quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Karina het volgende:
Een collega gehad die best wel aardig was, maar ik kwam er toevallig achter dat hij in zijn vrije tijd SM kooien maakte. Sindsdien keek ik hem heel anders aan.
Thomas Berghe was helemaal niet bekend in het guldentijdperk. Hoax!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...
Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ()... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen)
Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Grappige is dat dat ook nog klopt ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Toyvo:
Hij wilde een ballon opblazen met een fohn. Het stonk behoorlijk en de lerares schreeuwde dat we misschien huid/ longkanker zouden krijgen, als niemand zo snel mogelijk het raampje opendeed. Daarna wilde hij een schroef aan zo'n grote schroevendraaier vastmaken en aanzetten. Hij zat aan alle knoppen en ging weg. Pas daarna ging het ding aan (op volle snelheid) en die schroef zat los en schuin. De lerares gilde dat iedereen onder de tafel moest schuilen, anders kwam het ding los en terecht in je hart.
Die filmpjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:43 schreef .bamboo.forest. het volgende:
En dit filmpje stelt hij zich zelfs voor![]()
![]()
.
Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijtenquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:30 schreef PPL het volgende:
Lachen was wel toen we zo'n muntstuk aan de grond hadden vastgeplakt met wat secondenlijm.
Even wat eerder in de kantine zijn, plakker-de-plak, laat de pauze maar beginnen!
gemenerikkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, stuivers verhitten met een aanstekert en dan wegsmijten![]()
Die goeie oude tijd
Guitige boefjes waren wequote:
Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik had een turks meisje in de klas en de eerste dag op de middelbareschool stak ze haar arm omhoog om het antwoord te geven. en er kwam me toch een dikke bos haren onderuit. Echt om te kotsen. Ze stonk ook als de tering en met sinterklaas hebben we haar kauwgom en deo gekocht.
Een andere meid ging na de wc. Maar toen ze de klas weer in kwam lopen hing er een stuk wc papier uit haar broek waar bloed op zat. Dit was echt ziek!
En we hadden een leraar die niet kon stoppen met zn hoofd te bewegen. En als hij een verhaal vertelde deed hij zn blouse los en ging die zijn tepel masseren.
en we hadden een afghaan in de klas met een dikke snor en die at in de pauze altijd brood met een of ander stinkend vlees ertussen. Hij stonk ook al een gek want hij had altijd de zelfde kleren aan. zelfs bij 30 graden liep die in een trui! Hij zei ook dat ie niks anders luste als brood en als je wat tegen hem zei (zoals hoi) zei die : Houd je bek, 1 klap jij ligt op groend. Dit zei die zelfs tegen de leraren
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit verhaal zovaak tegen jezelf vertelt dat je het ook nog bent gaan geloven ook
Kutgeintjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef ANCT het volgende:
ik zat dit jaar naast een jongen in de klas die zich altijd erg verveelde tijdens de les, en daarom maar papiertjes etc. tegen de weirdo van de klas ging schieten met een elastiek (ja ik weet het, heel kinderachtig)
tot ik op een dag zei dat een gebogen spijker wel een heel goed projectiel was![]()
resultaat: een spijker die in iemands hoofd blijft zitten en een hele klas die zich kapot lacht
Ik heb gehoord dat Rocco een grote piemel heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...
Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ()... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen)
Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |