quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:[..]
Briljant
![]()
.
Ik had ooit een klasgenoot die d'r Labello's niet alleen gebruikte om d'r lippen mee in te smeren, maar om er daarna ook nog een hap van te nemen
![]()
.
Verder had ik niet echt vreemde klasgenoten. Geloof ik.
wtf?...
ik heb genoeg rare klasgenoten gehad:')
zo was er een meisje dat echt oerlelijk was. ze had een ingevallen gezicht alsof ze in een concentratiekamp zat maar ze had een enorme reet. verder zwart haar en op haar schouders lag een witte laag sneeuw. ze kwam in de tweede in onze klas dus dan moet je al moeite doen om er tussen te komen, alleen zij kreeg het voor elkaar om de eerste dag te zeggen dat ze vaak s'nachts met haar(overleden) opa prate. en dat ze een string droeg met luipaardenprint. daar ze een gigantische reet had werd ik misselijk een voorstelling daarvan te maken.
verder werdt al de eerste week duidenlijk gemaakt(door haar) dat ze anorexia had, tezamen met; ADHD, pfeiffer, bloedarmoede en een lichte vorm van autisme. Ze vertelde dit allemaal vrijwillig tegen iedereen die niet weg liep als ze naast hem kwam staan. Ze had een soort aandachts tekort stoornis oid want ze vroeg gewoon om negatieve aandacht.
Later toen we op kamp gingen in de ardenne ging zij natuurlijk mee. bij de tweede nacht hoorde ik oppeens een geluid komen van de douche(2meter van mijn kamer vandaan) ik riep er iemand bij om te luisteren wat her nu was. We konden het niet plaatsen maar toen het harder werdt bleek het gekreun te zijn. er kwamen nog wat mensen aangelopen en nu was het echt duidelijk te horen, diepe kreunen en al snel ne een laatste harde kreun stopte het. We bleven nog even staan om te kijken wat dat nu was. Komt zij eruit gelopen. Toen ze ons zag kreeg ze een knalrode kop en liep ze hard weg
![]()
zat ze een beetje te mastruberen onder de douche
![]()
in het derde jaar kwam ze er een beetje achter dat ze niet bepaald populair was en was blijkbaar eindelijk moe van de negatieve aandacht. Ze hield daarom een spreekbeurd.... over haarzelf!
echt, hoe dom moet je zijn om te denken dat dat hielp. maar de leraren waren net zo dom, want die steunden haar in haar idee
![]()
echt en maf kind.
zoiemand moet eigenlijk psychiatrische hulp krijgen...