Kutgeintjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef ANCT het volgende:
ik zat dit jaar naast een jongen in de klas die zich altijd erg verveelde tijdens de les, en daarom maar papiertjes etc. tegen de weirdo van de klas ging schieten met een elastiek (ja ik weet het, heel kinderachtig)
tot ik op een dag zei dat een gebogen spijker wel een heel goed projectiel was![]()
resultaat: een spijker die in iemands hoofd blijft zitten en een hele klas die zich kapot lacht
Ik heb gehoord dat Rocco een grote piemel heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...
Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ()... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen)
Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
Weet je zeker dat het geen 18 tegen 3 was?quote:Op woensdag 25 juni 2008 02:45 schreef Sgas het volgende:
En als laatste een keer bij maatschappijleer gingen we debatteren. Het onderwerp was dat allochtonen de Nederlandse taal goed moesten beheersen ofzo. 19 man tegen 2 personen. En uitgerekend de 2 die tegen waren en allochtoons waren ( pools en afghaans) gingen met elkaar op de vuist. Tafels gegooit stoelen gegooid.
En in Rusland gooien de tafels met turkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen postsquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
Ik vat het maar op als een complimentquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen posts. Type zhe-devill.
Toyvo de Rus is ook niet bepaald normaal. Hij heeft ranzig haar dat hij een keer per maand wast, hij draagt elke dag dezelfde trui, hij ondernam 2 zelfmoordpogingen op school (een keer wilde hij van het gebouw van de gymzaal springen, maar toen werd hij tegengehouden door de gymlerares), hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje". En een keer dacht ik dat hij me wou verkrachten. Serieus. Volgend jaar zit mijn vriendin bij hem in de klas, dus zij gaat elke dag verslag uit brengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En in Rusland gooien de tafels met turken
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef Q_Orianka het volgende:
...hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje".
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar een klassenfoto.quote:
De manier van schrijven past precies bij je leeftijd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
O, en ook de Parels!
De Parels zijn de breezersletten in mijn klas. Eentje heeft iets met uitwerpselen. Ze zegt dat haar passie poepen is, haar hobby is haar kont trainen, ze trekt altijd lelijke gezichten waardoor ze er nu heel oud uitziet als ze normaal kijkt. Op Ardennenkamp had een van de Parels drank meegenomen en ze gingen allemaal zuipen. Ze schreven op elkaars rechterbil "dit is mijn linkerbil". Onbewust. Eentje likte de wc-deur en die ene had (hoe verassend) in de tuin gepoept. Ze gaan ook altijd om met baco boys uit een andere klas. In de pauze gaan ze altijd met elkaar droogneuken. Je weet nooit wie met wie heeft, want het is daar 1 grote orgie.
Gelukkig zitten ze volgend jaar in een andere klas.
Heb je zelf soms iets te compenseren dat je zo overdreven schrijft?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
heul veul tekst
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:
Okee okee, dan bekijken we het objectief.
Op kamp hadden ze drank meegenomen en ze werden dronken
-Ze gaan om met jongens waarbij iedereen met iedereen zoent en knuffelt
Zo goed?
Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:
Okee okee, dan bekijken we het objectief.
-De Parels is een vriendengroepje.
-Eentje doet vaak uitspraken over uitwerpselen
-Ze trekt vaak gekke bekken- verkrampt haar gezichtsspieren samen
Op kamp hadden ze drank meegenomen en ze werden dronken
-Ze gaan om met jongens waarbij iedereen met iedereen zoent en knuffelt
Zo goed?
Dat werd bedacht door de Aardrijkskunde leraar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:36 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |