Nou nee niet verdwalen maar op dat plein rechts van het gemeentehuis (zal de markt wel zijn dan) mag je maar een kant uit waardoor je best irritante rondjes moet draaien als je er de weg niet goed kentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef tha_rizzo het volgende:
en jdude... hoe kan je in godsnaam verdwalen....![]()
kruising markt en oude bredaseweg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou nee niet verdwalen maar op dat plein rechts van het gemeentehuis (zal de markt wel zijn dan) mag je maar een kant uit waardoor je best irritante rondjes moet draaien als je er de weg niet goed kent.
Heeft niks met sensoren te maken, dat is gewoon aantrekkingskracht van alle winkels.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Mannen verdwalen heel snel in winkelcentra hoor.
Vrouwen hebben aparte winkelsensoren
Die van de meet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel een van mn liefste paar schoenen in Etten Leur gekocht
Nee dat zijn mn liefste schoentjes in de categorie skatequote:
e-l is gewoon mad chique.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat zijn mn liefste schoentjes in de categorie skate![]()
In Etten-Leur heb ik die bruine gekocht met die hak. Mad sjiek![]()
Dat wou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef veldmuis het volgende:
Okay, die hebben inderdaad lieve neusjes.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Heeft niks met sensoren te maken, dat is gewoon aantrekkingskracht van alle winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |