Fedde LeGrand!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!![]()
50 cent als in Yo bitcha's lollypop pr0n biatch shizzle my fizzle dizzle 50 cent?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamMaar dan moet hij er nog wel staan natuurlijk.
De leuke(matige) grap ken je toch wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
50 cent als in Yo bitcha's lollypop pr0n biatch shizzle my fizzle dizzle 50 cent?
Of vijftig cent?
omfg dat wil ik zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een paar mensen beloofd om een leuke (matige) 50-cent grap uit te halen bij de oliebollenkraamMaar dan moet hij er nog wel staan natuurlijk.
.. Nou blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De leuke(matige) grap ken je toch wel?
Fedde Le Grandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen, maar tegen wie?!![]()
Ik ben weer bottig blauw!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef grizegrijn het volgende:
Lees je in: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat topic was zo geniaal. Eerst helemaal afgezeken worden en 5 jaar later kent iedereen 'm nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef grizegrijn het volgende:
Lees je in: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemenquote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemen![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik koester de stille hoop dat grizegrijn 'm wel houdt, en dat vele andere users 'm gaan overnemen![]()
M'n avatar! wat doe je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja hallo, ik ga niet vanavond NOG een plaatje photoshoppen hoor.
whehehe, mijn 15 minutes of famequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef grizegrijn het volgende:
[..]ik was al een andere aan het zoeken op m'n pc, maar je hebt geluk dat ik geen 60x60 plaatjes heb en te lui ben om te gaan resizen
al m'n tvp's! wat doe je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik schrok van de snelheid van het topic en doelde op de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |