tvp. De reeks gaat soms zo hard de laatste tijd dat ik alleen maar tvp en vervolgens het nieuwe topic alweer kan gaan zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Mijn complimenten weer Veldmuis
Edit: ik mis alleen e.e.a. ?![]()
Je bent dit vergeten:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik had jouw agenda gejat? Toch?
Okay, het futuretennisinternationaaltournooi heb ik stiekem tennis weggehaald want anders zag het er niet uit
quote:
Niet echt in de buurt.quote:Nederland
A16 Rotterdam richting Breda tussen Randweg Dordrecht en knp. Klaverpolder dicht, door een ernstig ongeluk.
A16 Ring Rotterdam: Rotterdam richting Breda bij Ridderkerk-Zuid door een ernstig ongeluk. omleiding ingesteld. Verkeer richting Breda volg Gorinchem (A15 en A27)
Klopt, landelijke proef is vanaf volgende maand, die heli die nu in de nacht vliegt is niet lifeliner 2 die in R'dam staat, die gebruiken 'snachts nog de MMT ambulance.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Ritchie het volgende:
Ik had begrepen dat er een proef was ergens int land om de trauma heli ook savonds te laten vliegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiel_Medisch_Teamquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Ritchie het volgende:
Ik had begrepen dat er een proef was ergens int land om de trauma heli ook savonds te laten vliegen.
waarom weet jij dat soort dingen toch altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt, landelijke proef is vanaf volgende maand, die heli die nu in de nacht vliegt is niet lifeliner 2 die in R'dam staat, die gebruiken 'snachts nog de MMT ambulance.
Dat vroeg ik hem ook afgelopen maandag, maar ik kreeg een hmhmgrmbl als antwoordquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarom weet jij dat soort dingen toch altijd
Ik lees wel eens wat en ik praat wel eens wat met mensen die het weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarom weet jij dat soort dingen toch altijd
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik hem ook afgelopen maandag, maar ik kreeg een hmhmgrmbl als antwoord
nooit over nagedacht om iets anders te gaan doen dan CMD? meer in de richting van iets als dit, waar je regematig over post?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Oh geen doden, 1 gewonde.
Gekste genoeg waren het allemaal mannen die moeilijk deden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
Meet meet meet?
Allemaal vrouwen in de winkel vandaag ja Frazz??
Wanneer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Kuukske het volgende:
Oja maar de Gemeenteborrel is al afgelopen. We plannen een nieuwe borrel in de Vulling
het enige leuke aan Cazzzzz is de weekendmix.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Maar toch is Caz tof!s
Psies!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Blijf het topic volgen, dat gaat spontaan!
Alleen zondag. Vrijdag school en werk en zaterdag ook werk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Eh, op een dag dat iedereen eigenlijk wel kan??
Ik ben wel pro vrijdag, zaterdag en zondag.
Ja op momenten dat ik werken ben of niet in breda benquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Blijf het topic volgen, dat gaat spontaan!
Niet altijd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja op momenten dat ik werken ben of niet in breda ben
9 dode varkens, 11 geredde varkens. De vloer was weggezakt.quote:18:15:27 04-01-07 17 G BRAN PRIO 2 6171 6135 DORSTSEWEG 36 BAVEL IN GIERKELDER (INC: 01)
Ahhw poor piggiesquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik moet dit toch even zeggen hoor.
[..]
9 dode varkens, 11 geredde varkens. De vloer was weggezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |