanaf de Lunet de eerste weg linksaf, op het eind van die straat zit hij. Het van cooth zit geloof ik niet daar, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*denkbeeldig kaart van Breda pakt...
Nee ik weet het nog steeds niet. Is dat niet bij het Van Cooth daarnaast?
Welke kant op vanaf de Lunet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
ehh.. Vanaf de Lunet de eerste weg linksaf, op het eind van die straat zit hij. Het van cooth zit geloof ik niet daar, maar dat weet ik niet zeker.
Cool, ik zou bij Ikea gaat zitten in zo'n heerlijk bankjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef grizegrijn het volgende:
[afbeelding]
Bij het kruisje, de Ikea kan ik inderdaad zien staan vanuit sommige lokalen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Goddammed, WEER een nieuw topic
Screw you guys, tvp.
wat heb jij een gruwelijk irritante avatarquote:
Haha zal ik hem aanpassen voor je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat heb jij een gruwelijk irritante avatar![]()
graag. suggestie:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Haha zal ik hem aanpassen voor je?![]()
Mja ik heb er gestudeerd, ik moet toch echt toegeven dat dat echt bij E-town hoortquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef Ritchie het volgende:
ha, dat mochten ze willen!
Van de putyouthandsupfordetroit-remixquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:24 schreef Ritchie het volgende:
Breda de gekste!
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
graag. suggestie: [afbeelding]
Toffe avatar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik heb er gestudeerd, ik moet toch echt toegeven dat dat echt bij E-town hoort
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Ritchie het volgende:
ja ho wacht even, dat handjes in de lucht voor Breda hoeft voor mij nu ook weer niet hoor... wat een zuignummer is dat!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Yeah Kiwi. Speciaal voor jou.
quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand toevallig of de oliebollenkraam nog op het station staat in Breda?
vertel dat tegen Feddequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nummers met handjes in de lucht erin is een no go
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen![]()
Ga oliebollenmix halen bij AHdie is op de superkorting.
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!quote:
Dan ga je wel filmen he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamMaar dan moet hij er nog wel staan natuurlijk.
Fedde LeGrand!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!![]()
50 cent als in Yo bitcha's lollypop pr0n biatch shizzle my fizzle dizzle 50 cent?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamMaar dan moet hij er nog wel staan natuurlijk.
De leuke(matige) grap ken je toch wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
50 cent als in Yo bitcha's lollypop pr0n biatch shizzle my fizzle dizzle 50 cent?
Of vijftig cent?
omfg dat wil ik zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
.. Nou blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De leuke(matige) grap ken je toch wel?
Fedde Le Grandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!![]()
Ik ben weer bottig blauw!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef grizegrijn het volgende:
Lees je in: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat topic was zo geniaal. Eerst helemaal afgezeken worden en 5 jaar later kent iedereen 'm nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef grizegrijn het volgende:
Lees je in: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemenquote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemen![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemen![]()
M'n avatar! wat doe je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, ik ga niet vanavond NOG een plaatje photoshoppen hoor.
whehehe, mijn 15 minutes of famequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef grizegrijn het volgende:
[..]ik was al een andere aan het zoeken op m'n pc, maar je hebt geluk dat ik geen 60x60 plaatjes heb en te lui ben om te gaan resizen
al m'n tvp's! wat doe je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik schrok van de snelheid van het topic en doelde op de OP.
nee! caz weekendmix!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef Kuukske het volgende:
Jij met je Caz, als we zondag meeten ga ik er eerst eens ff 3FM in timmeren
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Kut, ik had een Caz shirt moeten bestellen en aantrekken.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
best eng trouwens; de google zoekresultaten (afbeeldingen) met zoekterm "caz"![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
best eng trouwens; de google zoekresultaten (afbeeldingen) met zoekterm "caz"![]()
Eh, laat ook maarquote:
Google kapotquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, laat ook maar
Google is trouwens telkens kapot hier en dan werkt het weer even en dan is het weer kapot en dat is al dagen en het ligt aan mij ergens.
Whehehequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Ritchie het volgende:
Blijkt maar weer hoe kut caz eigenlijk is.
Bij mij is het enige kutte Caz!ema.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Ritchie het volgende:
Blijkt maar weer hoe kut caz eigenlijk is.
Het is een complot!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef grizegrijn het volgende:
Hier is Google ook al 'kapot', vaak kan hij de pagina niet vinden.
Misschien houdt het verband met die oranje gloedquote:
Ik pas vandaag fftjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef Ritchie het volgende:
oe, ik heb een lekkere oldschool drum and bass set aanstaan
iemand interesse?
Ik kom ook altijd weer terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef veldmuis het volgende:
Breda uitvluchten is altijd te vroeg.
Ja, ik luister al Caz!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef Ritchie het volgende:
oh.. ik ben weer de enige die dnb luistert hier hoor..
En ook dat is de conspiracy van die oranje gloed.quote:
Best mogelijk.. ik zit al 12 jaar op IRC ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ik luister al Caz!
Zeg, ik zou zweren dat ik jou jaren geleden wel eens sprak op IRC, of zei ik dat al in een vorig topic?
Hm ja ik denk het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef bassieVL het volgende:
Soort magneet?
Ja, in een kanaal met Helsie, kan dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Best mogelijk.. ik zit al 12 jaar op IRC ofzo :p
Zat een paar jaar terug vaak op de tweakers/fok irc server, maar na wat onenigheden ben ik daar maar mee gestopt.
Nee ik ga zo nog ff denkquote:
Groetjes uit Bredaquote:
wees blij dat het maar 1 nieuw topic isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
tvp
ik kijk een dag niet en er is al een nieuw topique
stelletje spammerts hier
dankzij jou ben ik eigenlijk wel enorm aan 't soggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij dat het maar 1 nieuw topic is![]()
![]()
Er zijn meer straten in het centrum waar af en toe een enorme stank hangtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Heel leuk en aardig trouwens, dat hele plan van water in de stad. Maar ik liep net over de Haagdijk en het stinkt er serieus ontzettend naar riool. Ik hoop dat dat wel mee gaat vallen als het af is
Soggen si teh pown!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dankzij jou ben ik eigenlijk wel enorm aan 't soggen
praat eens nederlands en niet maikuuulsquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
praat eens nederlands en niet maikuuuls
kutmaikuuulwanabeepauper
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
praat eens nederlands en niet maikuuuls
kutmaikuuulwanabeepauper
regent het dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Nou zolang het nog regent ff niet.
Heul niet!quote:
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef bassieVL het volgende:
goedemorgen uit Seattle.
hier is het gelukkig ook weer droog.
Die gaat zodadelijk weer beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missie![]()
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die gaat zodadelijk weer beginnen.![]()
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?
Of koffieviltjes. Die wil ik ook wel hebben op zich
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.
Dat lijkt me ook een goed plan. Raar dat ze nog niet in Nederland zijn begonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
Neem even een hele vestiging mee dan! Voor in Breda.
dan kan je morgen al gaan rentenierenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik wil best een starbucks openen in breda, als die toko net zo hard loopt als de breda-topics...
ik heb een aftands frans autootjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Goed plan inderdaad! Scheelt ook aftandse Franse autootjes voor de deur.
Zo aftands rijden die Fransozen niet eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb een aftands frans autootje
Ik heb een topic !!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef JDude het volgende:
Tilburg #6: De Q van Kuukse.
Ik las wat anders!
yes you doquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb een aftands frans autootje
Nice nice.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tha_rizzo en ik starten een eigen koffie-franchiseconcept. Starway'sIk opteer voor de functie van algemeen directeur en stel voor dat tha_rizzo directeur research & development wordt, wegens zijn uitgebreide ervaring van 83 koppen koffie per dag. Verder: op Starway's HQ hebben we natuurlijk veel mensen nodig.
Iemand moet het eerste company filiaal gaan runnen (stofje?)
Secretariaat Kuukske!
Logistiek: Jdude
Verdere info volgt.
quote:
Ohja dat doe ik altijd bij brugwuppen op de fietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet 'm trouwens eens wassen, toen ik naar jou reed wilde ik 'm op dat grindpad zetten tegenover school...
het had geregend en dan zijn er plassen...
het is trouwens best leuk om hard door de plassen te rijden en andere autos onder te spetteren
zullen de soldaatjes blij mee zijn![]()
Subbucks. Een naam van niksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
je kan het trouwens ook subbucks gaan noemen
Gij kunt de bezorging doen op uwe hendigsjieke fiets!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef veldmuis het volgende:
Hebben jullie voor mij ook nog een baan?
Sjiek!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Gij kunt de bezorging doen op uwe hendigsjieke fiets!
Dat kwam omdat jij er was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:14 schreef grizegrijn het volgende:
Heel de middag in Breda geweest, ga ik terug naar huis stopt het met regenenEn het stinkt inderdaad in Breda.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volkomen offtopic maar ik plaats 'm toch: link naar grappig filmpje
hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volkomen offtopic maar ik plaats 'm toch: link naar grappig filmpje
Maar wel keiretro ende hip ende folklore.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef veldmuis het volgende:
Antieke zijn niet keisnel!
Pro!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef Kuukske het volgende:
Pro meeting morgen! Tijd maakt me geen hol uit .. ben maandag toch vrij
That's the spiritquote:
The force is strong in this one!quote:
Even m'n opgevoerde zaklamp activeren!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:53 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe jah kinda is.
Pas maar op straks ga je nog over naar de darkside
But I can call her Kuukske?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef Kuukske het volgende:
Nah het is heel gezellig aan de Darkside van The Force hoor. Dan mag je naast the root of all that is evil zitten.
Dat is nu niet zo inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niks opsommen, dan weten jullie me te vinden enzo
Jij bent gelukkig ook de enige in al die tenten hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niks opsommen, dan weten jullie me te vinden enzo
*Eens is.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef Frazz het volgende:
Altijd! Mjah met mensen uit Breda wordt het altijd gezellig!
quote:
Ik van ertussen maar ik heb begrepen dat ook dat je niet minder import maakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef Frazz het volgende:
Jep. ben zelf imprt
Kom zelfs van boven de sloot
Waarom word dat hier toch altijd gezegd, van boven de sloot (sloten), brug of zelfs riolen? terwijl in zuid-holland zeggen we dat niet, alhoewel daar zeggen we (ze) weer reserve belgen, brabo's enz.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:13 schreef Kuukske het volgende:
Sloten. Zijn het. Heb ik vandaag gehoord
Reservebelg. Nouja klopt wel want tis nog geen 20 minuten fietsen van mn huisquote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waarom word dat hier toch altijd gezegd, van boven de sloot (sloten), brug of zelfs riolen? terwijl in zuid-holland zeggen we dat niet, alhoewel daar zeggen we (ze) weer reserve belgen, brabo's enz.
Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure importquote:Op zondag 7 januari 2007 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik van ertussen maar ik heb begrepen dat ook dat je niet minder import maakt.
Breda-Oost is toch geen import meer he? Dus nu hoor ik er wel bij toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure import![]()
Dus ja, import.
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef JDude het volgende:
België is binnen een kwartier te doen!
Frazz klein maar kan wel snel fietsenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.
Kuukske: niet zo lang, niet van die lange benen, niet zo hard fietsen![]()
![]()
Ik zal Kuukske de volgende keer wel even aanduwen!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef Kuukske het volgende:
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.
Kuukske: niet zo lang, niet van die lange benen, niet zo hard fietsen![]()
![]()
Sleeptouwquote:Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal Kuukske de volgende keer wel even aanduwen!
Die bind ik dan wel aan die auto!quote:
Kuukske is hier degeen met de auto! Maar daar ga ik dan wel in zitten inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Frazz het volgende:
Ken je dan niet beter kuukske IN je auto zetten?
Emancipatie, ik zeg et jequote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Kuukske is hier degeen met de auto! Maar daar ga ik dan wel in zitten inderdaad.
Yep, ik kwam in de Mezz (90's Now!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure import![]()
Dus ja, import.
Ehm nog ff wachten tot oud en nieuw e ndan zijn ze weer tot 6 uur openquote:Op zondag 7 januari 2007 04:26 schreef Helsie het volgende:
[..]
Yep, ik kwam in de Mezz (90's Now!) 2 gasten uit den bosch tegen (tijdens het pissen, want daar ontmoet je mensen, bij zo'n sociale pisbak) en ik pikte ze er zo uit!
Was wel ontzettend gezellig trouwens. Die 90's avonden bij de Mezz worden leuker en leuker (en drukker ook). Waar blijft de sluitingstijd van 4uur of 6uur!?!?!
14. Ook goedquote:Op zondag 7 januari 2007 03:01 schreef JDude het volgende:
Truste iedereen! Ik val morgen wel weer binnen in #15 denk ik.
De koffie is aan het werkenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef veldmuis het volgende:
Ongeveer!
Ben zo gaar als wat, maar zo te lezen ben ik niet de enige, of heeft de koffie je intussen wakkergemaakt?
Nah op dit tempo kun je daar nog wel een dagje gebruik van makenquote:
Jij wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef veldmuis het volgende:
Nog een keer het plaatje recyclen kom ik wel mee weg he?.
Dat hangt er toch al jaren, of is het wat nieuws?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef JDude het volgende:
In de Mac hangt tegenwoordig trouwens een hendigsjieke fotoserie van Breda tegen de linkerwand!
Ja, voor het eten hoef je daar ook niet echt te komen. Kan de burger king niet met de Mac van plaats wisselen? Of gewoon 2 burger kings?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef JDude het volgende:
Oh, dan was ik er gewoon al heel lang niet meer geweest.
Kuukske moest pissen, daarna gauw weer gevlucht!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:51 schreef Helsie het volgende:
Ja, voor het eten hoef je daar ook niet echt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |