Maar wel keiretro ende hip ende folklore.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef veldmuis het volgende:
Antieke zijn niet keisnel!
Pro!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef Kuukske het volgende:
Pro meeting morgen! Tijd maakt me geen hol uit .. ben maandag toch vrij
That's the spiritquote:
The force is strong in this one!quote:
Even m'n opgevoerde zaklamp activeren!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:53 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe jah kinda is.
Pas maar op straks ga je nog over naar de darkside
But I can call her Kuukske?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef Kuukske het volgende:
Nah het is heel gezellig aan de Darkside van The Force hoor. Dan mag je naast the root of all that is evil zitten.
Dat is nu niet zo inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niks opsommen, dan weten jullie me te vinden enzo
Jij bent gelukkig ook de enige in al die tenten hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niks opsommen, dan weten jullie me te vinden enzo
*Eens is.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef Frazz het volgende:
Altijd! Mjah met mensen uit Breda wordt het altijd gezellig!
quote:
Ik van ertussen maar ik heb begrepen dat ook dat je niet minder import maakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef Frazz het volgende:
Jep. ben zelf imprt
Kom zelfs van boven de sloot
Waarom word dat hier toch altijd gezegd, van boven de sloot (sloten), brug of zelfs riolen? terwijl in zuid-holland zeggen we dat niet, alhoewel daar zeggen we (ze) weer reserve belgen, brabo's enz.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:13 schreef Kuukske het volgende:
Sloten. Zijn het. Heb ik vandaag gehoord
Reservebelg. Nouja klopt wel want tis nog geen 20 minuten fietsen van mn huisquote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waarom word dat hier toch altijd gezegd, van boven de sloot (sloten), brug of zelfs riolen? terwijl in zuid-holland zeggen we dat niet, alhoewel daar zeggen we (ze) weer reserve belgen, brabo's enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |