tvp. De reeks gaat soms zo hard de laatste tijd dat ik alleen maar tvp en vervolgens het nieuwe topic alweer kan gaan zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Mijn complimenten weer Veldmuis
Edit: ik mis alleen e.e.a. ?![]()
Je bent dit vergeten:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik had jouw agenda gejat? Toch?
Okay, het futuretennisinternationaaltournooi heb ik stiekem tennis weggehaald want anders zag het er niet uit
quote:
Niet echt in de buurt.quote:Nederland
A16 Rotterdam richting Breda tussen Randweg Dordrecht en knp. Klaverpolder dicht, door een ernstig ongeluk.
A16 Ring Rotterdam: Rotterdam richting Breda bij Ridderkerk-Zuid door een ernstig ongeluk. omleiding ingesteld. Verkeer richting Breda volg Gorinchem (A15 en A27)
Klopt, landelijke proef is vanaf volgende maand, die heli die nu in de nacht vliegt is niet lifeliner 2 die in R'dam staat, die gebruiken 'snachts nog de MMT ambulance.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Ritchie het volgende:
Ik had begrepen dat er een proef was ergens int land om de trauma heli ook savonds te laten vliegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiel_Medisch_Teamquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Ritchie het volgende:
Ik had begrepen dat er een proef was ergens int land om de trauma heli ook savonds te laten vliegen.
waarom weet jij dat soort dingen toch altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt, landelijke proef is vanaf volgende maand, die heli die nu in de nacht vliegt is niet lifeliner 2 die in R'dam staat, die gebruiken 'snachts nog de MMT ambulance.
Dat vroeg ik hem ook afgelopen maandag, maar ik kreeg een hmhmgrmbl als antwoordquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarom weet jij dat soort dingen toch altijd
Ik lees wel eens wat en ik praat wel eens wat met mensen die het weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarom weet jij dat soort dingen toch altijd
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik hem ook afgelopen maandag, maar ik kreeg een hmhmgrmbl als antwoord
nooit over nagedacht om iets anders te gaan doen dan CMD? meer in de richting van iets als dit, waar je regematig over post?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Oh geen doden, 1 gewonde.
Gekste genoeg waren het allemaal mannen die moeilijk deden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
Meet meet meet?
Allemaal vrouwen in de winkel vandaag ja Frazz??
Wanneer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Kuukske het volgende:
Oja maar de Gemeenteborrel is al afgelopen. We plannen een nieuwe borrel in de Vulling
het enige leuke aan Cazzzzz is de weekendmix.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Maar toch is Caz tof!s
Psies!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Blijf het topic volgen, dat gaat spontaan!
Alleen zondag. Vrijdag school en werk en zaterdag ook werk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Eh, op een dag dat iedereen eigenlijk wel kan??
Ik ben wel pro vrijdag, zaterdag en zondag.
Ja op momenten dat ik werken ben of niet in breda benquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Blijf het topic volgen, dat gaat spontaan!
Niet altijd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja op momenten dat ik werken ben of niet in breda ben
9 dode varkens, 11 geredde varkens. De vloer was weggezakt.quote:18:15:27 04-01-07 17 G BRAN PRIO 2 6171 6135 DORSTSEWEG 36 BAVEL IN GIERKELDER (INC: 01)
Ahhw poor piggiesquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik moet dit toch even zeggen hoor.
[..]
9 dode varkens, 11 geredde varkens. De vloer was weggezakt.
Bavel op het nationale nieuws?! Wow.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat was ook op het nieuws bij Caz!!
ergens halverwege komende week.quote:
Ahh good to know.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ergens halverwege komende week.
dat hoor jij te weten, jij werkt op avansquote:
quote:Ergens halverwege komende week een meet!!!![]()
Ik begin 9 januari pas dus ik ben nog niet bezig met tentamens enzoquote:
krijg je toegang tot de cijfers?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin 9 januari pas dus ik ben nog niet bezig met tentamens enzo![]()
Ik val er dan waarschijnlijk wel midden in maar dat is wat anders.
Nee ik ga briefjes versturen naar studentenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
krijg je toegang tot de cijfers?
Geen idee wie daarachter zit, maar waar de fok is dat in Breda?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ff een oproepje alle bredase fokkers:
Wie weet wie er achter de "less whiskas more pussy" stempels zit? Ze staan op verschillende objecten in Breda...
[afbeelding]
foto © fieldmouse
De reeds gesloopte brouwerij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee wie daarachter zit, maar waar de fok is dat in Breda?
Ohh okee.quote:
Serieus? Die zijn gaaf! Vier keer gezien al geloof ik, maar ik ga graag voor nr. 5!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
OhjaEindelijk iets leuks in de Mezz: Jaya the Cat
whoehoei.
Ja met de Converse tour 9 februari.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Serieus? Die zijn gaaf! Vier keer gezien al geloof ik, maar ik ga graag voor nr. 5!
ik geef mijn houdbaarheidsdatum niet prijsquote:
Ja ik ben inmiddels wel voldaan wat mijn koffiebehoefte betreft. Bwoah, weet je waar ze goeie koffie hebben (in Breda uiteraardquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:10 schreef Ritchie het volgende:
Koffie... ik zit aan mijn 3e van de ochtend..
Ja okéquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik ga meer voor de Cappuccino van de Bruine Pij.
Die is best te pruimen. En als die op is aan de Juup
Of verhuizen! Nog een paar jaar en mijn vriending en in wonen weer in Bredaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon in de auto springen
Of genieten van het fotoverslag?
lekker ik lust ook wel een bakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ga koffie zetten.
Kuukske d'rbij!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
lekker ik lust ook wel een bak
met stroopwafel
Nou...quote:
caz was leuk toen het nog yorin fm was, met stenders staat opquote:
Ah ja, die gloed... ik kwam er redelijk dicht langs toen ik vanuit de HB naar Etten-Leur reed deze week (2 keer). Zo iets voor afslag Etten-Leur (bij het Trivium) aan de linkerkant van de snelweg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:56 schreef veldmuis het volgende:
We moeten trouwens ook nog onderzoeken hoe het zit met de gloed! Vanavond allemaal op flatgebouwen gaan staan! Niet springen hè!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah ja, die gloed... ik kwam er redelijk dicht langs toen ik vanuit de HB naar Etten-Leur reed deze week (2 keer). Zo iets voor afslag Etten-Leur (bij het Trivium) aan de linkerkant van de snelweg...
Maar toen ik er om 21.00u voorbij kwam was het weer verdwenen.
Zal wel een of andere kas zijn.
Waar ik vandaan kom staan heel veul kassen... en dat ziet er wel zo uit hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja wie zei dat pas, dat het een Caz was?
Maar zóveel licht is toch wel veel voor een kas?
Voorkeur voor stroopwafel of glacekoek??quote:
Nee ik sport op het Triviumquote:
Jij wel iig.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Stroopwafels! Mits even in de oven/magnetron.
Dat is nog het ergstequote:
Goed gezegd!quote:
Hebben ze een centrum in EL?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef JDude het volgende:
Dat centrum(pje) van Etten-Leur is nog best een doolhof!
Ik vind het stiekem wel leuk gewordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef JDude het volgende:
Dat centrum(pje) van Etten-Leur is nog best een doolhof!
Ja, toen de N58 wegviel hadden ze daar plotseling ruimte voorquote:
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, toen de N58 wegviel hadden ze daar plotseling ruimte voor.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?
De N58 was de voorloper van de snelweg die nu om EL heen loopt. Waar nu het gemeentehuis staat met die parkeergarage er onder lag vroeger de weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?
Nou nee niet verdwalen maar op dat plein rechts van het gemeentehuis (zal de markt wel zijn dan) mag je maar een kant uit waardoor je best irritante rondjes moet draaien als je er de weg niet goed kentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef tha_rizzo het volgende:
en jdude... hoe kan je in godsnaam verdwalen....![]()
kruising markt en oude bredaseweg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou nee niet verdwalen maar op dat plein rechts van het gemeentehuis (zal de markt wel zijn dan) mag je maar een kant uit waardoor je best irritante rondjes moet draaien als je er de weg niet goed kent.
Heeft niks met sensoren te maken, dat is gewoon aantrekkingskracht van alle winkels.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Mannen verdwalen heel snel in winkelcentra hoor.
Vrouwen hebben aparte winkelsensoren
Die van de meet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel een van mn liefste paar schoenen in Etten Leur gekocht
Nee dat zijn mn liefste schoentjes in de categorie skatequote:
e-l is gewoon mad chique.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat zijn mn liefste schoentjes in de categorie skate![]()
In Etten-Leur heb ik die bruine gekocht met die hak. Mad sjiek![]()
Dat wou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef veldmuis het volgende:
Okay, die hebben inderdaad lieve neusjes.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Heeft niks met sensoren te maken, dat is gewoon aantrekkingskracht van alle winkels.
Hm, eigenlijk nooit wat van gemerkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Stofje het volgende:
Breda stoffigste stad van Nederland
En dat terwijl ik niet eens in de buurt van de Tilburgseweg woon. [afbeelding]
HAHAHAHAHAHH GOEIE!@!!!11 LDD:D::D:D:D:DEINZZWEIDREIPOLIZEIROFLCOPTEROMFGquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Ach, in de Haagse Beemden, vlakbij de Donk is het in de weekenden een stuk Stoffiger.*
*=Ja, godver, dat was een toffe grap, ik wil dan ook dat ie zo gewaardeerd wordt.
Daar zie ik idd wel eens stof voorbij komen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Ach, in de Haagse Beemden, vlakbij de Donk is het in de weekenden een stuk Stoffiger.*
*=Ja, godver, dat was een toffe grap, ik wil dan ook dat ie zo gewaardeerd wordt.
Heel de Bredacrew kwam voorbij voor jouw garp!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:! M'n hart gaat hier toch wel sneller van kloppen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent meer nietbredanaar dan welbredanaar! Neppert! Fake!!
Meteen een ban aanvragen dus!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent meer nietbredanaar dan welbredanaar! Neppert! Fake!!
Keilekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
Serieus, wat hou ik toch van de AH op het Valkeniersplein met Oreo's in de verkoop
Owja, die ken ik ook idd! Die hadden toch een aantal maanden geleden zo'n keitof nummer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Bloodhound Gang!!! Die ken je toch wel zeker.. van The Bad Touch en Fire, Water, Burn?
UHn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja, die ken ik ook idd! Die hadden toch een aantal maanden geleden zo'n keitof nummer?
Jazekerquote:
Waardeloos buttnummerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, idd! Die vond ik best keipuik!
Bredatopicmeet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
Hmm.. Nee niet echt? Biertje drinken in de vulling?
quote:
Wie niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:ja wie zei ook alweer dat vrouwen zo moeilijk waren!?
Ja precies, ach, zien wel jaquote:Afijn, zullen we het dan maar ff op zondag houwe en de reacties afwachten?? Als we daar alsnog met zn 2en moeten gaan zitten dan is het ook zomaar wat.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Ja precies, ach, zien wel ja
zeg, ik stuur het die kant op. dus als dan iederene hierheen komt ligt er een berg sneeuw te smelten in Breda.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Sneeuwballenmeeting in Seattle! Snel, bel iedereen![]()
Goeiemorgen! Ik krijg honger!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef bassieVL het volgende:
die eten ook massa's aan voedsel weg, niet normaal.
hier is het nu 11:32.
Het is ook bijna lunchtijd gelukkig. Al krijg je hier niet zo gauw een boterhammetje met kaas maar meer iets wat lijkt op een complete maaltijd.quote:
Fastfood?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Het is ook bijna lunchtijd gelukkig. Al krijg je hier niet zo gauw een boterhammetje met kaas maar meer iets wat lijkt op een complete maaltijd.
bonen en vlees (meestal gehakt of kip, soms ook kaas)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Ieee een burito. Wat zit daar nou in
deze inderdaad. en dat allemaal opgevouwen in een lapje deeg. maar niet uit de frituur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
bonen en vlees (meestal gehakt of kip, soms ook kaas).
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ah oke. Doe mij maar een boterham met kaas![]()
En saus en dan in het tostigevalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ah oke. Doe mij maar een boterham met kaas![]()
Crazy Americans.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.
En gewoon losse boterhammetjes en los kaas?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, wie ben je, waar woon je, wat doe je?
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).quote:Woon je allang in Breda, waar zat je op school? etc.
Hebben ze internet in Lage Zwaluwe johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).
Hoe kom je erop om zoiets te testen vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Serieus, ik moest in Engeland een keer een broodje eten, gefixed door die locals. En de cheddar kon je wegschietenmaargoed.
Ik heb op geen van die 2 scholen gezeten dus ik kan je helaas niet verblijden met gesprekken over mensen in lokaal 153 enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).
Het leek in eerste instantie al heel elastiekerig. Dus toen hebben we gekeken of het ook echt weg kon schieten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe kom je erop om zoiets te testen vraag ik me dan af.
Dat was toch de gymzaal op de RW?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb op geen van die 2 scholen gezeten dus ik kan je helaas niet verblijden met gesprekken over mensen in lokaal 153 enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |