quote:Op maandag 25 december 2006 20:13 schreef Little_Acorn het volgende:
Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).
Hij was ook eens met een emmer water(voor de spons v.h. bord) aan zwiepen en toen zwiepte hij de tl buis van het plafond, vervolgens is die tl buis onder de school beland. We zaten toen in een soort bouwkeet omdat ze de schhol nog aant bouwen waren.
En de leraar ?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.
Die leraar wist niet wat hem overkwam.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
En de leraar ?
"Stond erbij en die keek ernaar"
Lijkt me errug sterk.
Dat van die neef vind ik trouwens wel weer heel
Ach ja... invallersquote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Die leraar wist niet wat hem overkwam.
Dat was namelijk een invalkracht en die had dit nog nooit meegemaakt.
Hij stond echt met zijn bek vol tanden.
Die neefquote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
Ik heb met een gozer in de klas gezete die flipte als hij een cijfer had lager dan een 8.
Ik heb daar ooit eens wat van gezegd en toen stak hij een naald bovenin mijn hoofd.
Tijdje later kwam ik bij een jongen in de klas die uit Frankrijk kwam en die kon het nooit zo waarderen als iemand een hoger cijfer voor Frans had dan hij. Verschrikkelijk tenger, brilletje, erg breekbaar figuur. Ook hij kon niet zo goed tegen cijfers lager dan een 8. Als het tijdens een proefwerk niet zo wilde lukken, dan hoorde je hem zuchten en steunen en als hij dan zijn kookpunt behaald had, dan vlogen de pennen, potloden, etuis, prullenbakken en scheldwoorden je om de oren.
Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.
En dit soort dingen zijn er nog wel meer gebeurd.
Verder had ik nog een neef op school, die gewoon op zijn scooter de school binnenreed
En hij was ook een waaghals, want op de derde verdieping stapte hji doodleuk het raam uit om via een richel voor eht raam van een andere klas te gaan staan en net te doen alsof hij naar benden viel.
Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maarquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach ja... invallers
De tranen springen in m'n ogen als ik aan die medelijwekkende figuren terugdenk.
Een keer zo'n invaller zo gek gekregen dat hij voor de hele klas thuis zijn verjaardag ging vieren.
Kan je voorstellen hoe dat afliep?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maar![]()
Komt mij bekend voor, elke school heeft wel van die types (toch?)quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what.
Dude.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Aneurism het volgende:
Was eens een gast waar ik best medelijden mee had, was nieuw op school, lelijk en rare ouders.... Maar hij was fucking rijk.. Tot het moment dat ik hem een puist zag uitknijpen en de pus opeten. Ben ter plekke naar een andere plaats gegaan waar ik hem NIET kon zien en hem op alle mogelijke manieren gemeden.
GADVERDAMME, zie het nog zo voor me als ik er aan denk.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging eens naar Parijs met school, en toen was er een meisje mee in een veels te kort rood jurkje met gaten erin zodat je haar onderbroek kon zien, maar die kon je toch al zo goed als zien, en toen was er een Franse vent die haar rokje optilde en ze alleen maar zei: 'Hé joh!' en toen moesten wij lachen, en die man ook, dus toen deed hij het nog een keer.
Whehehehehehehehehehehehehe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef doppelgänger het volgende:
-verhaaltje-
Ik ken ook zo iemand, alleen die is 67 ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
Veruit de vreemdste collega (wat zeg ik, vreemdste persoon in het algemeen) die ik ooit heb gezien was Karel, de database beheerder.. een lomperige betweterige rascistische computernerd van in de 40.
Karel had een gigantisch bord voor zijn kop, je hoefde hem niks te vertellen want hij wist het 100x beter of hij had het 100x erger meegemaakt. Je kon ook in het algemeen niks tegen hem zeggen, of het resulteerde in een verbale tirade. Zelfs als het een beetje regende en je zei "wat een weertje" pareerde Karel meteen met een maniakaal fanatisme "Nou, als je dit al erg vind!! das nog niks vergeleken bij die keer in 1999 dat ik in Italie zat, toen bla bla!", echt bizar gewoon.
Verder, veelgehoorde uitspraken waren "Marokkanen willen niet werken, die stelen alleen fietsen" en "alle Moslims gewoon het land uit". Karel vertelde een keer dat hij in de supermarkt liep, en een klein vrouwtje met hoofddoek vroeg hem of hij voor haar iets van de bovenste plank wou pakken. Karel met enige trots in zijn stem: "weet je wat ik toen zei? NEE! en liep zo door." want in Karel's verknipte geest beledigde zij hem, door dat hoofddoekje te dragen..Hij had een webcam in z'n tuin geinstalleerd om de katten die daar scheten te kunnen betrappen "dan kan ik de eigenaren er even hartig op aanspreken!", want zo'n figuur was Karel ook.
Karel had ook een importbruid uit de Oekraļne. Karel: "tja hoe kom je anders nog als man van 40 aan een vrouw..?"ik wou bijna zeggen: dat heeft volgens mij niks met je leeftijd te maken!!. En, geloof het of niet, hij had ook een zoontje (arme importbruid, dat Karel's addergebroed heeft moeten baren). Je kon dus ook niks over kinderen vertellen, want zijn zoontje kon het allemaal 100 keer beter of eerder.
Ik was met stomheid geslagen dat er zoiemand als Karel bestond, dat hij uberhaubt ooit was aangenomen was al een wonder (hij was ook weer vrij snel ontslagen trouwens)
Echt vreemd vind ik dit nog niet, ik ken er ook wel zo 1. Die betweters heb je genoeg rond lopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
Veruit de vreemdste collega (wat zeg ik, vreemdste persoon in het algemeen) die ik ooit heb gezien was Karel, de database beheerder.. een lomperige betweterige rascistische computernerd van in de 40.
Karel had een gigantisch bord voor zijn kop, je hoefde hem niks te vertellen want hij wist het 100x beter of hij had het 100x erger meegemaakt. Je kon ook in het algemeen niks tegen hem zeggen, of het resulteerde in een verbale tirade. Zelfs als het een beetje regende en je zei "wat een weertje" pareerde Karel meteen met een maniakaal fanatisme "Nou, als je dit al erg vind!! das nog niks vergeleken bij die keer in 1999 dat ik in Italie zat, toen bla bla!", echt bizar gewoon.
Verder, veelgehoorde uitspraken waren "Marokkanen willen niet werken, die stelen alleen fietsen" en "alle Moslims gewoon het land uit". Karel vertelde een keer dat hij in de supermarkt liep, en een klein vrouwtje met hoofddoek vroeg hem of hij voor haar iets van de bovenste plank wou pakken. Karel met enige trots in zijn stem: "weet je wat ik toen zei? NEE! en liep zo door." want in Karel's verknipte geest beledigde zij hem, door dat hoofddoekje te dragen..Hij had een webcam in z'n tuin geinstalleerd om de katten die daar scheten te kunnen betrappen "dan kan ik de eigenaren er even hartig op aanspreken!", want zo'n figuur was Karel ook.
Karel had ook een importbruid uit de Oekraļne. Karel: "tja hoe kom je anders nog als man van 40 aan een vrouw..?"ik wou bijna zeggen: dat heeft volgens mij niks met je leeftijd te maken!!. En, geloof het of niet, hij had ook een zoontje (arme importbruid, dat Karel's addergebroed heeft moeten baren). Je kon dus ook niks over kinderen vertellen, want zijn zoontje kon het allemaal 100 keer beter of eerder.
Ik was met stomheid geslagen dat er zoiemand als Karel bestond, dat hij uberhaubt ooit was aangenomen was al een wonder (hij was ook weer vrij snel ontslagen trouwens)
Als je dat al raar vindquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:29 schreef Trusten het volgende:
In HAVO 3 hadden wij een leraar die altijd een paar witte bolletjes LOS in zijn tas meenam, een paar plakjes ham in iets van folie ofzo. Hij scheurde dan dat bolletje open...maar hij zweette echt altijd en heel veel dus dan veegde die met zijn hand over zijn voorhoofd en ging die daarna die ham tussen dat bolletje doen met diezelfde hand![]()
nee zon gast uit mijn klas dan die zat korsten ( van een wond) op te eten GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, alsof hij zijn neus aan het leegvreten was... Vrat het zo op.
Fucking geniaal.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Drolletje91 het volgende:
Vorig jaar had ik zo'n jongen in de klas die zich dan ook voor niks schaamde.![]()
Hij vroeg een keer tijdens de les economie of hij naar de wc mocht en omdat hij net al was geweest mocht hij dus niet gaan. Na 3x vragen zei de leraar uiteindelijk: als je toch zo nodig moet doe je het maar op de vuilnisbak. Dat had die leraar gewetenHij pakt de prullenbak op zet hem voor de klas neer hup broek omlaag en pist zo de halve vuilnisbak vol
![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Drolletje91 het volgende:
Vorig jaar had ik zo'n jongen in de klas die zich dan ook voor niks schaamde.![]()
Hij vroeg een keer tijdens de les economie of hij naar de wc mocht en omdat hij net al was geweest mocht hij dus niet gaan. Na 3x vragen zei de leraar uiteindelijk: als je toch zo nodig moet doe je het maar op de vuilnisbak. Dat had die leraar gewetenHij pakt de prullenbak op zet hem voor de klas neer hup broek omlaag en pist zo de halve vuilnisbak vol
![]()
![]()
Briljantquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Drolletje91 het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg echt kokhalsneiginen. GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Aneurism het volgende:
Was eens een gast waar ik best medelijden mee had, was nieuw op school, lelijk en rare ouders.... Maar hij was fucking rijk.. Tot het moment dat ik hem een puist zag uitknijpen en de pus opeten. Ben ter plekke naar een andere plaats gegaan waar ik hem NIET kon zien en hem op alle mogelijke manieren gemeden.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef unkki het volgende:
Hé, niets tegen betweters ja! Moet je maar géén foute informatie geven...![]()
wtf?...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Briljant.
Ik had ooit een klasgenoot die d'r Labello's niet alleen gebruikte om d'r lippen mee in te smeren, maar om er daarna ook nog een hap van te nemen.
Verder had ik niet echt vreemde klasgenoten. Geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef restafval het volgende:
in het derde jaar kwam ze er een beetje achter dat ze niet bepaald populair was en was blijkbaar eindelijk moe van de negatieve aandacht. Ze hield daarom een spreekbeurd.... over haarzelf!
Als dat nu de enige fout wasquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
!
Hoe kom je er trouwens in godsnaam bij om spreekbeurt met een d te schrijven?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
je snapt het niet hč.
alleen, midden in de hal, op de grond.. iedereen staat, hij zit op de grond.
Wat hebben jullie brede hoofden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:
Een klasgenoot van mij spoort voor geen meter.
Hij kwam laatst springend de klas in: "AK-47! BAMBAMBAMBAMBAM!"
Iedereen echt zo: O___o
Wtf??quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:
Een klasgenoot van mij spoort voor geen meter.
Hij kwam laatst springend de klas in: "AK-47! BAMBAMBAMBAMBAM!"
Iedereen echt zo: O___o
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat hebben jullie brede hoofden.
Ik had ook van die idioten in de klas die opeens in fluwelen jurken en vloerkleden naar school kwamen. Dan vraag je je toch gelijk af wat er mis is gegaan tijdens de opvoeding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).
Ze heeft mij ook ooit behekst!
ook leuk als er bij een ( beste jonge) lerares een stuk wc papier uit haar shirt komtquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:24 schreef Euc- het volgende:
Ook hadden we een meisje in de klas dat drugs gebruikte, ze gaf het zelf ook toe en de plekken in haar armen zag je duidelijk zitten waar ze de spuiten zette. Nu hadden we ook een playerfiguur uit helmond in de klas zitten, en een keer toen we op een beurs stonden te werken, vroeg zij of die jongen even of hij mee naar achter wou komen. Daar deed ze dr rokje omhoog, ging wijdbeens op de koelkast zitten en zei letterlijk de woorden: "Als je me wilt nemen moet je het nu doen". Hij heeft het dus nog gedaan ook(Waarna hij het in geuren en kleuren met een bigsmile kwam vertellen, toegegeven, de meid was bijzonder knap, maar toch.. )
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoor
Ik had een meisje in de klas die er uitzag als harry potter, inclusief zwarte glimmende lange jurken etc.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).
Ze heeft mij ook ooit behekst!
Hij: 23quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoor
Dat verandert de zaakquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij: 23
Zij: 19
Net na ze dr shot gezet heeft, geen condooms voor handen.. Ik had vriendelijk bedankt..
bron NOS journaalquote:19 maart 1996: In Assen brengt een 41-jarige vader zijn drie kinderen om het leven, twee dochters van 9 en 10 jaar en een zoontje van 5 en doodt daarna zichzelf uit verdriet om de dood van zijn echtgenote.
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaanquote:Op zondag 16 september 2007 15:08 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ik liep een half jaar stage bij Flevozoom in Assen, begin jaren 90.
Beetje rolcontainers volgooien voor supermarkten.
Werkte een man, zal zijn naam niet noemen, een hele rare vent, verschikkelijk hard werken, altijd een rode kop van de inspanning, erg christelijk en echt raar. Trok zich van niemand wat aan en deed alleen zijn werk. was er als eerste en ging als laatste weg, aangezien het werk niet echt inspirerend was, was dat niet helemaal normaal.
paar jaar later word ik gebeld door ex collega, of ik gehoord had van dat familiedrama, had ik.. vertelde hij me dat dat die collega was.
[..]
bron NOS journaal
Een paar jaar eerder was zijn vrouw overleden, om weer samen met haar te kunnen zijn in de hemel had hij dit gedaan...
Nee, ze hebben 'm waarschijnlijk gewoon begraven.quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaan
Als hij zich dat zelf nou ook maar beseft had..quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaan
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef timmie_loots het volgende:
Ach, raar.. wat is raar?Ik ken ook wel mensen die streken uitgehaald hebben, maar echt gek zijn die niet (niet sociaal gestoord zoals de meeste collega's/vrienden hier zijn). Zo heeft een vriend van me wel eens in een Big Mac bakje gekakt, tot afgrijsen van het bedienend personeel van de Mac. Of met z'n vijven allemaal een lekkere bruine in een urinoir leggen
quote:Op zondag 16 september 2007 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowDas toch fucking niet normaal man
Normaal is voor CDA'ers...quote:Op zondag 16 september 2007 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowDas toch niet normaal man
en dan de 3e en 4e keer ook nog ontruimenquote:[* 4x op 1 dag naar buiten vanwege "brandalarm". De eerste keer was een onaangekondigde test van de school. De rest omdat een leerling zag hoe ze het deden en even meehielp
Vaag, ik ken een meisje waarvan ik dit gedrag best zou verwachten, en zij is ook naar Athene gegaan voor een carriere als topmodel (en nog succesvol ook)quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:24 schreef Euc- het volgende:
Ook hadden we een meisje in de klas dat drugs gebruikte, ze gaf het zelf ook toe en de plekken in haar armen zag je duidelijk zitten waar ze de spuiten zette. Nu hadden we ook een playerfiguur uit helmond in de klas zitten, en een keer toen we op een beurs stonden te werken, vroeg zij of die jongen even of hij mee naar achter wou komen. Daar deed ze dr rokje omhoog, ging wijdbeens op de koelkast zitten en zei letterlijk de woorden: "Als je me wilt nemen moet je het nu doen". Hij heeft het dus nog gedaan ook(Waarna hij het in geuren en kleuren met een bigsmile kwam vertellen, toegegeven, de meid was bijzonder knap, maar toch.. )
Het meisje is na ongeveer 4 maanden haar nieuwe carriere als topmodel in griekenland vorm gaan proberen te geven. De jongen heeft het nog 2 jaar volgehouden, zijn deeldiploma's gehaald en is op de bouw gaan werken.
Zo heerlijk mooi geschrevenquote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef D1 het volgende:
God en als we het over rare collegas hebben...
Toen ik 17 was heb ik een paar weken op een BFI vuilniswagen gewerkt. Wij waren verantwoordelijk voor het legen van grote ijzeren containers op campings en bij restaurants, en voor het legen van normale containers voor een stuk van de A6 (Noord Oost Polder). Ik zat samen op de wagen met Harry. Harry was een kerel van een jaar of 45, getrouwd, kinderen, etc...
Bij de eerste camping waren we rustig bezig de containers te legen, toen harry ineens in de laadbak dook en als een gek ging rondploeteren. Vol trots haalde hij twee statiegeld flessen uit die stinkende meuk, die hij zo goed als het kon met zijn mouw schoon veegde. Raampje open de rest van de dag, maar God wat stonk die kerel. De toon was toen al flink gezet.
Bij de A6 aangekomen begonnen we met het legen van de normale containers. En ja hoor, weer dook Harry de laadbak in. Deze keer had hij een nog betere vangst, waarvan hij helemaal begon te glimmen. Twee afgeraffelde pornoboekjes en een smerige vibrator werden als trofeeėn de lucht in gestoken. Ik kon mijn ogen niet geloven, maar het werd nog erger toen hij naar de wagen liep en een doos openmaakte waar mijn lunch op lag. Een vuige, rotte walm drong in mijn neusgaten door, en tot mijn schrik zag ik een hele doos vol smerige boekjes en nog meer vibrators. Hij pakte een andere vibrator uit de doos en vertelde mij dat hij het het lekkerste vond als de geur op de vibrator nog lekker vers was. Of ik ook even wilde ruiken. Half kokhalzend heb ik dat gulle aanbod kunnen afslaan. Nadat hij zijn nieuwe boekjes had doorgebladerd, waar vele paginas aan elkaar vastgeplakt zaten, werd het tijd om weer weg te gaan.
Maar wacht, vanuit zijn ooghoeken zag hij een VW polotje met Duits kenteken. Er zaten lakens voor de ramen en de auto schudde ietwat heen en weer. Een vuige glimlach verscheen op het gezicht van Harry, en zachtjes bracht hij de wagen tot achter het kleine voertuigje. Nou hebben deze vuilniswagens altijd kettingen met een haak bij zich voor als zware containers in de modder vastzitten. Deze ketting werd aan de hefboom vastgemaakt en de haak aan de achterbumper gezet. En toen werd de hefboom geactiveerd, en al snel maakte het arme wagentje een redelijk scherpe hoek. Het was goed te zien hoe een lichaam tegen het laken voor het voorraam aanlag, en aan het Duitse gescheld te horen waren de mensen in dat VWtje niet echt geamuseerd. Na nog geprobeerd te hebben om een stukje met de vuilniswagen te rijden om zo dat wagentje voort te slepen, deed hij snel de hefboom naar beneden, gooide de ketting achterin en scheurden wij weg. Slecht als het was heb ik me daar wel helemaal ziek om gelachen.
Later in Emmeloord stopte hij ineens in een doodnormale straat, sprong de auto uit, en zei dat hij zo terug zou komen. Na een half uur zie ik de deur van een woning opengaan, en Harry wandelt doodleuk naar buiten, knoopt zijn broek eens dicht, ritst met veel misbaar zijn gulp dicht, en laat een stevige boer. Vanachter het woonkamer raam zie ik een vadsig gedrocht kijken, gekleed in een badjas. Dat beeld heeft mij nog lang in enge dromen achtervolgd. De gehele terugweg moest ik aanhoren hoe heerlijk geil zij was.
Op een één of andere manier had ik na die dag mijn werk als vuilnisman wel weer gezien. Heb hem af en toe nog wel eens langs zien rijden. Toeteren, hand opsteken, maar ik laat hem nooit dichtbij komen. Als ik mijn ogen sluit, ruik ik hem nog
Wehehe vette oplossingquote:Op maandag 17 september 2007 23:43 schreef buzzer het volgende:
8D: niet zo kies om foto's te plaatsen van mensen die je het ravijn in trapt...
Tering man, schitterend verhaal!quote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef D1 het volgende:
God en als we het over rare collegas hebben...
Toen ik 17 was heb ik een paar weken op een BFI vuilniswagen gewerkt. Wij waren verantwoordelijk voor het legen van grote ijzeren containers op campings en bij restaurants, en voor het legen van normale containers voor een stuk van de A6 (Noord Oost Polder). Ik zat samen op de wagen met Harry. Harry was een kerel van een jaar of 45, getrouwd, kinderen, etc...
Bij de eerste camping waren we rustig bezig de containers te legen, toen harry ineens in de laadbak dook en als een gek ging rondploeteren. Vol trots haalde hij twee statiegeld flessen uit die stinkende meuk, die hij zo goed als het kon met zijn mouw schoon veegde. Raampje open de rest van de dag, maar God wat stonk die kerel. De toon was toen al flink gezet.
Bij de A6 aangekomen begonnen we met het legen van de normale containers. En ja hoor, weer dook Harry de laadbak in. Deze keer had hij een nog betere vangst, waarvan hij helemaal begon te glimmen. Twee afgeraffelde pornoboekjes en een smerige vibrator werden als trofeeėn de lucht in gestoken. Ik kon mijn ogen niet geloven, maar het werd nog erger toen hij naar de wagen liep en een doos openmaakte waar mijn lunch op lag. Een vuige, rotte walm drong in mijn neusgaten door, en tot mijn schrik zag ik een hele doos vol smerige boekjes en nog meer vibrators. Hij pakte een andere vibrator uit de doos en vertelde mij dat hij het het lekkerste vond als de geur op de vibrator nog lekker vers was. Of ik ook even wilde ruiken. Half kokhalzend heb ik dat gulle aanbod kunnen afslaan. Nadat hij zijn nieuwe boekjes had doorgebladerd, waar vele paginas aan elkaar vastgeplakt zaten, werd het tijd om weer weg te gaan.
Maar wacht, vanuit zijn ooghoeken zag hij een VW polotje met Duits kenteken. Er zaten lakens voor de ramen en de auto schudde ietwat heen en weer. Een vuige glimlach verscheen op het gezicht van Harry, en zachtjes bracht hij de wagen tot achter het kleine voertuigje. Nou hebben deze vuilniswagens altijd kettingen met een haak bij zich voor als zware containers in de modder vastzitten. Deze ketting werd aan de hefboom vastgemaakt en de haak aan de achterbumper gezet. En toen werd de hefboom geactiveerd, en al snel maakte het arme wagentje een redelijk scherpe hoek. Het was goed te zien hoe een lichaam tegen het laken voor het voorraam aanlag, en aan het Duitse gescheld te horen waren de mensen in dat VWtje niet echt geamuseerd. Na nog geprobeerd te hebben om een stukje met de vuilniswagen te rijden om zo dat wagentje voort te slepen, deed hij snel de hefboom naar beneden, gooide de ketting achterin en scheurden wij weg. Slecht als het was heb ik me daar wel helemaal ziek om gelachen.
Later in Emmeloord stopte hij ineens in een doodnormale straat, sprong de auto uit, en zei dat hij zo terug zou komen. Na een half uur zie ik de deur van een woning opengaan, en Harry wandelt doodleuk naar buiten, knoopt zijn broek eens dicht, ritst met veel misbaar zijn gulp dicht, en laat een stevige boer. Vanachter het woonkamer raam zie ik een vadsig gedrocht kijken, gekleed in een badjas. Dat beeld heeft mij nog lang in enge dromen achtervolgd. De gehele terugweg moest ik aanhoren hoe heerlijk geil zij was.
Op een één of andere manier had ik na die dag mijn werk als vuilnisman wel weer gezien. Heb hem af en toe nog wel eens langs zien rijden. Toeteren, hand opsteken, maar ik laat hem nooit dichtbij komen. Als ik mijn ogen sluit, ruik ik hem nog
Heuj, Adje heeft ook gevoelensquote:Op maandag 17 september 2007 23:43 schreef buzzer het volgende:
8D: niet zo kies om foto's te plaatsen van mensen die je het ravijn in trapt...
OMFGquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Aneurism het volgende:
Jij had liever deze ':9~' gehad?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Rumille het volgende:
Die ':r' smiley erbij maakt het af.
dat ge-fucking-loof ik niet.. omgquote:Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef DoimeN het volgende:
Tot hij dit zaadje in zijn mond deed en opat!![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef DoimeN het volgende:
Ik had een gast in de klas die zijn brood vet snel opat atlijd, en zijn reet niet afveegde...
Dan ga je denken hea!? Wat hebben die 2 met elkaar te maken! Nou ik ga je het vertellen!
Als je snel eet, kauw je niet goed, dan verteert het ook moeilijk, zoo ook de zaadjes van het brood! Die willen er wel eens heel uitkomen....
Dus we stonden bij 'zwemmen' (schoolzwemmen) om te kleden, en iedereen deed zo onderbroek uit(dat kon toen nog, we waren klein hehe) en die gozer stopt zo ze hand tussen ze 2 bilen en haalt daar zo'n zaadje tervoorschijn!!!
Wij stonden echt perplex, hij zei: jaa dit heb ik heel vaak dat komt omdat ik mijn brood zo snel eet!
Wij stonden nog steeds met een mond vol tanden...
Mijn god ik heb nog nooit zo moeten kokhalsen van iemand maar hij vond het heel normaal![]()
Mijn hele klas stond echt perplex niemand durfde wat te zeggen, tot er 1 iemand zei: smeerlap!.
Toen barste het gelach uit! Die gozer heeft niet zo'n leuk schooljaar gehad daarna, maar datk an je vast begrijpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zo'n onzin verhaal.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef DoimeN het volgende:
Ik had een gast in de klas die zijn brood vet snel opat atlijd, en zijn reet niet afveegde...
Dan ga je denken hea!? Wat hebben die 2 met elkaar te maken! Nou ik ga je het vertellen!
Als je snel eet, kauw je niet goed, dan verteert het ook moeilijk, zoo ook de zaadjes van het brood! Die willen er wel eens heel uitkomen....
Dus we stonden bij 'zwemmen' (schoolzwemmen) om te kleden, en iedereen deed zo onderbroek uit(dat kon toen nog, we waren klein hehe) en die gozer stopt zo ze hand tussen ze 2 bilen en haalt daar zo'n zaadje tervoorschijn!!!
Wij stonden echt perplex, hij zei: jaa dit heb ik heel vaak dat komt omdat ik mijn brood zo snel eet!
Wij stonden nog steeds met een mond vol tanden...
Mijn god ik heb nog nooit zo moeten kokhalsen van iemand maar hij vond het heel normaal![]()
Mijn hele klas stond echt perplex niemand durfde wat te zeggen, tot er 1 iemand zei: smeerlap!.
Toen barste het gelach uit! Die gozer heeft niet zo'n leuk schooljaar gehad daarna, maar datk an je vast begrijpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot toch op jonge, hou er rekening mee dat we erg jong waren hea, groep 5 ofzo, schaamte konden we toen nog niet echt...quote:
Niet een milimeter, het was echt zo'n pit weetjwel di op de zijkant van je brood zit! Ja het is niet normaalquote:Op donderdag 20 september 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus jij en alle andere klasgenootjes zagen hoe hij zo'n kleine zaadje van een milimeter uit z'n kont haalde? Nou, ok.
... wie had nou wiens fietslampen vernield?quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:45 schreef Nineleven het volgende:
Hij kreeg op een gegeven moment ruzie met iemand omdat die volgens zijn zeggen de fietslampen van hem gesloopt had.
ik moest ook 4 x lezen daarstraks..maar had de moeite niet genomen er om te vragen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eh, wacht even...
[..]
... wie had nou wiens fietslampen vernield?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:01 schreef Maidenfan het volgende:
...
Van dezelfde persoon, iets minder degoutant: een adres opzoeken in een telefoongids en naar een willekeurig adres een kaartje sturen met de tekst 'Bedankt voor het paard. Het was zeer lekker.'
Laatste vond ik wel geniaal eigenlijk. Jammer dat je de gezichten niet kan zien...
Ja en ook het meest onwaarschijnlijke.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
Zaadjes uit je kont halen, omfg, dat is toch wel de goorste die ik gelezen heb
True that.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en ook het meest onwaarschijnlijke.
Degene die de fiets sloopte heette 'R...First blood" en de eigenaar was "Knabbel". Zo wel een beetje duidelijlk ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik moest ook 4 x lezen daarstraks..maar had de moeite niet genomen er om te vragen..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en werden ze getest op hun kennis van de elemente, wicca en... charmed.
heet deze collega toevallig youri? want dan moet ik je hellaas vertellen dat je het geluk hebt in zijn klas te zitten. hij woont tegenover mij, en zijn geloof in zichzelf heb je nogal licht uitgedrukt...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:34 schreef DuranK het volgende:
blablabla
3. Klasgenoot van mij. Niemand moet hem. Hij is gruwelijk irritant. Hij praat ongelovelijk veel, alleen maar onzin. Zijn grappen slaan nergens op. Dan vertelt die iets wat , voor hem schijnbaar, super grappig is en begint die kei hard te lachen. De rest kijkt elkaar dan vanHet is ook zo dat die gozer zo erg van zijn eigen gelijk is overtuigd, dat niemand ook maar iets tegen kan spreken. Wat hij zegt klopt altijd, denkt hij. Jammer genoeg heeft hij dus bijna altijd ongelijk
Tijdens een mondeling begon hij allemaal te praten over een onderwerp, 90% van wat die lulde was gewoon complete bullshit. Ergste is dat hij overtuigd is dat het klopt!
Een nieuweling moet nou met hem samenwerken. Lerares had tegen die nieuweling gezegd dat hoe meer hij praat over bepaalde dingen, hoe minder er van kloptDus hij moest niet teveel naar hem luisteren
![]()
Ik heb m'n broertje wakker gelachenquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat hebben jullie brede hoofden.
Leraar: "En toen gingen de Grieken op hun paard..."quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:07 schreef colourAgga het volgende:
Wij hadden ooit een meisje in de klas en ze had een paard. Me de nadruk op 'had'. Paard is namelijk afgemaakt en naar de slager gebracht. Op zich niet vreemd en gebeurt vaker, ware het niet dat het arme kind gedurende twee schooljaren spontaan in tranen uitbarstte als het woord 'paard' klonk.
Vooral leuk met geschiedenis en verhaaltjes over grieken
meesterlijk geschrevenquote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef D1 het volgende:
lang verhaal over ranzige collega
Dat jullie die gast niet met ze allen het ziekenhuis in geslagen hebben zeg..quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had zo'n gast op school, die altijd de tassen van zijn medeleerlingen verstopte in de vuilnisbak, waar door die gasten altijd telaat waren.
ik zat op een groenschool, en daar moest je altijd larzen dragen, in de praktijkleg.maar wat deed die hufter nou, die gooide in de pauze alle larzen vol met water, waar door de hele klas natte poten kreeg.
en die van hem stonden als vast in zijn kluisje.
of als we kook les hadden, en koekjes maakte ofzo overal te veel zout bij gooide als ze even niet keken.
en in de pauze gooide die altijd met brood naar naar brugklassers,
Of een broodje choco op de stoel legte bij een groep meisjes, dat er met stom toeval een meisje met een witte broek komt aanlopen en gewoon op de broodje choco ging zitten, en daar pas na 10 minuten achter komt.
Eigenlijk best stom,
damn wat was ik vroeger een etter![]()
![]()
Hij is het zelf.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat jullie die gast niet met ze allen het ziekenhuis in geslagen hebben zeg..
Nope, dat is hij niet. Maar die gozer waar ik het over heb is ook behoorlijk ergquote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef restafval het volgende:
[..]
heet deze collega toevallig youri? want dan moet ik je hellaas vertellen dat je het geluk hebt in zijn klas te zitten. hij woont tegenover mij, en zijn geloof in zichzelf heb je nogal licht uitgedrukt...
mm ja zo hard kan ik met zelf niet slaan hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat jullie die gast niet met ze allen het ziekenhuis in geslagen hebben zeg..
Hahaha volgens mij heeft die kerel een ego ter grootte van Antarticaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:09 schreef Danny het volgende:
Ex-collega van me is Chris Hottentot, bekend van de fotofucks van retecool e.a.
'One man, One life, One Goal'.
Die gast was echt sneu. En z'n vriendin was zo geil als boter
Doet nog iets met de LPF en noemt zich daarom politicus terwijl hij eigenlijk gewoon bij een reisburo werkte sinds hij bij BCC is vertrokken. Schijnt dattie nu weer een andere baan heeft.
Hij kan in ieder geval debatteren en stond in 2006 12e op de verkiezingslijst voor de tweede kamer. Helaas was de LPF toen nog maar 8 zetels waard
Wat foto's van zijn oude website toen hij nog acteur wilde worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en twee kleine foto's in z'n BCC kloffie in 2002 toen ik nog met 'm samenwerkte.
Geloof me, hij was een eikel
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah, daar kon werkelijk geen fotofuck vrijdag tegenop. Maar die gast was echt enorm sneu. Had een of twee keer gefigureerd in GTST ofzo en was ervan overtuigd dat 'ie fotomodel of acteur zou worden. Maar goed, gotta hand it to him; als de lijst fortuyn in 2006 vier zeteld meer had gehaald had 'ie een aardig ministersalaris binnengehaald.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:13 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij heeft die kerel een ego ter grootte van Antartica![]()
Ja, hij staat bij mij ook op nr. 1 wat rare collega's betreftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
De raarste collega is een Joegoslaaf van 2 bij 2 meter waar ik vorig jaar mee werkte. Hij liep de hele dag op sandalen of slippers door de fabriek, waar de rest op werkschoenen liep. Verder had hij altijd een te korte trainingsbroek aan en een t-shirt van Josip Broz Tito.
In de pauze at hij altijd de meest vage dingen. Grote brokken vlees, 5 gekookte eieren achter elkaar of een blikje sardines waarvan hij ook dat sap opdronk als alle visjes op waren.
De rest van de dag vertelde hij verhalen over hoe hij in Vietnam tegen de Amerikanen had gevochten, over hoe hij in Joegoslavie met handgranaten ging vissen, over zijn huis en wapenverzameling etc. Hij liet ook foto's zien van al zijn wapens en waar hij als een echte strijder met twee Kalashnikovs en een paar kogelriemen op stond.
Verder had hij altijd iets van 2000 euro aan contant geld bij zich, wat hij volgens hem verdiende met pooier zijn. Niemand weet alleen of dat zo is, of dat hij gewoon elke maand al zijn salaris opneemt om stoer te kunnen doen. Maar hij hangt iig wel vaak rond in een dubieus café met dealers en ander vaag gespuis, dus het zou best kunnen.
Omdat er al zo een soort topic bestaan in PUB!quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom is dit topic niet eerder gekickt?
ik vond het chocobroodje wel grappig ;pquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
mm ja zo hard kan ik met zelf niet slaan hoor
dat van die larzen vond ik zelf nog wel het leukst trouwens![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp
Mja goede zaak dat dat soort volk niet door iedereen uitgekotst wordt natuurlijk, maar eigen ervaring leert dat beste vrienden/vriendinnen van dat soort figuren meestal niet of nauwelijks onderdoen voor hun vriend(in)quote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef elvira88 het volgende:
naja,wat is raar? het raarste meisje bij mij op het vmbo was tevens mijn beste vriendin, ze was namelijk wel heel aardig, maar een beetje appart.
ze was toendertijd 15, erg lang en slungelig. speelde met barbie's en met lego, zuilde haar boeken mee in een fiets tas. had altijd vet haar en ze had zo'n enig spelletje om mij te "pakken" :|
ook stonk ze erg naar zweet en adviezen van mij of andere klasgenoten om wat deo te spuiten werd niet ter harte genomen.
Naja dat was bij mij niet echt het geval hoor. Ik douche me netjes iedere dag en speel niet met lego.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:23 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Mja goede zaak dat dat soort volk niet door iedereen uitgekotst wordt natuurlijk, maar eigen ervaring leert dat beste vrienden/vriendinnen van dat soort figuren meestal niet of nauwelijks onderdoen voor hun vriend(in)
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef elvira88 het volgende:
[..]
Naja dat was bij mij niet echt het geval hoor. Ik douche me netjes iedere dag en speel niet met lego.Veel meiden uit mijn klas probeerde om mij in hun vriendengroep te krijgen, maar dat wilde ik niet, want dan zou ik mijn vriendin moeten laten vallen. Ik kijk niet zo naar uiterlijk, afkomst of wat dan ook, het belangrijkste blijft toch het hart van iemand.
hier zit ook elke dag een collega met een compleet brood die voor 10 uur compleet leeg is en graatje mager blijftquote:Op maandag 5 mei 2008 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een klasgenoot van mij had al z'n boeken gekaft met folders van de gamma.
Tevens had hij iedere dag een broodtrommel ter grootte van een klein aquarium bij zich.
Je hebt het over een klasgenoot en schrijft dan (zie dikgedrukt) dat je zelf zo'n etter was!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had zo'n gast op school, die altijd de tassen van zijn medeleerlingen verstopte in de vuilnisbak, waar door die gasten altijd telaat waren.
ik zat op een groenschool, en daar moest je altijd larzen dragen, in de praktijkleg.maar wat deed die hufter nou, die gooide in de pauze alle larzen vol met water, waar door de hele klas natte poten kreeg.
en die van hem stonden als vast in zijn kluisje.
of als we kook les hadden, en koekjes maakte ofzo overal te veel zout bij gooide als ze even niet keken.
en in de pauze gooide die altijd met brood naar naar brugklassers,
Of een broodje choco op de stoel legte bij een groep meisjes, dat er met stom toeval een meisje met een witte broek komt aanlopen en gewoon op de broodje choco ging zitten, en daar pas na 10 minuten achter komt.
Eigenlijk best stom,
damn wat was ik vroeger een etter![]()
![]()
Ben je achterlijk of doe je alleen alsof?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:15 schreef botterfly het volgende:
[..]
Je hebt het over een klasgenoot en schrijft dan (zie dikgedrukt) dat je zelf zo'n etter was!
Oeps!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alleen alsof?
Dat is eigenlijk heel erg zielig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:11 schreef kyraaa het volgende:
verhaal
joah, eigenlijk wel... Vraag me vaak af hoe het nś met dr gaat... Maar ze kreeg van klasgenoten wel eens schone kleren hoor! Echt, een hele zak met tweedehands (leuke!!!) kleding. Die hadden we voor haar ingezameld... Maar ze trok ze nooit aanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Karina het volgende:
Dat is eigenlijk heel erg zielig.
Dies wel geschikt voor t legerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Fipotje het volgende:
- Verhaal -
herkenbaar, wij kregen in 4 havo ook een nieuwe meid in de klas die allergisch was voor sokken, dus altijd met haar blote zweetpoten in schoenen liep... daarnaast had ze altijd dikke zwarte haren op haar beneden :S Maar goed het ergste van alles was je kon gewoon ruiken wanneer ze ongesteld was.. gelukkig bleef ik dat jaar zitten en was ik van haar af.. maar vriendinnen van me klaagde elke maand weer in de pauze als ze dus weer es zo stonk als een bloedende otterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef kyraaa het volgende:
En nog een klasgenootje, wie ik af en toe nog wel eens spreek. (gelijke kennissen)![]()
Ik was een pre-gothic. Al in groep 8 en toen ik naar de middelbare school ging kwam ik haar tegen. Ze begon zweverig te doen en ze beweerde dat ze een heks was, kan toveren en je zelfs kon vervloeken. Vanaf dat moment word ik gothic-af. Ik realiseerde me dat het gewoon dom was. Maar aan de andere kant vond ik het altijd leuk om met haar om te gaan omdat ze altijd domme dingen deed. (zoals in een tuin poepen met servetjes, vreemde zelfverzonnen talen spreken) Omdat ze van de leraar informatica niet naar de wc mocht, plastte ze in haar broek. Alles lag onder, dus moest onze mentor haar naar huis brengen.
Ze had zich verslapen en kwam op school met de volgende smoes:
ik fietstte langs een weiland en zag een schaap in de sloot liggen, ik heb hem gered en toen zag ik een zwarte kat met een blauwe jurk en een gouden kroon met robijnen op, die kat ben ik achterna gerend totaan de vuilnisbelt waar een huis stonden daar ben ik toen ingeklommen en heb ik de kat lopen aaien. Ze transformeerde in een wijze ouderling (
! ) en heeft mij mijn gaves gegeven.
Dit kon ze met een serieus gezicht vertellen tegen de leraar en iedereen wist dat ze gewoon te laat was omdat ze kinder bueno's stond te eten bij de benzine-pomp.Ook stal ze altijd van alles en nog wat. Uit winkels, uit kerken, uit school... Ze is 1 keer gepakt omdat ze een walkman stal, toen moest ze naar bureau Halt. Ze werd ook best vaak gepest op school, toen ze op schoolkamp aan het zwemmen was in open water, bekogelden alle leerlingen haar met een mix van modder-klei-en-stenen om haar in het water te houden. "vervloek ons eens dan!" Ze heeft daar waarschijnlijk uren gelegen, helemaal verkleumd en onder de blauwe plekken. Toen ik haar eruit haalde sloeg ik maar mn deken om dr heen. Ze was zo zielig...
Ik heb me altijd kostelijk geamuseerd met dit meisje en nu ze 23 is, nog steeds. Want ze is geen snars veranderd.
Kan je mooi een goede korting regelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Karina het volgende:
Een collega gehad die best wel aardig was, maar ik kwam er toevallig achter dat hij in zijn vrije tijd SM kooien maakte. Sindsdien keek ik hem heel anders aan.
Welk bedrijf was dat dan wel niet. Was je niet bij een slager beland dat houtsnip verkocht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb hem niet gekend, maar tijdens mijn 1 dag werken op een houtsorteerbedrijf in IJmuiden zat een of andere Keniaanse collega een andere Keniaanse collega achterna met een groot kapmes. IkWTF? Volgens de rest van de gasten daar was het normaal en moest je gewoon geen grote bek tegen hem hebben.
S' avonds het uitzendbureau gebeld dat ik niet meer terug ging (was een kutwerk + laagbetaald vakantiebaantje)
Best sneu eigenlijk voor hem. Maakt net natuurlijk niet minder smakelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:11 schreef Petra76 het volgende:
Die jongen in 6vwo die tijdens Duits de vloer onder zijn tafel had ondergekotst omdat ie niet durfde te zeggen dat ie misselijk was.
Jezus. Wat doe je? LTS? Wat een zielige vertoning.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Iemand had een keer zijn iPod afgepakt, bleek er hardcore porno op te staan.
[...]
Hij wilde een ballon opblazen met een fohn. Het stonk behoorlijk en de lerares schreeuwde dat we misschien huid/ longkanker zouden krijgen, als niemand zo snel mogelijk het raampje opendeed.
[...]
De lerares gilde dat iedereen onder de tafel moest schuilen, anders kwam het ding los en terecht in je hart.
Weet echt niet meer hoe het heette.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welk bedrijf was dat dan wel niet. Was je niet bij een slager beland dat houtsnip verkocht?
Geweldigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Fipotje het volgende:
-verhaaltje-
Toen kwam het moment dat hij erachter kwam dat er we daar werken met gedetineerden NOOUU hij wist niet hoe snel die weg moest zijn geweldig!!!! heb me echt kapot gelachen
Haha, dat laatste filmpje, description:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:43 schreef .bamboo.forest. het volgende:
-Verhaal over LARP club-
[Hier zijn twee filmpjes van zijn larp clubje:
En dit filmpje stelt hij zich zelfs voor![]()
![]()
.
quote:Eindelijk een kwalitatief hoogstaand filmpje van I Tella Estel, gemaakt door een professionele cameraman. Het heeft lang op zich laten wachten, maar hier is hij dan eindelijk! Geniet ervan!
Dat doen heel veel mensen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh, die zelfde zomer in een schoenenzaak gewerkt en daar was een meisje dat elke maandag tijdens dr lunchpauze de Veronicagids doorlas en alle programma's aanvinkte die ze wilde zien. Misschien niet het vreemdste uit dit topic, maar ik stond wel even vreemd te kijken...
deed ik vroeger ook. Met zo'n gele markeerstift. Echt belangrijke programma's deed ik in oranje.quote:
FOK! eist tijd op hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:45 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook. Met zo'n gele markeerstift. Echt belangrijke programma's deed ik in oranje.
Inmiddels kijk ik nog maar nauwelijks tv. Geen tijd voor.
Oooooh vertel meer verhalenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:34 schreef SunChaser het volgende:
Bij mij zat een dik en sloom meisje in de klas dat niks kon en of wilde. Ze is later hoer geworden. Paste wel bij haar, dan hoef je zelf niks te doen voor je geld.
Haar naam associeer ik nog steeds met slome dozen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Karina het volgende:
Een collega gehad die best wel aardig was, maar ik kwam er toevallig achter dat hij in zijn vrije tijd SM kooien maakte. Sindsdien keek ik hem heel anders aan.
Thomas Berghe was helemaal niet bekend in het guldentijdperk. Hoax!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...
Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ()... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen)
Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Grappige is dat dat ook nog klopt ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Toyvo:
Hij wilde een ballon opblazen met een fohn. Het stonk behoorlijk en de lerares schreeuwde dat we misschien huid/ longkanker zouden krijgen, als niemand zo snel mogelijk het raampje opendeed. Daarna wilde hij een schroef aan zo'n grote schroevendraaier vastmaken en aanzetten. Hij zat aan alle knoppen en ging weg. Pas daarna ging het ding aan (op volle snelheid) en die schroef zat los en schuin. De lerares gilde dat iedereen onder de tafel moest schuilen, anders kwam het ding los en terecht in je hart.
Die filmpjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:43 schreef .bamboo.forest. het volgende:
En dit filmpje stelt hij zich zelfs voor![]()
![]()
.
Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijtenquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:30 schreef PPL het volgende:
Lachen was wel toen we zo'n muntstuk aan de grond hadden vastgeplakt met wat secondenlijm.
Even wat eerder in de kantine zijn, plakker-de-plak, laat de pauze maar beginnen!
gemenerikkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijten![]()
Die goeie oude tijd
Guitige boefjes waren wequote:
Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik had een turks meisje in de klas en de eerste dag op de middelbareschool stak ze haar arm omhoog om het antwoord te geven. en er kwam me toch een dikke bos haren onderuit. Echt om te kotsen. Ze stonk ook als de tering en met sinterklaas hebben we haar kauwgom en deo gekocht.
Een andere meid ging na de wc. Maar toen ze de klas weer in kwam lopen hing er een stuk wc papier uit haar broek waar bloed op zat. Dit was echt ziek!
En we hadden een leraar die niet kon stoppen met zn hoofd te bewegen. En als hij een verhaal vertelde deed hij zn blouse los en ging die zijn tepel masseren.
en we hadden een afghaan in de klas met een dikke snor en die at in de pauze altijd brood met een of ander stinkend vlees ertussen. Hij stonk ook al een gek want hij had altijd de zelfde kleren aan. zelfs bij 30 graden liep die in een trui! Hij zei ook dat ie niks anders luste als brood en als je wat tegen hem zei (zoals hoi) zei die : Houd je bek, 1 klap jij ligt op groend. Dit zei die zelfs tegen de leraren
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ook
Kutgeintjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef ANCT het volgende:
ik zat dit jaar naast een jongen in de klas die zich altijd erg verveelde tijdens de les, en daarom maar papiertjes etc. tegen de weirdo van de klas ging schieten met een elastiek (ja ik weet het, heel kinderachtig)
tot ik op een dag zei dat een gebogen spijker wel een heel goed projectiel was![]()
resultaat: een spijker die in iemands hoofd blijft zitten en een hele klas die zich kapot lacht
Ik heb gehoord dat Rocco een grote piemel heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...
Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ()... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen)
Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Weet je zeker dat het geen 18 tegen 3 was?quote:Op woensdag 25 juni 2008 02:45 schreef Sgas het volgende:
En als laatste een keer bij maatschappijleer gingen we debatteren. Het onderwerp was dat allochtonen de Nederlandse taal goed moesten beheersen ofzo. 19 man tegen 2 personen. En uitgerekend de 2 die tegen waren en allochtoons waren ( pools en afghaans) gingen met elkaar op de vuist. Tafels gegooit stoelen gegooid.
En in Rusland gooien de tafels met turkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen postsquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
Ik vat het maar op als een complimentquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen posts. Type zhe-devill.
Toyvo de Rus is ook niet bepaald normaal. Hij heeft ranzig haar dat hij een keer per maand wast, hij draagt elke dag dezelfde trui, hij ondernam 2 zelfmoordpogingen op school (een keer wilde hij van het gebouw van de gymzaal springen, maar toen werd hij tegengehouden door de gymlerares), hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje". En een keer dacht ik dat hij me wou verkrachten. Serieus. Volgend jaar zit mijn vriendin bij hem in de klas, dus zij gaat elke dag verslag uit brengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En in Rusland gooien de tafels met turken
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef Q_Orianka het volgende:
...hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje".
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar een klassenfoto.quote:
De manier van schrijven past precies bij je leeftijd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
O, en ook de Parels!
De Parels zijn de breezersletten in mijn klas. Eentje heeft iets met uitwerpselen. Ze zegt dat haar passie poepen is, haar hobby is haar kont trainen, ze trekt altijd lelijke gezichten waardoor ze er nu heel oud uitziet als ze normaal kijkt. Op Ardennenkamp had een van de Parels drank meegenomen en ze gingen allemaal zuipen. Ze schreven op elkaars rechterbil "dit is mijn linkerbil". Onbewust. Eentje likte de wc-deur en die ene had (hoe verassend) in de tuin gepoept. Ze gaan ook altijd om met baco boys uit een andere klas. In de pauze gaan ze altijd met elkaar droogneuken. Je weet nooit wie met wie heeft, want het is daar 1 grote orgie.
Gelukkig zitten ze volgend jaar in een andere klas.
Heb je zelf soms iets te compenseren dat je zo overdreven schrijft?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
heul veul tekst
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:
Okee okee, dan bekijken we het objectief.
Op kamp hadden ze drank meegenomen en ze werden dronken
-Ze gaan om met jongens waarbij iedereen met iedereen zoent en knuffelt
Zo goed?
Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:
Okee okee, dan bekijken we het objectief.
-De Parels is een vriendengroepje.
-Eentje doet vaak uitspraken over uitwerpselen
-Ze trekt vaak gekke bekken- verkrampt haar gezichtsspieren samen
Op kamp hadden ze drank meegenomen en ze werden dronken
-Ze gaan om met jongens waarbij iedereen met iedereen zoent en knuffelt
Zo goed?
Dat werd bedacht door de Aardrijkskunde leraar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:36 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.
Haha, dat '(begane grond)' is echt een schitterende anticlimaxquote:Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).
Wat een slecht verhaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh ja, nog eenEen meisje (überlelijk en dik
) ... Maar praten dat ze kan
Over van alles, over haar kat, over haar relatie die dan uit is... En dan is ze echt niet te stoppen. En dan ook nog in de les... Boeit haar gewoon niet
Een jongen vindt het wel geinig om een beetje met haar te fucken, en zegt dat ze op Jennifer Lopez lijkt, en blablabla... en maar niks door hebben
Juffrouw een keer vragen of ze haar pilletjes al heeft gehad
Zij zo van
Volgens mij is raar en idioot toch niet helemaal gelijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
ik vind weinig mensen raar
iedereen heeft wel wat idioots ofzo
Raar betekent gewoon iets dat afwijkt van het gewone hoor. Rare dingen kan ik wel beschrijven.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Volgens mij is raar en idioot toch niet helemaal gelijk.
Het verschil bij acties
Idiote actie: lompe handeling, blunder of gewoon 'fail'.
Rare actie: 99,9% van de mensheid kan niet beschrijven wat er zojuist is gebeurd.
OMG mierenneukersquote:Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Volgens mij is raar en idioot toch niet helemaal gelijk.
Het verschil bij acties
Idiote actie: lompe handeling, blunder of gewoon 'fail'.
Rare actie: 99,9% van de mensheid kan niet beschrijven wat er zojuist is gebeurd.
Wat is het gewone?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef E- het volgende:
[..]
Raar betekent gewoon iets dat afwijkt van het gewone hoor. Rare dingen kan ik wel beschrijven.
De vraag is dan of je zelf vindt dat je normaal doet.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG mierenneukers
Wat ik dus wilde zeggen: alsof iedereen zelf altijd normaal doet..
In neem aan dat iets raar wordt gevonden als het buiten onze Nederlandse normen valt en afwijkt van opvattingen of gedragingen die de meerderheid van de Nederlandse bevolking handhaaft. Dan nog is het heel subjectief natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:10 schreef Wing het volgende:
[..]
Wat is het gewone?
Wat voor een Aziaat gewoon kan zijn, hoeft voor een Europeaan niet gewoon te zijn.
Wat voor een 44-jarige gewoon kan zijn, hoeft voor een 18-jarige niet gewoon te zijn.
Wat voor een man gewoon kan zijn, hoeft voor een vrouw nog niet gewoon te zijn
Wat voor een 44-jarige Aziatische man gewoon kan zijn, hoeft voor een andere 44-jarige Aziatische man nog niet gewoon te zijn.
Iets is raar als de meerderheid erin toestemt. Het is verder ook nog eens tijd en plaats-gebonden.
Neus pulken in een volle bus, heel normaal in China. Blijkbaar heel raar hier in Nederland.
Uiteindelijk ben je de enige op aarde die echt helemaal normaal bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In neem aan dat iets raar wordt gevonden als het buiten onze Nederlandse normen valt en afwijkt van opvattingen of gedragingen die de meerderheid van de Nederlandse bevolking handhaaft. Dan nog is het heel subjectief natuurlijk.![]()
Dus je bent je maagdelijkheid ook eindelijk kwijt?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb zo'n meisje wat op alle vragen die je d'r stelt antwoord: 'Ja is goed'.
Ik begrijp het verhaal niet helemaal, kun je het verduidelijken met meer smileys?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh ja, nog eenEen meisje (überlelijk en dik
) ... Maar praten dat ze kan
Over van alles, over haar kat, over haar relatie die dan uit is... En dan is ze echt niet te stoppen. En dan ook nog in de les... Boeit haar gewoon niet
Een jongen vindt het wel geinig om een beetje met haar te fucken, en zegt dat ze op Jennifer Lopez lijkt, en blablabla... en maar niks door hebben
Juffrouw een keer vragen of ze haar pilletjes al heeft gehad
Zij zo van
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef dp81 het volgende:
Een surinaamse klasgenoot op de basisschool die de boom in klom en vervolgens ging schijten uit de boom.. waar je de drol letterlijk uit z'n kontgat zag komen..
Ik heb ook een paar van dit soort leerlingen nuquote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hadden op de basisschool een meisje die soms een hond na en onder de tafels kroop. Inclusief happen/bijten en grommen als iemand in de buurt kwam en haar daar weg wilde halen. Wel een lief meisje hoor, alleen een beetje gestoord.Is later ook naar speciaal onderwijs gegaan.
Indigo-kinderen ;')quote:Op donderdag 11 september 2008 22:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar van dit soort leerlingen nu![]()
![]()
sh1ttt das fucked upquote:Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef dp81 het volgende:
Een surinaamse klasgenoot op de basisschool die de boom in klom en vervolgens ging schijten uit de boom.. waar je de drol letterlijk uit z'n kontgat zag komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |