abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53537242
Ik had zo'n gast op school, die altijd de tassen van zijn medeleerlingen verstopte in de vuilnisbak, waar door die gasten altijd telaat waren.

ik zat op een groenschool, en daar moest je altijd larzen dragen, in de praktijkleg.maar wat deed die hufter nou, die gooide in de pauze alle larzen vol met water, waar door de hele klas natte poten kreeg.
en die van hem stonden als vast in zijn kluisje.

of als we kook les hadden, en koekjes maakte ofzo overal te veel zout bij gooide als ze even niet keken.

en in de pauze gooide die altijd met brood naar naar brugklassers,
Of een broodje choco op de stoel legte bij een groep meisjes, dat er met stom toeval een meisje met een witte broek komt aanlopen en gewoon op de broodje choco ging zitten, en daar pas na 10 minuten achter komt.

Eigenlijk best stom,

damn wat was ik vroeger een etter
JA!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2007 @ 16:28:49 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53547385
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 02:07 schreef colourAgga het volgende:
Wij hadden ooit een meisje in de klas en ze had een paard. Me de nadruk op 'had'. Paard is namelijk afgemaakt en naar de slager gebracht. Op zich niet vreemd en gebeurt vaker, ware het niet dat het arme kind gedurende twee schooljaren spontaan in tranen uitbarstte als het woord 'paard' klonk.

Vooral leuk met geschiedenis en verhaaltjes over grieken
Leraar: "En toen gingen de Grieken op hun paard..."

Meisje in kwestie: "WHAAAHAAAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!! "
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53547779
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef D1 het volgende:
lang verhaal over ranzige collega
meesterlijk geschreven
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_53549530
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had zo'n gast op school, die altijd de tassen van zijn medeleerlingen verstopte in de vuilnisbak, waar door die gasten altijd telaat waren.

ik zat op een groenschool, en daar moest je altijd larzen dragen, in de praktijkleg.maar wat deed die hufter nou, die gooide in de pauze alle larzen vol met water, waar door de hele klas natte poten kreeg.
en die van hem stonden als vast in zijn kluisje.

of als we kook les hadden, en koekjes maakte ofzo overal te veel zout bij gooide als ze even niet keken.

en in de pauze gooide die altijd met brood naar naar brugklassers,
Of een broodje choco op de stoel legte bij een groep meisjes, dat er met stom toeval een meisje met een witte broek komt aanlopen en gewoon op de broodje choco ging zitten, en daar pas na 10 minuten achter komt.

Eigenlijk best stom,

damn wat was ik vroeger een etter
Dat jullie die gast niet met ze allen het ziekenhuis in geslagen hebben zeg..
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53551286
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Hij is het zelf.
pi_53551613
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef restafval het volgende:

[..]

heet deze collega toevallig youri? want dan moet ik je hellaas vertellen dat je het geluk hebt in zijn klas te zitten. hij woont tegenover mij, en zijn geloof in zichzelf heb je nogal licht uitgedrukt...
Nope, dat is hij niet. Maar die gozer waar ik het over heb is ook behoorlijk erg
pi_53552165
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:59 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

mm ja zo hard kan ik met zelf niet slaan hoor

dat van die larzen vond ik zelf nog wel het leukst trouwens

[ Bericht 15% gewijzigd door Rensjebree op 28-09-2007 19:52:30 ]
JA!
  Admin vrijdag 28 september 2007 @ 20:09:16 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53552840
Ex-collega van me is Chris Hottentot, bekend van de fotofucks van retecool e.a.
'One man, One life, One Goal'.

Die gast was echt sneu. En z'n vriendin was zo geil als boter
Doet nog iets met de LPF en noemt zich daarom politicus terwijl hij eigenlijk gewoon bij een reisburo werkte sinds hij bij BCC is vertrokken . Schijnt dattie nu weer een andere baan heeft.
Hij kan in ieder geval debatteren en stond in 2006 12e op de verkiezingslijst voor de tweede kamer. Helaas was de LPF toen nog maar 8 zetels waard

Wat foto's van zijn oude website toen hij nog acteur wilde worden:

en twee kleine foto's in z'n BCC kloffie in 2002 toen ik nog met 'm samenwerkte.
Geloof me, hij was een eikel

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 28 september 2007 @ 20:12:45 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53552917
och, en zo blijft Chris Hottentot toch een nachtmerrie die me BLIJFT achtervolgen
pi_53552943
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:09 schreef Danny het volgende:
Ex-collega van me is Chris Hottentot, bekend van de fotofucks van retecool e.a.
'One man, One life, One Goal'.

Die gast was echt sneu. En z'n vriendin was zo geil als boter
Doet nog iets met de LPF en noemt zich daarom politicus terwijl hij eigenlijk gewoon bij een reisburo werkte sinds hij bij BCC is vertrokken . Schijnt dattie nu weer een andere baan heeft.
Hij kan in ieder geval debatteren en stond in 2006 12e op de verkiezingslijst voor de tweede kamer. Helaas was de LPF toen nog maar 8 zetels waard

Wat foto's van zijn oude website toen hij nog acteur wilde worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en twee kleine foto's in z'n BCC kloffie in 2002 toen ik nog met 'm samenwerkte.
Geloof me, hij was een eikel
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha volgens mij heeft die kerel een ego ter grootte van Antartica
"Believing is overrated; The solution is Secularization by the concept op Disenchantment"
"This can only be archieved by placing the authority of man-made law above Religious Doctrine"
pi_53552973
Ik moet zeggen, hij is wel eng
JA!
  Admin vrijdag 28 september 2007 @ 20:15:51 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53552994
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:13 schreef Nineleven het volgende:

[..]

Hahaha volgens mij heeft die kerel een ego ter grootte van Antartica
Jah, daar kon werkelijk geen fotofuck vrijdag tegenop. Maar die gast was echt enorm sneu. Had een of twee keer gefigureerd in GTST ofzo en was ervan overtuigd dat 'ie fotomodel of acteur zou worden. Maar goed, gotta hand it to him; als de lijst fortuyn in 2006 vier zeteld meer had gehaald had 'ie een aardig ministersalaris binnengehaald.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:21:51 #163
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53553154
Niet echt rare klasgenoten wel een opvallende Ik zat bij kevin in de klas Kevin had niet zoveel geld en dat was duidelijk te zien HIj stonk nogal en had al jaren een beugel die er echt uit moest Daar kon hij ook niks aan doen Kevin zag er uit als een zwerver en had geen boeken maar copytjes ervan Kevin werd ook een beetje raar in z,n hoofd als hij boos werd Heb ook nog met een verstandelijk gehandicapte neonazi gewerkt Alle adolfjes hebben verstandelijke beperkingen alleen was deze nog erger Had nogal wat kramp in z,n rechterarm de hele dag En zei om de 10 minuten sieg heil
pi_53554972
Tvp
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:50:43 #165
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_53555562
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
De raarste collega is een Joegoslaaf van 2 bij 2 meter waar ik vorig jaar mee werkte. Hij liep de hele dag op sandalen of slippers door de fabriek, waar de rest op werkschoenen liep. Verder had hij altijd een te korte trainingsbroek aan en een t-shirt van Josip Broz Tito.

In de pauze at hij altijd de meest vage dingen. Grote brokken vlees, 5 gekookte eieren achter elkaar of een blikje sardines waarvan hij ook dat sap opdronk als alle visjes op waren.
De rest van de dag vertelde hij verhalen over hoe hij in Vietnam tegen de Amerikanen had gevochten, over hoe hij in Joegoslavie met handgranaten ging vissen, over zijn huis en wapenverzameling etc. Hij liet ook foto's zien van al zijn wapens en waar hij als een echte strijder met twee Kalashnikovs en een paar kogelriemen op stond.

Verder had hij altijd iets van 2000 euro aan contant geld bij zich, wat hij volgens hem verdiende met pooier zijn. Niemand weet alleen of dat zo is, of dat hij gewoon elke maand al zijn salaris opneemt om stoer te kunnen doen . Maar hij hangt iig wel vaak rond in een dubieus café met dealers en ander vaag gespuis, dus het zou best kunnen.
Ja, hij staat bij mij ook op nr. 1 wat rare collega's betreft
Hij draagt ook altijd van die schoenen met gaten in de bovenkant geboord, en roept keihard door de fabriek dingen als "heey!! Zachtjesse prateh beebeeeh!" ik kan er altijd wel om lachen
pi_58230749
Waarom is dit topic niet eerder gekickt ?
pi_58231622
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom is dit topic niet eerder gekickt ?
Omdat er al zo een soort topic bestaan in PUB!
pi_58241746
tvp
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_58254595
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

mm ja zo hard kan ik met zelf niet slaan hoor

dat van die larzen vond ik zelf nog wel het leukst trouwens
ik vond het chocobroodje wel grappig ;p
pi_58268803
naja,wat is raar? het raarste meisje bij mij op het vmbo was tevens mijn beste vriendin, ze was namelijk wel heel aardig, maar een beetje appart.

ze was toendertijd 15, erg lang en slungelig. speelde met barbie's en met lego, zuilde haar boeken mee in een fiets tas. had altijd vet haar en ze had zo'n enig spelletje om mij te "pakken" :|

ook stonk ze erg naar zweet en adviezen van mij of andere klasgenoten om wat deo te spuiten werd niet ter harte genomen.
Het leven is niet altijd een krentenbol!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 april 2008 @ 14:41:35 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_58303263
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_58306558
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef elvira88 het volgende:
naja,wat is raar? het raarste meisje bij mij op het vmbo was tevens mijn beste vriendin, ze was namelijk wel heel aardig, maar een beetje appart.

ze was toendertijd 15, erg lang en slungelig. speelde met barbie's en met lego, zuilde haar boeken mee in een fiets tas. had altijd vet haar en ze had zo'n enig spelletje om mij te "pakken" :|

ook stonk ze erg naar zweet en adviezen van mij of andere klasgenoten om wat deo te spuiten werd niet ter harte genomen.
Mja goede zaak dat dat soort volk niet door iedereen uitgekotst wordt natuurlijk, maar eigen ervaring leert dat beste vrienden/vriendinnen van dat soort figuren meestal niet of nauwelijks onderdoen voor hun vriend(in)
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
pi_58311041
Nu ook weer van die rare types in de klas Alle klassen lopen een beetje door elkaar, dus verschillende lessen zitten verschillende klassen bij elkaar, heel vaag maar ja... Een mens uit een andere klas dus, praat echt het liefst over iedereen, over iets op aan te merken Komt er zo een dik persoon de kantine binnen, loopt ze echt te schreeuwen: 'Kijk dan, kijk dan...' En een commentaar...Pfew... En dan is ze al 30+ ofzo
En nog iemand, ook heel vaag Zijn we aan het praten over school en leraren, gebruikt ze allemaal dure woorden, en dan gaat ze die in het gesprek echt telkens herhalen Heeft ze een trui aan waar je overduidelijk haar bh door kunt zien, en een keer van die ubervrolijke sokken met stippen terwijl de broek iets te hoog zat
pi_58492521
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:23 schreef Professor_Paljas het volgende:

[..]

Mja goede zaak dat dat soort volk niet door iedereen uitgekotst wordt natuurlijk, maar eigen ervaring leert dat beste vrienden/vriendinnen van dat soort figuren meestal niet of nauwelijks onderdoen voor hun vriend(in)
Naja dat was bij mij niet echt het geval hoor. Ik douche me netjes iedere dag en speel niet met lego. Veel meiden uit mijn klas probeerde om mij in hun vriendengroep te krijgen, maar dat wilde ik niet, want dan zou ik mijn vriendin moeten laten vallen. Ik kijk niet zo naar uiterlijk, afkomst of wat dan ook, het belangrijkste blijft toch het hart van iemand.
Het leven is niet altijd een krentenbol!
pi_58493102
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef elvira88 het volgende:

[..]

Naja dat was bij mij niet echt het geval hoor. Ik douche me netjes iedere dag en speel niet met lego. Veel meiden uit mijn klas probeerde om mij in hun vriendengroep te krijgen, maar dat wilde ik niet, want dan zou ik mijn vriendin moeten laten vallen. Ik kijk niet zo naar uiterlijk, afkomst of wat dan ook, het belangrijkste blijft toch het hart van iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')