Bavel op het nationale nieuws?! Wow.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat was ook op het nieuws bij Caz!!
ergens halverwege komende week.quote:
Ahh good to know.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ergens halverwege komende week.
dat hoor jij te weten, jij werkt op avansquote:
quote:Ergens halverwege komende week een meet!!!![]()
Ik begin 9 januari pas dus ik ben nog niet bezig met tentamens enzoquote:
krijg je toegang tot de cijfers?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin 9 januari pas dus ik ben nog niet bezig met tentamens enzo![]()
Ik val er dan waarschijnlijk wel midden in maar dat is wat anders.
Nee ik ga briefjes versturen naar studentenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
krijg je toegang tot de cijfers?
Geen idee wie daarachter zit, maar waar de fok is dat in Breda?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ff een oproepje alle bredase fokkers:
Wie weet wie er achter de "less whiskas more pussy" stempels zit? Ze staan op verschillende objecten in Breda...
[afbeelding]
foto © fieldmouse
De reeds gesloopte brouwerij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee wie daarachter zit, maar waar de fok is dat in Breda?
Ohh okee.quote:
Serieus? Die zijn gaaf! Vier keer gezien al geloof ik, maar ik ga graag voor nr. 5!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
OhjaEindelijk iets leuks in de Mezz: Jaya the Cat
whoehoei.
Ja met de Converse tour 9 februari.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Serieus? Die zijn gaaf! Vier keer gezien al geloof ik, maar ik ga graag voor nr. 5!
ik geef mijn houdbaarheidsdatum niet prijsquote:
Ja ik ben inmiddels wel voldaan wat mijn koffiebehoefte betreft. Bwoah, weet je waar ze goeie koffie hebben (in Breda uiteraardquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:10 schreef Ritchie het volgende:
Koffie... ik zit aan mijn 3e van de ochtend..
Ja okéquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik ga meer voor de Cappuccino van de Bruine Pij.
Die is best te pruimen. En als die op is aan de Juup
Of verhuizen! Nog een paar jaar en mijn vriending en in wonen weer in Bredaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon in de auto springen
Of genieten van het fotoverslag?
lekker ik lust ook wel een bakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ga koffie zetten.
Kuukske d'rbij!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
lekker ik lust ook wel een bak
met stroopwafel
Nou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |