abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59674559
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 02:45 schreef Sgas het volgende:
En als laatste een keer bij maatschappijleer gingen we debatteren. Het onderwerp was dat allochtonen de Nederlandse taal goed moesten beheersen ofzo. 19 man tegen 2 personen. En uitgerekend de 2 die tegen waren en allochtoons waren ( pools en afghaans) gingen met elkaar op de vuist. Tafels gegooit stoelen gegooid.
Weet je zeker dat het geen 18 tegen 3 was?
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:39:25 #252
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_59675182
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:01:01 #253
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_59675758
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Turk en Mau smijten ook altijd met tafels en stoelen. Als je geluk hebt, kom je ze tijdens de les op de gang tegen terwijl Nep-Turk als de tering voorbij rent met een tafel boven zijn hoofd. Even later zie je Mau met 3 stoelen gillend vragen of je Nep-turk hebt gezien. Als je niet ja zegt, word je omgebracht.
En in Rusland gooien de tafels met turken
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_59682937
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen posts . Type zhe-devill.
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:01:27 #255
142151 Q_Orianka
pi_59683129
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat ben jij voor rare kloon met op z'n minst apart te noemen posts . Type zhe-devill.
Ik vat het maar op als een compliment
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:01:57 #256
142151 Q_Orianka
pi_59683143
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Ps2K het volgende:

[..]

En in Rusland gooien de tafels met turken
Toyvo de Rus is ook niet bepaald normaal. Hij heeft ranzig haar dat hij een keer per maand wast, hij draagt elke dag dezelfde trui, hij ondernam 2 zelfmoordpogingen op school (een keer wilde hij van het gebouw van de gymzaal springen, maar toen werd hij tegengehouden door de gymlerares), hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje". En een keer dacht ik dat hij me wou verkrachten. Serieus. Volgend jaar zit mijn vriendin bij hem in de klas, dus zij gaat elke dag verslag uit brengen.

pi_59699465
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef Q_Orianka het volgende:

...hij vraagt met een verlekkerd blik in zijn ogen aan meisjes of ze zin hebben in "2 eitjes en een worstje in een lekker sausje".
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59702786
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef Q_Orianka het volgende:
- klasgenoten -
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar een klassenfoto.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:48:06 #259
142151 Q_Orianka
pi_59706294
O, en ook de Parels!

De Parels zijn de breezersletten in mijn klas. Eentje heeft iets met uitwerpselen. Ze zegt dat haar passie poepen is, haar hobby is haar kont trainen, ze trekt altijd lelijke gezichten waardoor ze er nu heel oud uitziet als ze normaal kijkt. Op Ardennenkamp had een van de Parels drank meegenomen en ze gingen allemaal zuipen. Ze schreven op elkaars rechterbil "dit is mijn linkerbil". Onbewust. Eentje likte de wc-deur en die ene had (hoe verassend) in de tuin gepoept. Ze gaan ook altijd om met baco boys uit een andere klas. In de pauze gaan ze altijd met elkaar droogneuken. Je weet nooit wie met wie heeft, want het is daar 1 grote orgie.

Gelukkig zitten ze volgend jaar in een andere klas.
pi_59710742
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
O, en ook de Parels!

De Parels zijn de breezersletten in mijn klas. Eentje heeft iets met uitwerpselen. Ze zegt dat haar passie poepen is, haar hobby is haar kont trainen, ze trekt altijd lelijke gezichten waardoor ze er nu heel oud uitziet als ze normaal kijkt. Op Ardennenkamp had een van de Parels drank meegenomen en ze gingen allemaal zuipen. Ze schreven op elkaars rechterbil "dit is mijn linkerbil". Onbewust. Eentje likte de wc-deur en die ene had (hoe verassend) in de tuin gepoept. Ze gaan ook altijd om met baco boys uit een andere klas. In de pauze gaan ze altijd met elkaar droogneuken. Je weet nooit wie met wie heeft, want het is daar 1 grote orgie.

Gelukkig zitten ze volgend jaar in een andere klas.
De manier van schrijven past precies bij je leeftijd.
En damn, overdrijf eens niet ofzo.
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:07:15 #261
142151 Q_Orianka
pi_59710905
Ik overdrijf niet. Zij overdrijven. Daar kun je niet omheen.
pi_59743087
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Q_Orianka het volgende:
heul veul tekst
Heb je zelf soms iets te compenseren dat je zo overdreven schrijft?
Ik denk dat het nog vrij normale mensen zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:31:32 #263
142151 Q_Orianka
pi_59743965
Okee okee, dan bekijken we het objectief.

-De Parels is een vriendengroepje.
-Eentje doet vaak uitspraken over uitwerpselen
-Ze trekt vaak gekke bekken- verkrampt haar gezichtsspieren samen
Op kamp hadden ze drank meegenomen en ze werden dronken
-Ze gaan om met jongens waarbij iedereen met iedereen zoent en knuffelt

Zo goed?
pi_59744420
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:

Zo goed?
!
Ik support gevallen topclubs!
pi_59746883
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Q_Orianka het volgende:

-De Parels is een vriendengroepje.
-Eentje doet vaak uitspraken over uitwerpselen
-Ze trekt vaak gekke bekken- verkrampt haar gezichtsspieren samen

Zo goed?
Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.
pi_59747380
Dit blijft een leuk topic/leuke reeks.

Ik had een collega die helemaal paranoļde was over racisme/discriminatie.

Collega 1: Zeg, die sportschool waar jij altijd naar toe gaat, wat betaal je daar?
Collega 2: 40 euro per maand, en dan mag ik alles doen wat ik wil.
Collega 1: En stel nou dat ik me daar aanmeld, wat zou ik dan moeten betalen denk je?
Collega 2: Eehm... 40 euro per maand? Dat is gewoon een vaste prijs... Hoe bedoel je?
Collega 1: Nou, ik heb laatst een documentaire gezien op de Belgische televisie, waaruit bleek dat sportscholen structureel allochtonen discrimineren, dus misschien moet ik wel 70 euro per maand betalen...
Collega 2:
Collega 2:
Collega 2:
Collega 2 (heel droog): Eehm, K., zet die waanideeėn nou eens uit je hoofd. Die sportschool zit nota bene net achter (Den HAag) Hollands Spoor. Je cnijdt je als ondernemer wel erg in de vingers als je daar structureel allochtonen gaat weigeren.

Dezelfde collega is ooit compleet geflipt vanwege het gebruik van het woord 'neger', en heeft mij op een gegeven moment buiten opgewacht en heeft me bedreigd. We werkten op een afdeling als account manager binnendienst, en hij had het waanidee wat ik in mijn vrije tijd al zijn (potentiėle) klanten ging bellen om hen te vertellen dat ze geen zaken met hem moesten doen. ( ). Als hij ontslagen zou worden dan was dat mijn schuld, en zou hij me komen halen, zei hij bedreigend. Omdat hij weigerde dit nader uit te leggen is dit op een vechtpartij uitgelopen tot hij er tussenuit kneep. Uiteraard is hij direct hierna op staande voet ontslagen. Enige nadeel was dat ik twee dagen verplicht vrij had. Het levert dan wel weer een mooi verhaal op. Ik denk dat hij wel de meest geflipte klasgenoot/collega is die ik heb gehad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:12:27 #267
142151 Q_Orianka
pi_59751693
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:36 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Dat ze parels worden genoemd door je, zegt al genoeg.
Dat werd bedacht door de Aardrijkskunde leraar.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:20:12 #268
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59751841
heb je msn van die parels? Wel zin in poepende meisjes.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_61440459
tvp
life goes by...
pi_61442872
Een surinaamse klasgenoot op de basisschool die de boom in klom en vervolgens ging schijten uit de boom.. waar je de drol letterlijk uit z'n kontgat zag komen..
pi_61442894
Een andere klasgenoot op de basisschool die de brillenglazen van mensen oververfde.. tijdens handarbeid.
  maandag 8 september 2008 @ 16:21:14 #272
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_61475913
quote:
Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).
Haha, dat '(begane grond)' is echt een schitterende anticlimax

(verkapte tvp)
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:50:41 #273
213055 Jerreh
Vachtflikker
pi_61507150
Ik zat bij ene Jamie op de middelbare... eerst wel een redelijk aardige jongen vond ik zelf. Duidelijk een beetje nerd, enige waar hij over praatte waren zijn computer spelletjes (world of warcraft enzo), en dan begon hij heel snel zijn benen tegen elkaar aan te slaan... of te stampen met zijn voeten. ook tijdens de les dan bijvoorbeeld... zagen we hem in een hoekje heel snel zijn benen tegen elkaar aan slaan, en dan een beetje stampen.

Ongeveer in het vierde jaar vond hij de ziekere delen van het internet, en vertelde dat ook aan iedereen... hoe hij bijvoorbeeld stokjes in zn pik duwde, nadat hij dat gezien op een filmpje. En vertellen dat hij fotos bekeek van mannen die hun ballen kapotslaan met een bijl. Brrrr. En dan van zoiets weer teruggaan naar zijn games. "Oh, en ik een axe of awesomeness in whow gevonden"

Ergste was wel dat hij een echt zure adem had ook...
pi_61537693
Ow vorig jaar nog...

Toen ik voor het eerst op hogeschool avans kwam voor een intake gesprek van de opleiding kwam er een oude chinees (gek manneke, loopt krom vanwege zijn zware rugzak met al zijn studieboeken erin) de klas in lopen... "ow kijk, een leraar!"... toen ie bij de andere leerlingen ging zitten toen realiseerde ik me pas aan het eind van de dag dat ie ook een leerling was.
Ik heb een jaar bij hem in de klas gezeten. Hijs 50 jaar en heeft al in +/-30 jaar studeren alleen een vwo diploma. Hij heeft in totaal 8 opleidingen gehad waaronder deze opleiding, tandarts, geneeskunde en chirurg (geloof ik). Hij kan totaal niet samenwerken omdat ie alles op zijn eigen manier doet. Woont overigens met zijn 50 jaar nog steeds bij zijn moeder, werkt niet, niet getrouwd, geen kinderen en betaald zijn studie van een erfenis die hij na de dood van zn pa gekregen heeft. Alhoewel hij 50 jaar is, is ie totaal niet te vergelijken met zijn leeftijdsgenoten.... sommige dachten zelfs dat ie iets van een geestelijke handicap heeft. Zelfs de leraren en het bestuur proberen hem te weren van de opleiding...
pi_61548005
Had een klasgenoot die zich aftrok op het toilet en daarna het zaad bij iemand in z'n gezicht smeerde.... best wel heftig eigenlijk.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_61548655
Oh ja, nog een Een meisje (überlelijk en dik ) ... Maar praten dat ze kan Over van alles, over haar kat, over haar relatie die dan uit is... En dan is ze echt niet te stoppen. En dan ook nog in de les... Boeit haar gewoon niet Een jongen vindt het wel geinig om een beetje met haar te fucken, en zegt dat ze op Jennifer Lopez lijkt, en blablabla... en maar niks door hebben Juffrouw een keer vragen of ze haar pilletjes al heeft gehad Zij zo van
pi_61548845
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh ja, nog een Een meisje (überlelijk en dik ) ... Maar praten dat ze kan Over van alles, over haar kat, over haar relatie die dan uit is... En dan is ze echt niet te stoppen. En dan ook nog in de les... Boeit haar gewoon niet Een jongen vindt het wel geinig om een beetje met haar te fucken, en zegt dat ze op Jennifer Lopez lijkt, en blablabla... en maar niks door hebben Juffrouw een keer vragen of ze haar pilletjes al heeft gehad Zij zo van
Wat een slecht verhaal.
pi_61548892
ik vind weinig mensen raar
iedereen heeft wel wat idioots ofzo
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_61549404
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
ik vind weinig mensen raar
iedereen heeft wel wat idioots ofzo
Volgens mij is raar en idioot toch niet helemaal gelijk.

Het verschil bij acties
Idiote actie: lompe handeling, blunder of gewoon 'fail'.
Rare actie: 99,9% van de mensheid kan niet beschrijven wat er zojuist is gebeurd.
life goes by...
pi_61549753
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef Wing het volgende:

[..]

Het verschil bij acties
Rare actie: 99,9% van de mensheid kan niet beschrijven wat er zojuist is gebeurd.
Raar betekent gewoon iets dat afwijkt van het gewone hoor. Rare dingen kan ik wel beschrijven.
pi_61550063
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef Wing het volgende:

[..]

Het verschil bij acties
OMG mierenneukers

Wat ik dus wilde zeggen: alsof iedereen zelf altijd normaal doet..
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 11 september 2008 @ 14:21:48 #282
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_61550226
tvp
The more debt, the better
pi_61553266
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef E- het volgende:

[..]

Raar betekent gewoon iets dat afwijkt van het gewone hoor. Rare dingen kan ik wel beschrijven.
Wat is het gewone?

Wat voor een Aziaat gewoon kan zijn, hoeft voor een Europeaan niet gewoon te zijn.
Wat voor een 44-jarige gewoon kan zijn, hoeft voor een 18-jarige niet gewoon te zijn.
Wat voor een man gewoon kan zijn, hoeft voor een vrouw nog niet gewoon te zijn

Wat voor een 44-jarige Aziatische man gewoon kan zijn, hoeft voor een andere 44-jarige Aziatische man nog niet gewoon te zijn.

Iets is raar als de meerderheid erin toestemt. Het is verder ook nog eens tijd en plaats-gebonden.

Neus pulken in een volle bus, heel normaal in China. Blijkbaar heel raar hier in Nederland.
life goes by...
pi_61553308
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

OMG mierenneukers

Wat ik dus wilde zeggen: alsof iedereen zelf altijd normaal doet..
De vraag is dan of je zelf vindt dat je normaal doet.

Zo ja, dan ben je hoogstwaarschijnlijk volgens veel mensen raar.
life goes by...
pi_61553318
Wij hadden op de basisschool een meisje die soms een hond na en onder de tafels kroop. Inclusief happen/bijten en grommen als iemand in de buurt kwam en haar daar weg wilde halen. Wel een lief meisje hoor, alleen een beetje gestoord. Is later ook naar speciaal onderwijs gegaan.
pi_61553352
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:10 schreef Wing het volgende:

[..]

Wat is het gewone?

Wat voor een Aziaat gewoon kan zijn, hoeft voor een Europeaan niet gewoon te zijn.
Wat voor een 44-jarige gewoon kan zijn, hoeft voor een 18-jarige niet gewoon te zijn.
Wat voor een man gewoon kan zijn, hoeft voor een vrouw nog niet gewoon te zijn

Wat voor een 44-jarige Aziatische man gewoon kan zijn, hoeft voor een andere 44-jarige Aziatische man nog niet gewoon te zijn.

Iets is raar als de meerderheid erin toestemt. Het is verder ook nog eens tijd en plaats-gebonden.

Neus pulken in een volle bus, heel normaal in China. Blijkbaar heel raar hier in Nederland.
In neem aan dat iets raar wordt gevonden als het buiten onze Nederlandse normen valt en afwijkt van opvattingen of gedragingen die de meerderheid van de Nederlandse bevolking handhaaft. Dan nog is het heel subjectief natuurlijk.
pi_61556580
Ik heb zo'n meisje wat op alle vragen die je d'r stelt antwoord: 'Ja is goed'.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_61556709
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In neem aan dat iets raar wordt gevonden als het buiten onze Nederlandse normen valt en afwijkt van opvattingen of gedragingen die de meerderheid van de Nederlandse bevolking handhaaft. Dan nog is het heel subjectief natuurlijk.
Uiteindelijk ben je de enige op aarde die echt helemaal normaal bent.
life goes by...
  donderdag 11 september 2008 @ 20:29:31 #289
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61560071
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb zo'n meisje wat op alle vragen die je d'r stelt antwoord: 'Ja is goed'.

Dus je bent je maagdelijkheid ook eindelijk kwijt?
  donderdag 11 september 2008 @ 21:17:29 #290
165512 MASD
Music is dead.
pi_61561350
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik begrijp het verhaal niet helemaal, kun je het verduidelijken met meer smileys?
Long live music.
pi_61562419
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef dp81 het volgende:
Een surinaamse klasgenoot op de basisschool die de boom in klom en vervolgens ging schijten uit de boom.. waar je de drol letterlijk uit z'n kontgat zag komen..
Ik moest lachen.

pi_61563442
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hadden op de basisschool een meisje die soms een hond na en onder de tafels kroop. Inclusief happen/bijten en grommen als iemand in de buurt kwam en haar daar weg wilde halen. Wel een lief meisje hoor, alleen een beetje gestoord. Is later ook naar speciaal onderwijs gegaan.
Ik heb ook een paar van dit soort leerlingen nu
pi_61699475
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:23 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar van dit soort leerlingen nu
Indigo-kinderen ;')

De nieuwe generatie van hoogsensitieve, hoogbegaafde kinderen die hebben ingezien dat de cocker spaniėl de hoogst geėvolueerde levensvorm is.
  woensdag 17 september 2008 @ 14:59:27 #294
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_61703056
tvp
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_61737336
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef dp81 het volgende:
sh1ttt das fucked up
pi_62010988
Ik had een klasgenoot die openlijk neuspulkte en een speciaal doosje had voor zijn 'vondsten'.
Verder niet echt zulke rare dingen eigenlijk.
Happiness never comes in the way that we imagine.
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:59:36 #297
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62014629
Ik had een klasgenoot die er altijd uit gestuurd werd. Iedereen ging dan uit het raam kijken, want hij kwam altijd keihard langrijden op zijn scooter, ging hij naar huis En die leraar zich dan een houding proberen te geven

Op een gegeven moment vroeg de geschiedenislerares aan hem of hij zijn "loopje" wilde doen, in een soort rare poging hem belachelijk te maken. Dat moest je bij hem niet proberen, hij wist meteen wat hem te doen stond. Hij gaat midden in het pad staan, wrijft over zijn denkbeeldige tieten en maakt bewegingen met hand en mond waarvan iedereen direct begreep dat het het pijpen van diverse penissen voorstelde. Behalve die lerares die er pas achterkwam terwijl ze hem al aan het nadoen was Ik heb nooit meer zo hard gelachen.
pi_62017728
een klasgenoot afgelopen 2 jaar hij had een verot gebit zou elke dag op zn brommer komen maar werdt gebracht omdat die kapot was, komt die wel op school kan die niet weg omdat die alweer kapot is, Je kon hm ook alles wijsmaken kwam dr iemand aan zeg je .... dinges had een grote mond over je loopt die dr op af gaat die een beetje stoeien zit nu ook weer bij mij op school en zn brommer is al 3x in de brand gevlogen
Woef woef
pi_62035155
Ik heb ooit een klasgenoot gehad die het voor elkaar kreeg om een paar keer per jaar zijn gezicht te laten zien, maar het toch voor elkaar kreeg om niet van school getrapt te worden.

Het mooiste is dat hij elke dag contact opnam met onze studiebegeleider en dan ging dan ongeveer zo:

'He, met Philip..'
- Hoi, met ,,,'
'Shit he, heb net de trein gemist... maar morgen kom ik echt!'
- 'Is goed, dan zien we je morgen Philip'
'Oke bedankt bedankt.. hoihoi!'

De studiebegeleider accepteerde dit omdat die jongen zware problemen had thuis.

Als hij dan toch een keer verscheen presteerde hij het om heel de klas op stelten te zetten, man wat een figuur..
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:42:54 #300
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_62035579
Tvpostje. Zodat ik straks kan teruglezen en zelf wat posten
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: