Ik kom ook altijd weer terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef veldmuis het volgende:
Breda uitvluchten is altijd te vroeg.
Ja, ik luister al Caz!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef Ritchie het volgende:
oh.. ik ben weer de enige die dnb luistert hier hoor..
En ook dat is de conspiracy van die oranje gloed.quote:
Best mogelijk.. ik zit al 12 jaar op IRC ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ik luister al Caz!
Zeg, ik zou zweren dat ik jou jaren geleden wel eens sprak op IRC, of zei ik dat al in een vorig topic?
Hm ja ik denk het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef bassieVL het volgende:
Soort magneet?
Ja, in een kanaal met Helsie, kan dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Best mogelijk.. ik zit al 12 jaar op IRC ofzo :p
Zat een paar jaar terug vaak op de tweakers/fok irc server, maar na wat onenigheden ben ik daar maar mee gestopt.
Nee ik ga zo nog ff denkquote:
Groetjes uit Bredaquote:
wees blij dat het maar 1 nieuw topic isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
tvp
ik kijk een dag niet en er is al een nieuw topique
stelletje spammerts hier
dankzij jou ben ik eigenlijk wel enorm aan 't soggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij dat het maar 1 nieuw topic is![]()
![]()
Er zijn meer straten in het centrum waar af en toe een enorme stank hangtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Heel leuk en aardig trouwens, dat hele plan van water in de stad. Maar ik liep net over de Haagdijk en het stinkt er serieus ontzettend naar riool. Ik hoop dat dat wel mee gaat vallen als het af is
Soggen si teh pown!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dankzij jou ben ik eigenlijk wel enorm aan 't soggen
praat eens nederlands en niet maikuuulsquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
praat eens nederlands en niet maikuuuls
kutmaikuuulwanabeepauper
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
praat eens nederlands en niet maikuuuls
kutmaikuuulwanabeepauper
regent het dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Nou zolang het nog regent ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |