quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef unkki het volgende:
Hé, niets tegen betweters ja! Moet je maar géén foute informatie geven...![]()
wtf?...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Briljant.
Ik had ooit een klasgenoot die d'r Labello's niet alleen gebruikte om d'r lippen mee in te smeren, maar om er daarna ook nog een hap van te nemen.
Verder had ik niet echt vreemde klasgenoten. Geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef restafval het volgende:
in het derde jaar kwam ze er een beetje achter dat ze niet bepaald populair was en was blijkbaar eindelijk moe van de negatieve aandacht. Ze hield daarom een spreekbeurd.... over haarzelf!
Als dat nu de enige fout wasquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
!
Hoe kom je er trouwens in godsnaam bij om spreekbeurt met een d te schrijven?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
je snapt het niet hè.
alleen, midden in de hal, op de grond.. iedereen staat, hij zit op de grond.
Wat hebben jullie brede hoofden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:
Een klasgenoot van mij spoort voor geen meter.
Hij kwam laatst springend de klas in: "AK-47! BAMBAMBAMBAMBAM!"
Iedereen echt zo: O___o
Wtf??quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:
Een klasgenoot van mij spoort voor geen meter.
Hij kwam laatst springend de klas in: "AK-47! BAMBAMBAMBAMBAM!"
Iedereen echt zo: O___o
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat hebben jullie brede hoofden.
Ik had ook van die idioten in de klas die opeens in fluwelen jurken en vloerkleden naar school kwamen. Dan vraag je je toch gelijk af wat er mis is gegaan tijdens de opvoeding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).
Ze heeft mij ook ooit behekst!
ook leuk als er bij een ( beste jonge) lerares een stuk wc papier uit haar shirt komtquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:24 schreef Euc- het volgende:
Ook hadden we een meisje in de klas dat drugs gebruikte, ze gaf het zelf ook toe en de plekken in haar armen zag je duidelijk zitten waar ze de spuiten zette. Nu hadden we ook een playerfiguur uit helmond in de klas zitten, en een keer toen we op een beurs stonden te werken, vroeg zij of die jongen even of hij mee naar achter wou komen. Daar deed ze dr rokje omhoog, ging wijdbeens op de koelkast zitten en zei letterlijk de woorden: "Als je me wilt nemen moet je het nu doen". Hij heeft het dus nog gedaan ook(Waarna hij het in geuren en kleuren met een bigsmile kwam vertellen, toegegeven, de meid was bijzonder knap, maar toch.. )
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoor
Ik had een meisje in de klas die er uitzag als harry potter, inclusief zwarte glimmende lange jurken etc.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).
Ze heeft mij ook ooit behekst!
Hij: 23quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is toch niet raar? als ik als mannetje van 16 een knap meisje had dat dat tegen me zei, zou ik ook geen seconde aarzelen hoor
Dat verandert de zaakquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij: 23
Zij: 19
Net na ze dr shot gezet heeft, geen condooms voor handen.. Ik had vriendelijk bedankt..
bron NOS journaalquote:19 maart 1996: In Assen brengt een 41-jarige vader zijn drie kinderen om het leven, twee dochters van 9 en 10 jaar en een zoontje van 5 en doodt daarna zichzelf uit verdriet om de dood van zijn echtgenote.
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaanquote:Op zondag 16 september 2007 15:08 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ik liep een half jaar stage bij Flevozoom in Assen, begin jaren 90.
Beetje rolcontainers volgooien voor supermarkten.
Werkte een man, zal zijn naam niet noemen, een hele rare vent, verschikkelijk hard werken, altijd een rode kop van de inspanning, erg christelijk en echt raar. Trok zich van niemand wat aan en deed alleen zijn werk. was er als eerste en ging als laatste weg, aangezien het werk niet echt inspirerend was, was dat niet helemaal normaal.
paar jaar later word ik gebeld door ex collega, of ik gehoord had van dat familiedrama, had ik.. vertelde hij me dat dat die collega was.
[..]
bron NOS journaal
Een paar jaar eerder was zijn vrouw overleden, om weer samen met haar te kunnen zijn in de hemel had hij dit gedaan...
Nee, ze hebben 'm waarschijnlijk gewoon begraven.quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaan
Als hij zich dat zelf nou ook maar beseft had..quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat deze vrome gristen niet naar de hemel is gegaan
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef timmie_loots het volgende:
Ach, raar.. wat is raar?Ik ken ook wel mensen die streken uitgehaald hebben, maar echt gek zijn die niet (niet sociaal gestoord zoals de meeste collega's/vrienden hier zijn). Zo heeft een vriend van me wel eens in een Big Mac bakje gekakt, tot afgrijsen van het bedienend personeel van de Mac. Of met z'n vijven allemaal een lekkere bruine in een urinoir leggen
quote:Op zondag 16 september 2007 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowDas toch fucking niet normaal man
Normaal is voor CDA'ers...quote:Op zondag 16 september 2007 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ging die gozer dat in het restaurant op een tafeltje zitten doen ofzowDas toch niet normaal man
en dan de 3e en 4e keer ook nog ontruimenquote:[* 4x op 1 dag naar buiten vanwege "brandalarm". De eerste keer was een onaangekondigde test van de school. De rest omdat een leerling zag hoe ze het deden en even meehielp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |