abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:00:25 #226
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59645132
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Karina het volgende:
Een collega gehad die best wel aardig was, maar ik kwam er toevallig achter dat hij in zijn vrije tijd SM kooien maakte. Sindsdien keek ik hem heel anders aan.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59645440
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:00 schreef D.zire het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat dan voor stomme kooi?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_59645713
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...

Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ( )... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.

Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen )

Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Thomas Berghe was helemaal niet bekend in het guldentijdperk. Hoax!
pi_59646946
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Toyvo:
Hij wilde een ballon opblazen met een fohn. Het stonk behoorlijk en de lerares schreeuwde dat we misschien huid/ longkanker zouden krijgen, als niemand zo snel mogelijk het raampje opendeed. Daarna wilde hij een schroef aan zo'n grote schroevendraaier vastmaken en aanzetten. Hij zat aan alle knoppen en ging weg. Pas daarna ging het ding aan (op volle snelheid) en die schroef zat los en schuin. De lerares gilde dat iedereen onder de tafel moest schuilen, anders kwam het ding los en terecht in je hart.
Grappige is dat dat ook nog klopt ook alleen onder de tafel schuilen is misschien wat overdreven alleen wel even ramen uitzetten en mss 5 min op de gang gaan staan...
pi_59647069
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 02:43 schreef .bamboo.forest. het volgende:

En dit filmpje stelt hij zich zelfs voor .

Die filmpjes
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:51:06 #231
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_59647786
Ik was altijd de "weird kid" luisterde op de basisschool al naar metal (Death, Death Angel, Deicide enz) In mijn vrije tijd graag fik maken en GI Joe poppetjes martelen (Met hete naalden o.a.)
Legerkisten aan en doen wie elkaar het hardst kon schoppen.

Andere weirdo uit mijn klas was briljant, bouwde bommen uit de anarchist cookbook, schreef virussen en stal fietsen als hobby. Heeft helaas een paar jaar geleden zelfmorod gepleegd... rip, was een toffe gast.

Weirdo 2 is een keer door een bus aangereden en sindsdien spoort ie niet helemaal meer. Schooltassen in de fik steken enz.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_59648108
whehe die filmpjes
pi_59649538
Ik had een turks meisje in de klas en de eerste dag op de middelbareschool stak ze haar arm omhoog om het antwoord te geven. en er kwam me toch een dikke bos haren onderuit. Echt om te kotsen. Ze stonk ook als de tering en met sinterklaas hebben we haar kauwgom en deo gekocht.

Een andere meid ging na de wc. Maar toen ze de klas weer in kwam lopen hing er een stuk wc papier uit haar broek waar bloed op zat. Dit was echt ziek!

En we hadden een leraar die niet kon stoppen met zn hoofd te bewegen. En als hij een verhaal vertelde deed hij zn blouse los en ging die zijn tepel masseren.

en we hadden een afghaan in de klas met een dikke snor en die at in de pauze altijd brood met een of ander stinkend vlees ertussen. Hij stonk ook al een gek want hij had altijd de zelfde kleren aan. zelfs bij 30 graden liep die in een trui! Hij zei ook dat ie niks anders luste als brood en als je wat tegen hem zei (zoals hoi) zei die : Houd je bek, 1 klap jij ligt op groend. Dit zei die zelfs tegen de leraren
pi_59650253
1 keer vertelde zo'n aandachtshoer bij mij in de klas dat ze een week over tijd was.

NOUHOU... heel de school op z'n kop, want ik zat op een chhhhristelijke middelbareschool.

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59654101
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:30 schreef PPL het volgende:

Lachen was wel toen we zo'n muntstuk aan de grond hadden vastgeplakt met wat secondenlijm.
Even wat eerder in de kantine zijn, plakker-de-plak, laat de pauze maar beginnen!
Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijten

Die goeie oude tijd
pi_59654202
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijten

Die goeie oude tijd
gemenerikken
Ik doe niet aan googlen!
pi_59654679
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef thomaSe het volgende:

[..]

gemenerikken
Guitige boefjes waren we

OT: Bij ons op de middelbare school zat een zwaar-christelijk meisje, die op meerdere gebieden haar beperkingen had: motorisch, sociaal, verbaal en ga zo maar door. Die heeft een klasgenoot een keer een tik op de kop met een hamer verkocht, omdat hij een grapje ten koste van haar maakte. En bij de film Robin Hood rende ze met de handen voor haar oren en al LALALALALA-roepende de klas uit, toen die heks in beeld kwam. Dat was te 'duivels' om te zien. Toen ze in de klas terugkwam en die heks weer in beeld kwam, keerde ze zich om ("Bloedneus", riep ze! ) en rende ze de klas weer uit. Twee jaar later weer es tegen het lijf gelopen, maar toen was ze zo dronken als een toeter, maar nog steeds een rare. En ze stonk ook. Maar dat hangt een beetje samen met 'weirdo-zijn', begrijp ik uit bovenstaande verhalen
pi_59656268
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik had een turks meisje in de klas en de eerste dag op de middelbareschool stak ze haar arm omhoog om het antwoord te geven. en er kwam me toch een dikke bos haren onderuit. Echt om te kotsen. Ze stonk ook als de tering en met sinterklaas hebben we haar kauwgom en deo gekocht.

