Hm, eigenlijk nooit wat van gemerkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Stofje het volgende:
Breda stoffigste stad van Nederland
En dat terwijl ik niet eens in de buurt van de Tilburgseweg woon. [afbeelding]
HAHAHAHAHAHH GOEIE!@!!!11 LDD:D::D:D:D:DEINZZWEIDREIPOLIZEIROFLCOPTEROMFGquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Ach, in de Haagse Beemden, vlakbij de Donk is het in de weekenden een stuk Stoffiger.*
*=Ja, godver, dat was een toffe grap, ik wil dan ook dat ie zo gewaardeerd wordt.
Daar zie ik idd wel eens stof voorbij komen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Ach, in de Haagse Beemden, vlakbij de Donk is het in de weekenden een stuk Stoffiger.*
*=Ja, godver, dat was een toffe grap, ik wil dan ook dat ie zo gewaardeerd wordt.
Heel de Bredacrew kwam voorbij voor jouw garp!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:! M'n hart gaat hier toch wel sneller van kloppen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent meer nietbredanaar dan welbredanaar! Neppert! Fake!!
Meteen een ban aanvragen dus!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent meer nietbredanaar dan welbredanaar! Neppert! Fake!!
Keilekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
Serieus, wat hou ik toch van de AH op het Valkeniersplein met Oreo's in de verkoop
Owja, die ken ik ook idd! Die hadden toch een aantal maanden geleden zo'n keitof nummer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Bloodhound Gang!!! Die ken je toch wel zeker.. van The Bad Touch en Fire, Water, Burn?
UHn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja, die ken ik ook idd! Die hadden toch een aantal maanden geleden zo'n keitof nummer?
Jazekerquote:
Waardeloos buttnummerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, idd! Die vond ik best keipuik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |