abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53180362
Ik ga ook eens even nadenken over rare klasgenoten/collega's

/Edit: ja gevonden

Op het hbo had ik in de klas een meid zitten die een enorme betweter was (dat hebben we vast niet vaker gehoord ) en dus bepaald niet populair was bij medestudenten én docenten!
Zo was ze tijdens de hoorcolleges meerdere malen aan het woord en had ze op ALLES wat de docenten zeiden een weerwoord of een "Ja, maar......" antwoord NIKS "Ja, maar...." sommige dingen zijn nou eenmaal zo!

Na de eerste paar weken dit aangehoord te hebben en ons er aan te zitten irriteren, waren de docenten al zo ver dat als ze haar hand opstak om ergens op te reageren (lees = commentaar geven), ze volkomen genegeerd werd Als ze het dan toch presteerde om wat te zeggen, praatten de docenten door haar heen net alsof ze er niet was of hielden ze een keihard monoloog om haar ongelijk aan te tonen.

Diezelfde klasgenoot was een keer tijdens het maken van een tentamen met een rood hoofd de klas uitgestormd om de pabo'ers die boven ons aan het blokfluit-/keyboardspelen waren te sommeren er mee op te houden aangezien ze "er last van had" True, het was irritant! Maar loop dan even rustig naar boven i.p.v. naar boven te stormen en zo hard gillen tegen de pabo'ers dat we het een verdieping lager allemaal letterlijk konden volgen

[ Bericht 87% gewijzigd door Locusta op 14-09-2007 20:30:17 ]
pi_53181858
Hé, niets tegen betweters ja! Moet je maar géén foute informatie geven...
pi_53182111
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef unkki het volgende:
Hé, niets tegen betweters ja! Moet je maar géén foute informatie geven...
Was dat maar zo, hadden we er nog wat aan!
Nee, het waren altijd scenario's die er niets toe deden of gewoon domweg onzin.
pi_53182662
Wat ben ik blij dat er hier geen voormalige klasgenoten van me zitten.

Of collegae.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 september 2007 @ 02:30:55 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53190080
Waar zijn de oude topics?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53194169
Ik ben in geen enkel topic genoemd.
Terwijl een 2 jaar jonger hyperactief jochie nou niet bepaald normaal is.
pi_53194184
tvp
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:03:39 #58
166818 restafval
no soup for you
pi_53194928
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Briljant .

Ik had ooit een klasgenoot die d'r Labello's niet alleen gebruikte om d'r lippen mee in te smeren, maar om er daarna ook nog een hap van te nemen .

Verder had ik niet echt vreemde klasgenoten. Geloof ik.
wtf?...

ik heb genoeg rare klasgenoten gehad:')
zo was er een meisje dat echt oerlelijk was. ze had een ingevallen gezicht alsof ze in een concentratiekamp zat maar ze had een enorme reet. verder zwart haar en op haar schouders lag een witte laag sneeuw. ze kwam in de tweede in onze klas dus dan moet je al moeite doen om er tussen te komen, alleen zij kreeg het voor elkaar om de eerste dag te zeggen dat ze vaak s'nachts met haar(overleden) opa prate. en dat ze een string droeg met luipaardenprint. daar ze een gigantische reet had werd ik misselijk een voorstelling daarvan te maken.
verder werdt al de eerste week duidenlijk gemaakt(door haar) dat ze anorexia had, tezamen met; ADHD, pfeiffer, bloedarmoede en een lichte vorm van autisme. Ze vertelde dit allemaal vrijwillig tegen iedereen die niet weg liep als ze naast hem kwam staan. Ze had een soort aandachts tekort stoornis oid want ze vroeg gewoon om negatieve aandacht.

Later toen we op kamp gingen in de ardenne ging zij natuurlijk mee. bij de tweede nacht hoorde ik oppeens een geluid komen van de douche(2meter van mijn kamer vandaan) ik riep er iemand bij om te luisteren wat her nu was. We konden het niet plaatsen maar toen het harder werdt bleek het gekreun te zijn. er kwamen nog wat mensen aangelopen en nu was het echt duidelijk te horen, diepe kreunen en al snel ne een laatste harde kreun stopte het. We bleven nog even staan om te kijken wat dat nu was. Komt zij eruit gelopen. Toen ze ons zag kreeg ze een knalrode kop en liep ze hard weg zat ze een beetje te mastruberen onder de douche

in het derde jaar kwam ze er een beetje achter dat ze niet bepaald populair was en was blijkbaar eindelijk moe van de negatieve aandacht. Ze hield daarom een spreekbeurd.... over haarzelf!
echt, hoe dom moet je zijn om te denken dat dat hielp. maar de leraren waren net zo dom, want die steunden haar in haar idee echt en maf kind.

zoiemand moet eigenlijk psychiatrische hulp krijgen...
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_53195238
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef restafval het volgende:

in het derde jaar kwam ze er een beetje achter dat ze niet bepaald populair was en was blijkbaar eindelijk moe van de negatieve aandacht. Ze hield daarom een spreekbeurd.... over haarzelf!
!

Hoe kom je er trouwens in godsnaam bij om spreekbeurt met een d te schrijven?
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:20:54 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53195256
goed topic

vroeger bij ons op school zat een gast, midden in de hal, op de grond, z'n appel te schillen met een mesje.

Iedere dag.

.
Huilen dan.
pi_53195752
Das toch niet zo apart?
Hij vind appels lekker, maar de schil niet.
Nou, dan schilt hij de schil eraf en eet hij verder.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:01:09 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53195957
je snapt het niet hè.

alleen, midden in de hal, op de grond.. iedereen staat, hij zit op de grond.
Huilen dan.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:04:19 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53196004
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

!

Hoe kom je er trouwens in godsnaam bij om spreekbeurt met een d te schrijven?
Als dat nu de enige fout was
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:05:05 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53196019
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
je snapt het niet hè.

alleen, midden in de hal, op de grond.. iedereen staat, hij zit op de grond.
. Die zin was dan ook wel ontzettend moeilijk. .
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:08:44 #65
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_53196083
Een klasgenoot van mij spoort voor geen meter.
Hij kwam laatst springend de klas in: "AK-47! BAMBAMBAMBAMBAM!"

Iedereen echt zo: O___o
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:13:07 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53196177
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:

Wat hebben jullie brede hoofden.
pi_53196652
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Poekel het volgende:

Wtf??
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:33:51 #68
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53197636
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat hebben jullie brede hoofden.
:Dd;

2 jaar terug kwam er zo rond het einde van het jaar nog een meisje bij. De schooldag ervoor zei de leraar tegen een leerling dat het een erg mooi meisje was oid.

Ze bleek groot warrig haar te hebben, een armadillo nek en een baard, en ze ging altijd bij ons staan en ineens meelullen. Tja. En op sommige dagen als ze bukte en iets uit haar tas pakte, zag je haar harige kont en string.. iel.
Daarna nooit meer teruggezien, niet dat het erg was.

Vorig jaar kregen we ook een aantal nieuwe d'r bij, allemaal leuke mensen, maar een ervan, uit een of ander boerendorp is een rarie, die trots was op zijn Vista, iets tegen je zei en je bleef aankeken totdat je antwoord gaf, en bemoeide zich ook overal mee, altijd lullen lullen lullen. Zo raar , zit je met iemand te kletsen, zie je hem in je ooghoeken, draait zich om, en begint gelijk een verhaal te lullen :p

When all else fails, you always have delusion.
pi_53197638
ik heb een collega, die activisten die in bomen zaten tegen bomenkap, de politie is gan helpen om ze uit die bomen te trekken, dat vind ik nou echt geweldig eigenljk xD
pi_53197746
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).

Ze heeft mij ook ooit behekst !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:58:39 #71
32402 s0k
..............................
pi_53198109
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik had een klasgenoot die een heks was (Wikka ?).

Ze heeft mij ook ooit behekst !
Ik had ook van die idioten in de klas die opeens in fluwelen jurken en vloerkleden naar school kwamen. Dan vraag je je toch gelijk af wat er mis is gegaan tijdens de opvoeding.

Ook had ik al iemand in mn basisschoolklasje, groep 7, die meisjes uit de klas aanrande en probeerde te forceren tot zoenen.
..................................................................................................................................................
pi_53198191
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
pi_53198289
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
ik heb ook een meid gekent die altijd een flatlander was, en opeens met wcpapier cupC gemaakt had.
ook leuk als er bij een ( beste jonge) lerares een stuk wc papier uit haar shirt komt
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53198448
TerugVindPaupertjes
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:42:24 #75
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53200112
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef Nilith het volgende:
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')