abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 23:34:32 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53343929
Ik geloof het niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 21 september 2007 @ 04:27:53 #128
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53347100
En ik dacht dat ik raar was..

Iig, wel een dude mee gemaakt die een paar cm van je gezicht af liep te praten en dan ook nog uit zn bek meuren.
Dan ga je ook express wat naar achter en dan komt ie alsnog dichterbij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_53347303
Vroeger op het 2e Jaar van de MAVO hadden wij ook een kerel die het kneusje van de de klas was. Hij kreeg op een gegeven moment ruzie met iemand omdat die volgens zijn zeggen de fietslampen van hem gesloopt had.

Algoed, hij kreeg een flinke duw, struikelde over een tas en viel met zijn gezicht op de betonnen rand van de trap. Zijn 2 voortanden hingen alleen nog maar aan het beugeldraadje vast.

Sindsdien stond hij bekend onder de naam "Knabbel" vanwege zijn 2 grote (en gelige & kleurverschillende) tandprotheses

Ook hadden wij in diezelfde klas een inval-leraar Nederlands. Deze had geen namenlijst, dus wij moesten onze namen maar aan het doorgeven. Op een gegeven moment moest een goede vriend van me zijn naam geven en die leraar geloofde gewoon totaal niet dat hij zo heette (zijn naam maak ik niet bekend, maar denk maar aan de film "R..... First Blood"). Afijn sindsien heeft ie 2 maanden in de klas gezeten bij die leraar onder de naam "Harry van de Nevelentuin" tot de echte leraar weer terug was

[ Bericht 7% gewijzigd door Nineleven op 21-09-2007 06:00:13 ]
"Believing is overrated; The solution is Secularization by the concept op Disenchantment"
"This can only be archieved by placing the authority of man-made law above Religious Doctrine"
pi_53354741
Blegh, ik was raar maar als ik de verhalen hier lees ben ik blijkbaar toch normaal....
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:43:09 #131
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53355371
Godsamme wat een meesterlijk topic..

Wij hadden een meisje op school die heel fatsig was en overal schilfers en korsten had... Tot mijn rare verbazing zat ze in de pauze met haar tanden die meuk eraf te halen en op de grond te spugen.

2 jaar later ging ik elektro doen en er zaten een paar van die lamlendige junks in die alleen maar weed rookten en vervelend waren, ze waren dan ook vandalistisch als de donder en brutaal als de gekken. Nou wat wij altijd deden was een stuk pvc buis pakken en dan pijltjes schieten op elkaar.. Leuk en aardig.. Toen dacht iemand van hey ik kan er ook wel een lasdop in doen (afb 1.) en toen werd dat ons projectiel..

afb 1

Nou leuk en aardig en schieten totdat de leraar het niet zo leuk vond dat we:

a. Niet met het werk bezig waren
b. Er een dikke teringzooi van kwam
c. Ze niet zoveel geld hadden om steeds van die rommel te kopen
d. Het gevaarlijk was.

Ok wij weer aan het werk totdat een junk de leraar gewoon zat was omdat hij moest werken en hij niet met lasdoppen mocht schieten. Dus hij zoeken naar een ander projectiel om toch maar verder te gaan. Plots vond hij een dopje van een waterdichte centraaldoos die er ook precies inpaste. Waterdichte centaaldozen hebben schroeven van plastic zodat dit niet kan roesten. Nou in die schroef zat dus een schroefsleufje waar een schroevendraaier inpaste.. Een andere junk kwam toen met het idee om daar een spijker doorheen te drukken omdat het een dun stukje was. Ook deze paste precies in een pvc buis en omdat dus die 1e junk nog steeds de schijt aan die leraar was besloot hij om zijn projectiel op hem af te vuren uit woede. Wat er toen gebeurde was dat het projectiel keihard uit die buis kwam omdat hij perfect luchtdicht afsloot en bij de leraar vast achterin de arm zat. We hebben toen tot 7 uur 's avonds moeten zitten totdat iemand vertelde wie het had gedaan. Gelukkig wou die junk graag weer een jointje roken dus heeft hij het maar verteld en hij is toen geschorst en wij konden eindelijk naar huis.

Een paar weken later hadden we een project om een doormeetzoemer te maken.

Even ter verduidelijking. Een doormeetzoemer is een apparaatje waar 2 draden met ijzeren pinnetjes opzitten die je aan weerskanten van een draad houd om te kijken of het dezelfde draad is (geleiding)

Hiervoor moesten wij zelf het omhulsen maken door een grote pvc buis om een vierkante balk te schuiven en hem dan met een hete-lucht fohn te verwarmen en er omheen te drukken.

Dus onze klassenlilliputter was gezellig op z'n opstapje bezig om dat omhulsel te maken waarna hij zijn hete-lucht fohn even weglegde om iets te pakken waarop eerdergenoemde junk deze pakte, aanzette en hem bij de lilliputter achter dichtbij de overal hield, wat als gevolgd had dat hij niet alleen een warme kont kreeg maar ook de overal vlam vatte. Onze lilliputter onder de voor hem hoge blusdouche waarna het vuur weer uit was. Gelukkig voor de kleine had hij geen schade en dubbel zoveel pech voor de junk mocht hij de school verlaten.

En te zien aan die lap text is ook dit mijn langste verhaal ooit hier op Fok!
Mijlpaal in Daywalk3r's geschiedenis
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:18:49 #132
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_53356375
Adje heeft bij mij op school gezeten...telt dat ook ?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_53356928
Eh, wacht even...
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 05:45 schreef Nineleven het volgende:
Hij kreeg op een gegeven moment ruzie met iemand omdat die volgens zijn zeggen de fietslampen van hem gesloopt had.
... wie had nou wiens fietslampen vernield?
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:43:27 #134
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_53356973
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eh, wacht even...
[..]

... wie had nou wiens fietslampen vernield?
ik moest ook 4 x lezen daarstraks..maar had de moeite niet genomen er om te vragen..
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_53363106
Bij ons op kot heeft iedereen een eigen bel-code (soort morse dat nergens op slaat, jeweetwel).
Ik hoorde de code van mijn buurmeisje, die ik 5 minuten ervoor nog gezien had op de trap, dus wist wel zeker dat ze niet thuis was.
Naar beneden gegaan, deur opengedaan - NIET THUIS!!! geroepen en deur terug dicht. Verbazing op de gezichten is schitterend .

Verder iemand in de verte gekend met een soort uberdroge 'humor'... Persoon ging wel eens in de bibliotheek een boek over gerechtelijke geneeskunde ofzo (dus met enorm gore afbeeldingen in) lenen, en dan er een schaamhaartje tussenleggen op zo'n foto's ofzo. Persoon dat dat boek na hem ging lenen moest ook nog een gezicht getrokken hebben.

Van dezelfde persoon, iets minder degoutant: een adres opzoeken in een telefoongids en naar een willekeurig adres een kaartje sturen met de tekst 'Bedankt voor het paard. Het was zeer lekker.'

Laatste vond ik wel geniaal eigenlijk. Jammer dat je de gezichten niet kan zien...

[ Bericht 19% gewijzigd door Maidenfan op 21-09-2007 19:07:29 ]
pi_53368964
Ik ken er wel een paar.

1. Collega bij mij op het werk die elke pauze met zijn koffie naar de wc ging om er water bij te doen. Was anders te heet Zat ook wel eens in zichzelf te praten enzo. Mafkees

2. Een andere collega van mij die dacht dat hij Bruce Lee was. Pakte hij een kartonnen rol die daar lag, en probeert hij die door midden te hakken. Of zat hij weer rare karate bewegingen te maken

3. Klasgenoot van mij. Niemand moet hem. Hij is gruwelijk irritant. Hij praat ongelovelijk veel, alleen maar onzin. Zijn grappen slaan nergens op. Dan vertelt die iets wat , voor hem schijnbaar, super grappig is en begint die kei hard te lachen. De rest kijkt elkaar dan van Het is ook zo dat die gozer zo erg van zijn eigen gelijk is overtuigd, dat niemand ook maar iets tegen kan spreken. Wat hij zegt klopt altijd, denkt hij. Jammer genoeg heeft hij dus bijna altijd ongelijk Tijdens een mondeling begon hij allemaal te praten over een onderwerp, 90% van wat die lulde was gewoon complete bullshit. Ergste is dat hij overtuigd is dat het klopt!
Een nieuweling moet nou met hem samenwerken. Lerares had tegen die nieuweling gezegd dat hoe meer hij praat over bepaalde dingen, hoe minder er van klopt Dus hij moest niet teveel naar hem luisteren
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:37:44 #137
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_53369053
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:01 schreef Maidenfan het volgende:
...

Van dezelfde persoon, iets minder degoutant: een adres opzoeken in een telefoongids en naar een willekeurig adres een kaartje sturen met de tekst 'Bedankt voor het paard. Het was zeer lekker.'

Laatste vond ik wel geniaal eigenlijk. Jammer dat je de gezichten niet kan zien...
prachtig
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_53369819
Ik herinner me opeens een lerares die ik gehad heb.

Het mens gaf levensbeschouwing. De 1e keer dat ik der zag, zag ik al meteen dat het zo'n 'ik-geloof-in-hekserij-en-andere-duistere-dingen-type' was.

Begon ze dus ook af en toe verhalen vertellen. Ik kan me er twee herinneren, en 1 die ik gehoord heb van een andere gast.

1. In haar vorige leven was ze een heks. Toen ze is levend verbrand door de woeste dorpelingen

2. Ze was met haar dochter thuis. En toen kwam er een geest in de kamer, een of andere schim. Haar dochter sliep, en ze ging voor haar dochter staan en riep" Blijf uit der buurt! Blijf van der af!". En toen ging die geest weg Het was een zeer boze geest die kwade bedoelingen had Je moet ook echt bij mij komen met zo'n verhalen, verdwijnt heel je geloofwaardigheid

3. Ze was een tijdje gestopt met les geven bij mijn oude school. Dit was omdat er een kwade geest door het gebouw spookte, en die had het nog wel gemunt op haar ook!!! Woow!!

conclusie:
pi_53370513
TVP
pi_53383960
Zaadjes uit je kont halen, omfg, dat is toch wel de goorste die ik gelezen heb
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:19:28 #141
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53384026
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
Zaadjes uit je kont halen, omfg, dat is toch wel de goorste die ik gelezen heb
Ja en ook het meest onwaarschijnlijke.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:41:30 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53384586
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja en ook het meest onwaarschijnlijke.
True that.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53385753
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Sgele het volgende:

[..]

ik moest ook 4 x lezen daarstraks..maar had de moeite niet genomen er om te vragen..
Degene die de fiets sloopte heette 'R...First blood" en de eigenaar was "Knabbel". Zo wel een beetje duidelijlk ?
"Believing is overrated; The solution is Secularization by the concept op Disenchantment"
"This can only be archieved by placing the authority of man-made law above Religious Doctrine"
pi_53393017
Wij hebben een jongen op school die in de eerste 'de Black Witch' oprichhte. hij dacht dat hij een heks was, beweerde dat hij kon vliegen (beweert dat nu nog steeds trouwens, ondanks dat hij nu redelijk wat normaler (en homo!) is)en hing briefjes op dat je auditie kon doen voor de black witch. De halve school er giechelend op af, en dan moesten ze hun concetratie laten zien en werden ze getest op hun kennis van de elemente, wicca en... charmed. Het is verder niks geworden, die black witch, maar na 5 jaar kan ik er nog om lachen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53402163
Het is maar wat je raar vind.
pi_53410341
en charmed whehe
pi_53411731
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:

en werden ze getest op hun kennis van de elemente, wicca en... charmed.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:57:07 #148
166818 restafval
no soup for you
pi_53530938
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:34 schreef DuranK het volgende:
blablabla

3. Klasgenoot van mij. Niemand moet hem. Hij is gruwelijk irritant. Hij praat ongelovelijk veel, alleen maar onzin. Zijn grappen slaan nergens op. Dan vertelt die iets wat , voor hem schijnbaar, super grappig is en begint die kei hard te lachen. De rest kijkt elkaar dan van Het is ook zo dat die gozer zo erg van zijn eigen gelijk is overtuigd, dat niemand ook maar iets tegen kan spreken. Wat hij zegt klopt altijd, denkt hij. Jammer genoeg heeft hij dus bijna altijd ongelijk Tijdens een mondeling begon hij allemaal te praten over een onderwerp, 90% van wat die lulde was gewoon complete bullshit. Ergste is dat hij overtuigd is dat het klopt!
Een nieuweling moet nou met hem samenwerken. Lerares had tegen die nieuweling gezegd dat hoe meer hij praat over bepaalde dingen, hoe minder er van klopt Dus hij moest niet teveel naar hem luisteren
heet deze collega toevallig youri? want dan moet ik je hellaas vertellen dat je het geluk hebt in zijn klas te zitten. hij woont tegenover mij, en zijn geloof in zichzelf heb je nogal licht uitgedrukt...
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_53533499
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat hebben jullie brede hoofden.
Ik heb m'n broertje wakker gelachen
pi_53534779
Wij hadden ooit een meisje in de klas en ze had een paard. Me de nadruk op 'had'. Paard is namelijk afgemaakt en naar de slager gebracht. Op zich niet vreemd en gebeurt vaker, ware het niet dat het arme kind gedurende twee schooljaren spontaan in tranen uitbarstte als het woord 'paard' klonk.

Vooral leuk met geschiedenis en verhaaltjes over grieken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')