Wij hebben nogal vage figuren in de klas gehad.
Zo hadden we een Ivan, die alles netjes had aangeschaft voor de opleiding (hotelschool, best duur ook nog door alle messensets, kokskleren en pakken etc), en op de 2e dag gewoon in het algemeen een vraag stelt als we buiten een sigaret aan het roken zijn: "Hoe zit dat eigenlijk met die creditcards, ik sta namelijk 500 euro rood op mijn bankrekening, en heb nu het maximale bedrag van 1500 euro van mn creditcard opgemaakt, dat kan ik toch nooit terugbetalen?
![]()
"
Na de 3e dag was hij ook gekapt met zn opleiding.. beetje vreemd figuur.
Ook hadden we een meisje in de klas dat drugs gebruikte, ze gaf het zelf ook toe en de plekken in haar armen zag je duidelijk zitten waar ze de spuiten zette. Nu hadden we ook een playerfiguur uit helmond in de klas zitten, en een keer toen we op een beurs stonden te werken, vroeg zij of die jongen even of hij mee naar achter wou komen. Daar deed ze dr rokje omhoog, ging wijdbeens op de koelkast zitten en zei letterlijk de woorden: "Als je me wilt nemen moet je het nu doen". Hij heeft het dus nog gedaan ook
![]()
(Waarna hij het in geuren en kleuren met een bigsmile kwam vertellen, toegegeven, de meid was bijzonder knap, maar toch.. )
Het meisje is na ongeveer 4 maanden haar nieuwe carriere als topmodel in griekenland vorm gaan proberen te geven. De jongen heeft het nog 2 jaar volgehouden, zijn deeldiploma's gehaald en is op de bouw gaan werken.
Als laatste vage figuur hadden we dan ook nog een meisje dat Pebbles heette, waar ze nogal eens wat opmerkingen over ontving, broertje bambam etcetc. Nu was ze een beetje een instabiel meisje, dat heeeeel erg aanhankelijk was aan haar vriend. En elke keer als er dan zo een opmerking kwam, begon ze keihard te janken en rende ze de klas uit met allerlei dreigementen als "Mijn vriend ramt je in elkaar! Wacht maar tot hij er is!". Tot die vriend op 1 van de laatste dagen ook daadwerkelijk opdook op school. Hij kwam aangereden in een hele oude 3 serie, geblindeerde ramen en keiharde hardcore. Het meisje klaarde helemaal op, liep richting auto en maakte direct dreigementen, "Nu hebben jullie de poppen aan het dansen" "Ik zou maar heel hard rennen als ik jullie was".
Komt vervolgens het grootste scharminkel uit die auto geklommen, 1.50 hoog, dunner dan de gemiddelde lantaarnpaal, 2 gouden oorbellen in elk oor, nike petje op en een honkbalknuppel in zn hand
![]()
(We houden het er maar op dat hij niet veel klaarspeelde
![]()
)
[ Bericht 33% gewijzigd door Euc- op 15-09-2007 18:32:51 ]