Een andere meid ging na de wc. Maar toen ze de klas weer in kwam lopen hing er een stuk wc papier uit haar broek waar bloed op zat. Dit was echt ziek!

En we hadden een leraar die niet kon stoppen met zn hoofd te bewegen. En als hij een verhaal vertelde deed hij zn blouse los en ging die zijn tepel masseren.

en we hadden een afghaan in de klas met een dikke snor en die at in de pauze altijd brood met een of ander stinkend vlees ertussen. Hij stonk ook al een gek want hij had altijd de zelfde kleren aan. zelfs bij 30 graden liep die in een trui! Hij zei ook dat ie niks anders luste als brood en als je wat tegen hem zei (zoals hoi) zei die : Houd je bek, 1 klap jij ligt op groend. Dit zei die zelfs tegen de leraren
Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ook
pi_59657783
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Wouser het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ook
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:45:47 #240
198421 ANCT
plus ultra
pi_59659943
ik zat dit jaar naast een jongen in de klas die zich altijd erg verveelde tijdens de les, en daarom maar papiertjes etc. tegen de weirdo van de klas ging schieten met een elastiek (ja ik weet het, heel kinderachtig )
tot ik op een dag zei dat een gebogen spijker wel een heel goed projectiel was

resultaat: een spijker die in iemands hoofd blijft zitten en een hele klas die zich kapot lacht

en op de basisschool een gefrustreerd jongetje met adhd dat een keer zijn eigen been had gebroken omdat hij uit woede tegen een boom was gaan trappen
een paar jaar later had hij opeens een armprothese

[ Bericht 23% gewijzigd door ANCT op 24-06-2008 20:56:27 ]
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_59660788
ranzige verhalen hier zo
noot van je kont plukken en verorberen XD
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59665654
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef ANCT het volgende:
ik zat dit jaar naast een jongen in de klas die zich altijd erg verveelde tijdens de les, en daarom maar papiertjes etc. tegen de weirdo van de klas ging schieten met een elastiek (ja ik weet het, heel kinderachtig )
tot ik op een dag zei dat een gebogen spijker wel een heel goed projectiel was

resultaat: een spijker die in iemands hoofd blijft zitten en een hele klas die zich kapot lacht

Kutgeintje

OT: Was zelf waarschijnlijk de meest bizarre. Niets bijzonders ofzo, maar ik was alles behalve een meeloper, en dan val je uit de toon op school
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59666987
Op de middelbare school had ik een meisje in de klas zitten die paaldanser wilden worden, en ook iets met erotische dans oid... Ze deed dat elke dag tegen de lelijkste nerds en ze reed ook tegen leraren op.
Roken is lekker
pi_59666999
Verder nog veel meegemaakt, maar kan ik niet precies meer navertellen + het is al laat.
Roken is lekker
  woensdag 25 juni 2008 @ 02:45:39 #245
219405 Sgas
In vino veritas
pi_59667371
Tsja, niet echt veel meegemaakt. (al vond ik het wel vreemd om gothic genoemd te worden terwijl ik wit shirt en joggingbroek aanhad )
Wij hadden ooit een gozer in de klas die deed alles voor aandacht. Hij werd er een keer uitgestuurd en toen kwam die de klas terug inlopen met geopend shirt kijkhard roepend POT-LOOD-VEN-TER en dat drie keer en toen weer weg. De leraar was echt zo van huh
De volgende les werd hij er weer uitgestuurd en toen begon hij met zijn geslachtsdeel ( ) tegen het raam te wrijven waardoor de leraar inclusief medeleerlingen bijna van hun stokje gingen
Verder werd er vuurwerk afgestoken in de klas en dat werd gefilmd door klas genoten, later op internet gezet, en mensen daarna van school gekickt .

Ook een keer hadden we les van een half overspannen leraar aardrijkskunde die ging uitleggen dat hij altijd een mes bij zich had (een aardappelmesje wel te verstaan ) en dat je daarmee niet kon steken maar wel heel goed kon snijden. Daarnaast vertelde hij dat hij het wel nodig had omdat hij in Amsterdam woonde in een door hem genoemde "slechte" wijk waar volgens hem alle "gangsters" woonden.

Daarnaast was er ook ooit een gozer en dat was echt een beer. Zo'n 2 bij 2 type. Die heeft een keer gezegd dat hij Bi-seksueel was. Toen begon het pas echt. De lessen Bi-ologie werden uitdrukkelijk gemeld. Ook wanneer de fiets in de Bi-siklette voor de bioscoop gestald was werd dit uidrukkelijk geroepen. En die gozer werd boos. (tsja dat kon je verwachten hé als je het toegeeft in zo'n klas )

En als laatste een keer bij maatschappijleer gingen we debatteren. Het onderwerp was dat allochtonen de Nederlandse taal goed moesten beheersen ofzo. 19 man tegen 2 personen. En uitgerekend de 2 die tegen waren en allochtoons waren ( pools en afghaans) gingen met elkaar op de vuist. Tafels gegooit stoelen gegooid.

Wat een heerlijke tijd
Misschien niet altijd even raar, maar sommige dingen waren toch wel opmerkelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Sgas op 25-06-2008 03:02:46 ]
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_59667417
Wat een verhalen

Toen ik van 4VWO naar 4HAVO ging, zat ik met profielvakken (C&M) bij een nogal apart meisje in de klas. Later werd mij verteld dat zij licht autistisch is. Ze was heel mager en klein, droeg altijd hetzelfde T-shirt met 2 zelfgetekende poppetjes erop, ze had een snor en haar adamsappel was heel duidelijk te zien.

Nadat we samen moesten werken bij ANW, ging ze me volgen. Na een tussenuur kwam ik op school aan, nog te vroeg voordat de les begon, was zij er ook al. Ik had geen zin om een kwartier lang gevolgd te worden of met haar te blijven staan, want ze zei toch nooit iets Dus ik zei dat ik weer naar huis moest, ik was iets vergeten.
Zei ze ineens, heel eng en doordringend: En hoelang gaat dat duren?
Ik wist het niet, liep snel naar buiten en pakte mijn fiets. Wat zie ik vanuit mijn ooghoek? Dat zij ook haar fiets pakt! Ik stap op en fiets snel het schoolplein af, ze komt me achterna! Ik race van het schoolplein af, in de tegengestelde richting van mijn huis natuurlijk, allemaal zijstraatjes door.. Toen ik zeker wist dat ik haar had afgeschud ben ik met een omweg terug naar school gefietst. Een kwartier te laat kwam zij de les nog eens binnen

Tijdens de ANW-lessen was ze ook vervelend trouwens. Ik had met bloed, zweet en tranen die opdrachten gemaakt en ga even naar de wc. Kom ik terug, opdrachtenboekje weg. Heeft dat kind alle antwoorden doodleuk aan een luie klasgenoot gegeven

Tijdens ANW werd ze ook weleens geplaagd Ze had een obsessie met een spel genaamd Lufia Dus gingen klasgenoten expres ''Lufia stinkt'' roepen. Deelde ze me toch ineens een pestpokkeklap uit aan zo'n gast!

Ze heeft me ook een keer filmpjes laten zien op Youtube die ze samen met haar broertje maakte Gingen ze met zelfgemaakte poppen dat Lufia spel naspelen

Als ik geen zin in haar had, was ik verplicht om bij de ''enge'' breezerkids en allochtonen te zitten, daar was ze namelijk doodsbang voor

Het jaar erna zat ik bij elk vak bij haar in de klas, op Duits na Maar ze heeft zich rustig gehouden, ben niet 1 x gevolgd. Moest helaas wel per se met haar het profielwerkstuk maken, dat had ze speciaal aan de jaarcoördinator gevraagd Voordeel was dat ze autistisch was, daardoor kregen we extra inlevertijd en stond het al vast dat we een ''G'' zouden krijgen
Ya obezyanka nol, ty obezyanka nol!
pi_59667477
Er schoot me net nog iets te binnen

Het WK 2006 was bezig en Polen had verloren van Duitsland. Laten we nou net een Pool en een treiterturk in de klas hebben. Die Turk zo tegen die Pool: HAHA POLEN VERLOREN
Ging die Pool schelden en met z'n tas gooien Die Turk terug gooien, beetje over en weer gedoe.
Pool is op een gegeven moment weer rustig, Turk draait zich rustig om. Dat was een grove fout.
In slow motion ziet de rest van de klas het gebeuren. Die Pool pakt zo'n stoel en slaat die Turk ermee knockout
Hij was echt weg voor een minuutje of zo! Nou, die Turk naar het ziekenhuis.. Hij wilde aangifte doen, maar dat heeft de school hem afgeraden. De directrice was er namelijk van overtuigd dat ze na een dag weer de beste vrienden waren

[ Bericht 0% gewijzigd door Obezyanka op 25-06-2008 03:44:28 ]
Ya obezyanka nol, ty obezyanka nol!
pi_59667550
Er zijn wel veel mensen in dit topic die zichzelf erg cool en grappig vinden.
  woensdag 25 juni 2008 @ 08:53:38 #249
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59668403
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...

Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ( )... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.

Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen )

Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Ik heb gehoord dat Rocco een grote piemel heeft
When all else fails, you always have delusion.
pi_59672377
Damn, veel mensen hier over wie zelf een heel topique gevuld kan worden. Of mensen die weinig subtiel zijn in het overdrijven van hun verhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')