bonen en vlees (meestal gehakt of kip, soms ook kaas)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Ieee een burito. Wat zit daar nou in
deze inderdaad. en dat allemaal opgevouwen in een lapje deeg. maar niet uit de frituur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
bonen en vlees (meestal gehakt of kip, soms ook kaas).
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ah oke. Doe mij maar een boterham met kaas![]()
En saus en dan in het tostigevalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ah oke. Doe mij maar een boterham met kaas![]()
Crazy Americans.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.
En gewoon losse boterhammetjes en los kaas?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat is nog knap lastig op hier te krijgen. En als je al iets vind proppen ze er weer van alles en nog wat op.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, wie ben je, waar woon je, wat doe je?
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).quote:Woon je allang in Breda, waar zat je op school? etc.
Hebben ze internet in Lage Zwaluwe johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).
Hoe kom je erop om zoiets te testen vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Serieus, ik moest in Engeland een keer een broodje eten, gefixed door die locals. En de cheddar kon je wegschietenmaargoed.
Ik heb op geen van die 2 scholen gezeten dus ik kan je helaas niet verblijden met gesprekken over mensen in lokaal 153 enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heet Laura, woon in Lage Zwaluwe, zit nog op school (Markenhage, eerst Stedelijk Gymnasium).
Het leek in eerste instantie al heel elastiekerig. Dus toen hebben we gekeken of het ook echt weg kon schieten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe kom je erop om zoiets te testen vraag ik me dan af.
Dat was toch de gymzaal op de RW?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb op geen van die 2 scholen gezeten dus ik kan je helaas niet verblijden met gesprekken over mensen in lokaal 153 enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |