Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure importquote:Op zondag 7 januari 2007 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik van ertussen maar ik heb begrepen dat ook dat je niet minder import maakt.
Breda-Oost is toch geen import meer he? Dus nu hoor ik er wel bij toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure import![]()
Dus ja, import.
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef JDude het volgende:
België is binnen een kwartier te doen!
Frazz klein maar kan wel snel fietsenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.
Kuukske: niet zo lang, niet van die lange benen, niet zo hard fietsen![]()
![]()
Ik zal Kuukske de volgende keer wel even aanduwen!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef Kuukske het volgende:
JDude: lang, lange benen, snel fietsen.
Kuukske: niet zo lang, niet van die lange benen, niet zo hard fietsen![]()
![]()
Sleeptouwquote:Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal Kuukske de volgende keer wel even aanduwen!
Die bind ik dan wel aan die auto!quote:
Kuukske is hier degeen met de auto! Maar daar ga ik dan wel in zitten inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Frazz het volgende:
Ken je dan niet beter kuukske IN je auto zetten?
Emancipatie, ik zeg et jequote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Kuukske is hier degeen met de auto! Maar daar ga ik dan wel in zitten inderdaad.
Yep, ik kwam in de Mezz (90's Now!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs iemand uit Den Bosch in Breda is pure import![]()
Dus ja, import.
Ehm nog ff wachten tot oud en nieuw e ndan zijn ze weer tot 6 uur openquote:Op zondag 7 januari 2007 04:26 schreef Helsie het volgende:
[..]
Yep, ik kwam in de Mezz (90's Now!) 2 gasten uit den bosch tegen (tijdens het pissen, want daar ontmoet je mensen, bij zo'n sociale pisbak) en ik pikte ze er zo uit!
Was wel ontzettend gezellig trouwens. Die 90's avonden bij de Mezz worden leuker en leuker (en drukker ook). Waar blijft de sluitingstijd van 4uur of 6uur!?!?!
14. Ook goedquote:Op zondag 7 januari 2007 03:01 schreef JDude het volgende:
Truste iedereen! Ik val morgen wel weer binnen in #15 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |