Heul niet!quote:
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef bassieVL het volgende:
goedemorgen uit Seattle.
hier is het gelukkig ook weer droog.
Die gaat zodadelijk weer beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hey goeiemorgen. Hoe is het met de Starbucks missie![]()
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die gaat zodadelijk weer beginnen.![]()
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh hebben ze ook onderzetters?
Of koffieviltjes. Die wil ik ook wel hebben op zich
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik zal alles waar Starbucks opstaat voor je meenemen. Maar goed dat ik met twee koffers mag reizen.
Dat lijkt me ook een goed plan. Raar dat ze nog niet in Nederland zijn begonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
Neem even een hele vestiging mee dan! Voor in Breda.
dan kan je morgen al gaan rentenierenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik wil best een starbucks openen in breda, als die toko net zo hard loopt als de breda-topics...
ik heb een aftands frans autootjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Goed plan inderdaad! Scheelt ook aftandse Franse autootjes voor de deur.
Zo aftands rijden die Fransozen niet eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb een aftands frans autootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |