Heul niet!quote:
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef bassieVL het volgende:
goedemorgen uit Seattle.
hier is het gelukkig ook weer droog.
Die gaat zodadelijk weer beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missie![]()
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die gaat zodadelijk weer beginnen.![]()
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?
Of koffieviltjes. Die wil ik ook wel hebben op zich
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.
Dat lijkt me ook een goed plan. Raar dat ze nog niet in Nederland zijn begonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
Neem even een hele vestiging mee dan! Voor in Breda.
dan kan je morgen al gaan rentenierenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik wil best een starbucks openen in breda, als die toko net zo hard loopt als de breda-topics...
ik heb een aftands frans autootjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Goed plan inderdaad! Scheelt ook aftandse Franse autootjes voor de deur.
Zo aftands rijden die Fransozen niet eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb een aftands frans autootje
Ik heb een topic !!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef JDude het volgende:
Tilburg #6: De Q van Kuukse.
Ik las wat anders!
yes you doquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb een aftands frans autootje
Nice nice.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tha_rizzo en ik starten een eigen koffie-franchiseconcept. Starway'sIk opteer voor de functie van algemeen directeur en stel voor dat tha_rizzo directeur research & development wordt, wegens zijn uitgebreide ervaring van 83 koppen koffie per dag. Verder: op Starway's HQ hebben we natuurlijk veel mensen nodig.
Iemand moet het eerste company filiaal gaan runnen (stofje?)
Secretariaat Kuukske!
Logistiek: Jdude
Verdere info volgt.
quote:
Ohja dat doe ik altijd bij brugwuppen op de fietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet 'm trouwens eens wassen, toen ik naar jou reed wilde ik 'm op dat grindpad zetten tegenover school...
het had geregend en dan zijn er plassen...
het is trouwens best leuk om hard door de plassen te rijden en andere autos onder te spetteren
zullen de soldaatjes blij mee zijn![]()
Subbucks. Een naam van niksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
je kan het trouwens ook subbucks gaan noemen
Gij kunt de bezorging doen op uwe hendigsjieke fiets!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef veldmuis het volgende:
Hebben jullie voor mij ook nog een baan?
Sjiek!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Gij kunt de bezorging doen op uwe hendigsjieke fiets!
Dat kwam omdat jij er was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:14 schreef grizegrijn het volgende:
Heel de middag in Breda geweest, ga ik terug naar huis stopt het met regenenEn het stinkt inderdaad in Breda.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volkomen offtopic maar ik plaats 'm toch: link naar grappig filmpje
hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volkomen offtopic maar ik plaats 'm toch: link naar grappig filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |