caz was leuk toen het nog yorin fm was, met stenders staat opquote:
Ah ja, die gloed... ik kwam er redelijk dicht langs toen ik vanuit de HB naar Etten-Leur reed deze week (2 keer). Zo iets voor afslag Etten-Leur (bij het Trivium) aan de linkerkant van de snelweg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:56 schreef veldmuis het volgende:
We moeten trouwens ook nog onderzoeken hoe het zit met de gloed! Vanavond allemaal op flatgebouwen gaan staan! Niet springen hè!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah ja, die gloed... ik kwam er redelijk dicht langs toen ik vanuit de HB naar Etten-Leur reed deze week (2 keer). Zo iets voor afslag Etten-Leur (bij het Trivium) aan de linkerkant van de snelweg...
Maar toen ik er om 21.00u voorbij kwam was het weer verdwenen.
Zal wel een of andere kas zijn.
Waar ik vandaan kom staan heel veul kassen... en dat ziet er wel zo uit hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja wie zei dat pas, dat het een Caz was?
Maar zóveel licht is toch wel veel voor een kas?
Voorkeur voor stroopwafel of glacekoek??quote:
Nee ik sport op het Triviumquote:
Jij wel iig.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Stroopwafels! Mits even in de oven/magnetron.
Dat is nog het ergstequote:
Goed gezegd!quote:
Hebben ze een centrum in EL?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef JDude het volgende:
Dat centrum(pje) van Etten-Leur is nog best een doolhof!
Ik vind het stiekem wel leuk gewordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef JDude het volgende:
Dat centrum(pje) van Etten-Leur is nog best een doolhof!
Ja, toen de N58 wegviel hadden ze daar plotseling ruimte voorquote:
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, toen de N58 wegviel hadden ze daar plotseling ruimte voor.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?
De N58 was de voorloper van de snelweg die nu om EL heen loopt. Waar nu het gemeentehuis staat met die parkeergarage er onder lag vroeger de weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
Waar zit dat dan ergens? Ik ken de markt, maar het is dan vast aan de ovahkant van die weg daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |