wat heb jij een gruwelijk irritante avatarquote:
Haha zal ik hem aanpassen voor je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat heb jij een gruwelijk irritante avatar![]()
graag. suggestie:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Haha zal ik hem aanpassen voor je?![]()
Mja ik heb er gestudeerd, ik moet toch echt toegeven dat dat echt bij E-town hoortquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef Ritchie het volgende:
ha, dat mochten ze willen!
Van de putyouthandsupfordetroit-remixquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:24 schreef Ritchie het volgende:
Breda de gekste!
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
graag. suggestie: [afbeelding]
Toffe avatar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik heb er gestudeerd, ik moet toch echt toegeven dat dat echt bij E-town hoort
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Ritchie het volgende:
ja ho wacht even, dat handjes in de lucht voor Breda hoeft voor mij nu ook weer niet hoor... wat een zuignummer is dat!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Yeah Kiwi. Speciaal voor jou.
quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand toevallig of de oliebollenkraam nog op het station staat in Breda?
vertel dat tegen Feddequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nummers met handjes in de lucht erin is een no go
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen![]()
Ga oliebollenmix halen bij AHdie is op de superkorting.
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!quote:
Dan ga je wel filmen he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamMaar dan moet hij er nog wel staan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |