Krijg nou de hik, het is alweer 5 uur! Hm, niet geslapen vannachtquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Krijg nou de hik, het is alweer 5 uur!
Dat jong heeft nu paniek... ik wacht op een topic 'Reis annuleren: hoe?'quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
ik vind um geweldig !quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene humoristische kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
Jij ook al? Ik moet mezelf ook even inhouden in het 'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic. Ik wilde net gaan voorstellen dat iedereen voortaan alleen nog maar in gestandaardiseerde kleding (zoiets als zwart-wit gestreepte pyjama's) het vliegtuig in mag...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
Ook ik kon het niet latenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Ja, stel je misschien 5 minuten geen water hebt, of dat je geld moet gaan betalen voor water, ongehoord, echt waar... dat er nog geen kamervragen over zijn geweest over arme mensen die nu 1.50¤ moeten betalen als ze water willen hebben terwijl ze wel vele honderden euros uitgeven aan een vakantie.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic.
Daar gaat 't helemaal niet om. Het is gewoon irritant dat je je moet houden aan allerlei regeltjes waarvan ik me afvraag of ze een terroristische aanslag voorkomen (daar is het immers allemaal om begonnen). Wat denken terroristen nu? Goh, je mag nog maar een plastic zakje van 100 ml meenemen dus ik kan geen aanslag meer plegen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik moet mezelf ook even inhouden in het 'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic. Ik wilde net gaan voorstellen dat iedereen voortaan alleen nog maar in gestandaardiseerde kleding (zoiets als zwart-wit gestreepte pyjama's) het vliegtuig in mag...
Boven je stoel zit een knopje, als je daar op duwt komt er een stewardess aanlopen, je vertelt die dat je water wil, en ze komt even later met water terug... zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En overigens: een flesje water is gewoon handig om bij de hand te hebben. Een soort verfrissing voor mensen die net iets minder relaxed in een vliegtuig (met airco etc.) zitten dan zeer regelmatige vliegtuigpassagiers ...
heb je nou ook alle steden waar je overgestapt bent op een ander vliegtuig erbij gezet?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja nog even een landen/stedenlijstje:
Kopenhagen (Denemarken)
New York (USA)
Frankfurt (Duitsland)
Nieuw Zeeland
Sydney + Canberra (Australië)
Seoul (Zuid Korea)
Parijs (Frankrijk)
Antwerpen (België)
Düsseldorf (Duitsland)
Milaan (Italië)
Dubai (VAE)
Antwerpen (België)
Londen (UK) eind van het jaar.
Das wel meer dan 20% van de genoemde steden, waarmee je 30% meer steden bezocht lijkt te hebbenquote:
Geef hem eens ongelijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
Die gluiperd met die snor daar staat trouwens ontzettend naar je uh... voorgevel te gluren!![]()
Met andere woorden, jij klikte ook meteen om te zien waar het over ging.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
* DutchTrain pakt trap om af te dalen naar het hoge niveau hier
Dan druk je op het knopje boven je en je krijgt meer water... en je kan rustig om 2-3 kopjes vragen per keer als je het te weinig vind.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Hik het volgende:
It ben ook nogal gehecht aan mijn waterflesje.
Als ik 10-15 uur in een vliegtuig zit ben ik echt uitgedroogd als ik het moet doen met iedere keer zo'n minikopje water. 's nachts komen ze meestal überhaupt niet meer langs en hebben ze in die pantry karren vaak alleen nog maar cola enzo.
Ik drink sowieso altijd veel water en met vliegen let ik er nog eens extra op, omdat ze lucht zo droog (en vies) is. Het zal allemaal reuze overdreven klinken, maar ik merk het onmiddellijk aan mijn lijf en aan mijn huid als ik tijdens het vliegen weinig (of alleen maar rotzooi) heb gedronken.
Natuurlijk kan dat. Maar het is een stuk minder handig en in de praktijk dóe je het ook minder snel. Dat is de reden dat ik hier op mijn bureau ook een fles water heb staan: als ik de hele dag voor één (of twee) bekertje(s) de keuken in moet lopen doe ik dat minder snel, hoe weinig inspanning dat ook is.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan druk je op het knopje boven je en je krijgt meer water... en je kan rustig om 2-3 kopjes vragen per keer als je het te weinig vind.
* flipsen zoekt zich uiteraard suf waar deze quote vandaan komt...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[Die gluiperd met die snor daar staat trouwens ontzettend naar je uh... voorgevel te gluren! ]
Geef hem eens ongelijk!![]()
![]()
Diego hoopt dan onverwachte turbulentiequote:Op donderdag 21 december 2006 12:10 schreef Fogel het volgende:
Giet dan het water van de bekertjes over in je eigen fles, dan heb je water in voldoende hoeveelheid wat je kan pakken wanneer je wil.
En ook dat jij ernaast zit zodat jij het water over je heen krijgt?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diego hoopt dan onverwachte turbulentie
Weer wat nieuws geleerd.quote:
Ik heb op de datum gekliktquote:
Dat zal mij nou echt ein Würst wezen DT.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das wel meer dan 20% van de genoemde steden, waarmee je 30% meer steden bezocht lijkt te hebben![]()
Daar wil ik mijn Würst wel instoppenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal mij nou echt ein Würst wezen DT.
Wat een bekenning!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar wil ik mijn Würst wel instoppen![]()
Achter een bureau met theequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Fogel het volgende:
Op een terras, met bier?
Terras in je achtertuinquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Achter een bureau met thee
fok!'en op een terras
Oh ja. Leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, naar Ireen. Was gewoon een leuke woordspeling
Wie het breed heeft, laat het breed hangenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:31 schreef Knakker het volgende:
Regen? Hier vlakbij Mendoza is het gewoon strak blauw 30 graden hoorNiet verkeerd vertoeven bij het zwembad aan een wijngaard.
Je bent een dag te laatquote:
Een internationaal rondje over MSN leert mij dat men het er in de wereld niet over eens is wanneer je nou eigenlijk Kerst moet vieren... Kerstavond, 1e of 2e Kerstdag. De hoofdingrediënten Kerk, Familie en Kado's zijn overal op verschillende dagen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef Fogel het volgende:
Je bent een dag te laat
Maar toch bedankt en van hetzelfde
Dat is wel heel luxe. Hier is gewoon het gebouw dicht en moet je verplicht drie dagen vrij nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:57 schreef Fogel het volgende:
Waar ik werk hebben we zelfs een 3e kerstdag vrij (het aantal te werken uren morgen is vastgesteld op 0) om te 'compenseren' dat we deze week niet geacht worden te werken (wat dus of van je overtijd, of van je vakantiedagen af gaat).
Eindejaarssprint.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef flipsen het volgende:
Stormlooptopic geworden, like in the good old days!
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:15 schreef Fogel het volgende:
Ik denk niet dat dit topic nog vol komt dit jaar.
Jammerquote:
Met Kerst verlenen we altijd gratie.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:29 schreef Fogel het volgende:
Jammer
Dus nog maar 362 dagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Met Kerst verlenen we altijd gratie.
Ik ben aan vakantie toe.quote:
Toch niet terminal 1???quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:23 schreef flipsen het volgende:
Oh, en hoewel ik gek ben op het vliegveld van Madrid is het internet wel schreeuwend duur! 7,50 voor een uurtje, mafkezen.
Omdat de metro maar ¤1,15 kostquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Fogel het volgende:
Taxis zijn bijna gratis in Spanje, waarom zou je de moeite willen nemen om met de metro te gaan?
Die paar euro verschil met een taxi hoef je het niet voor te laten (maargoed, da's _mijn_ opvattingquote:
Ik ben onschuldigquote:
Een paar loodsen en een parking, toch ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Luton is ook een baggervliegveld zeg.
Ow, dat is wat minder leuk. Beetje cruisen met de bus dan maar en naar de London Eye en over de South Bank lopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat de regen met bakken uit de lucht komt en we al half doorweekt zijn.
quote:Typefout komt reizende Duitser duur te staan
HAMBURG - Dat een vliegticket boeken via internet niet zonder risico's is voor de onervaren reiziger kan de 21-jarige Duitser Tobias Gutt volmondig beamen. In plaats van zijn liefje in Sydney, Australië, te bezoeken, was de jongen hard op weg naar het afgelegen oliestadje Sidney, in de Amerikaanse Montana, berichtte de Duitse krant Bild vrijdag.
De onervaren smoorverliefde globetrotter had bij het boeken klaarblijkelijk een typefoutje gemaakt en de 'i' ingetikt in plaats van de 'y'. Door het spelfoutje landde Gutt op een afstand van een slordige 13.000 kilometer van zijn vriendinnetje Laura (19).
Gekleed in een dun zomerjasje moest hij drie dagen doorbrengen op het vliegveld van het ijskoude Billings, Montana, voordat zijn familie het geld had ingezameld om hem verder te kunnen laten vliegen.
De vetgedrukte letters USA op zijn ticket hadden op Gutt weinig indruk gemaakt en zetten hem niet echt aan het denken. "Ik dacht, je kan ook via Amerika naar Australië vliegen". Uiteindelijk bereikte de reiziger zijn doel gelukkig wel. Na zijn vertrek uit Frankfurt deed hij achtereenvolgens Portland, Missoula, Helena, Billings, Denver, Los Angeles en Sydney Australië aan.
Tobi vertrok de 23e en had gehoopt kerst met zijn geliefde door te kunnen brengen. In plaats daarvan bracht een teleurgestelde Laura naar eigen zeggen de kerstversiering om zeep.
De reislust van Tobi is allerminst gedoofd. "Ik boek weer via internet", tekende de Duitse tabloid op uit zijn mond. Waar de reis dan naartoe gaat...
En easyjet is een baggarairline?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Luton is ook een baggervliegveld zeg.
In London hoort het te regenen, koop een bolhoed en een grote parapluquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat de regen met bakken uit de lucht komt en we al half doorweekt zijn.
Voor de statistieken... dit post nr 1 in TRV in 2007quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Fogel het volgende:
En heb je een statistiekpilletje geslikt vandaag?
En, wassie leuk????quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
... en nu maar eens naar de oudejaarsconference kijken![]()
Grinnn...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:22 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Ik ben op de Marnixstraat nog eens een keer letterlijk tegen Lebbis opgelopen. Onderdeurtje
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor de statistieken... dit post nr 1 in TRV in 2007
Hoezo? Woont 'ie in Liempde dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef DutchTrain het volgende:
Jag kan vandaag gaan shoppen in London![]()
Bericht is aangepast inmiddels... het ging om dit stukjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoezo? Woont 'ie in Liempde dan?
quote:Een inwoner van de provincie Groningen mag zich multimiljonair noemen. Hij of zij heeft de hoofdprijs van ruim twintig miljoen euro gewonnen in de Oudejaarsloterij. ... Dat heeft de Nederlandse Staatsloterij maandag bekendgemaakt.
Hij heeft nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Fogel het volgende:
Jammer voor hem dat hij niet gewonnen heeft op zich.
Is dit statistisch gezien een anomalie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een drukte overigens hier vandaag in TRV.
Hmm er zijn zelfs users die zich speciaal aanmelden om in TRV te reageren of hele oude accounts afstoffen. Hebben we in de Kampioen of de Consumentengids gestaan ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Fogel het volgende:
Is dit statistisch gezien een anomalie?
Sinds wanneer lees jij de Telegraaf? Of zit je stiekum toch gewoon in Nederland, Kopspijkers te kijken en de Telegraaf te lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was er 1 hele pagina in de reisbijlage van de Telegraaf aan TRV besteed
Ik voorspel dat het niet lang meer duurt totdat ook de papieren versie begint te knipperen en geluid maaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Fogel het volgende:
De papieren Telegraaf maakt geen herrie en er zitten geen vervelende bewegende en knipperende reclame in... groot voordeel t.o.v. de online Telegraaf.
Een project waar ik anderhalf jaar geleden aan gewerkt heb voornamelijk.quote:
Ik zag er laatst een in het Noors, waar vrij vertaald stond (wat ik me nog herinner):quote:
Verkapte 'ik ben jarig hoor!' postquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb al enkele verjaardagskaarten mogen ontvangen die enorm veel geluid en licht produceren inderdaad...
Niet zo gek als er in veel plaatsen 0 cm ligt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Iets wat wij al dachten wordt nu bevestigd: http://frontpage.fok.nl/video/7082
Ik ga uiteraard even rondneuzen en wat inspiratie opdoen voor 26-28 janauri waar Típica een standruimte heeft gehuurdquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaat er nog TRV-ers naar de vakantiebeurs dit jaar?
Ik was het niet!quote:
Gek he, daar ging ik ook niet van uit... Naja, misschien heb ik gewoon vergeten op 'invoeren' te klikken, of DT vond dat het spam was, waar ik het dan bij voorbaat niet mee eens ben natuurlijkquote:
Je spampost in dit topic staat er anders nog.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef flipsen het volgende:
Gek he, daar ging ik ook niet van uit... Naja, misschien heb ik gewoon vergeten op 'invoeren' te klikken, of DT vond dat het spam was, waar ik het dan bij voorbaat niet mee eens ben natuurlijk![]()
Ik voorspel dat februari / maart topmaanden worden daarquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Uhm, dat was in juli... maar toch bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben jarig hoor!' post
Maar vooruit, van harte![]()
Volgens mij zou het er aan kunnen liggen dat de mensen die reisbijlange van de Telegraaf hebben gelezen de recycle-topics niet begrijpen omdat ze onderaan staanquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Telegraaflezersquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zou het er aan kunnen liggen dat de mensen die reisbijlange van de Telegraaf hebben gelezen de recycle-topics niet begrijpen omdat ze onderaan staan
Ik ben een post kwijtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoezo ?
1. Ik was hier niet eens
2. Waarom zou ik dat doen?
Ja maar hier komt toch geen hond, behalve het vaste kliekje. Het wordt tijd dat ik in andere topics ga spammenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je spampost in dit topic staat er anders nog.
Oh nee, hij is terugquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkige donderdag iedereen!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Fogel het volgende:
Alvast een zeer gelukkige vrijdag toegewenst
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zo karig, je hebt van mij al een heel jaar geluk gewenst gekregen.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:59 schreef Fogel het volgende:
Ik wens ook iedereen een voorspoedig 2007 toe!
Gelukkige vrijdag Fogel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Fogel het volgende:
Alvast een zeer gelukkige vrijdag toegewenst
Waar komt die regel nou weer vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:45 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas heeft de stemming niet de vereiste minimale drie stemmen opgeleverd, dus bewaren de prijzen voor volgend jaar
Dat was uiteraard bewust zo gedaan, om te voorkomen dat het hele topic straks volstaat met vragen naar topics... beter een algemen linke dan tien specifieke in dit gevalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Tis ook wel teveel werk om meteen een linkje naar het Polen topic neer te zetten eh...
Moet je aan de grote bedenker van de wedstrijd vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Waar komt die regel nou weer vandaan?
Ik dacht, ik maak even dezelfde opmerking als die ik regelmatig mag ontvangen eh..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was uiteraard bewust zo gedaan, om te voorkomen dat het hele topic straks volstaat met vragen naar topics... beter een algemen linke dan tien specifieke in dit geval
Welke opmerking en van wiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht, ik maak even dezelfde opmerking als die ik regelmatig mag ontvangen eh..
Kom op DT, je komt zelf ook met opmerkingen naar mij dat ik meteen een linkje kan geven ipv verwijzen naar de search/landenindex...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke opmerking en van wieLinkjes, namen en aantallen graag
![]()
Zoals waar en wanneerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
Kom op DT, je komt zelf ook met opmerkingen naar mij dat ik meteen een linkje kan geven ipv verwijzen naar de search/landenindex...![]()
Nee, ik denk niet dat je met een bewijs kan komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef Jaguarized het volgende:
Je denkt serieus dat ik elke datum ga onthouden?![]()
Klinkt als een DIego opmerkingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, dat moet ik opzoeken en daar heb ik geen zin in.
Misschien dat dit je iets duidelijk maakt:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kom maar op met de beelden die jullie (de TRV familie) over me hebben.
Ahja, dat ligt natuurlijk aan mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien dat dit je iets duidelijk maakt:
=> Waarom is Travel zo doodgevallen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als een DIego opmerking
Maar goed, je bevestigt hiermee weer alle beelden die we over je hebben![]()
Eigenlijk wil hij alleen maar zeggen dat hij zo'n beeld heeft laten maken voor in zijn tuinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kom maar op met de beelden die jullie (de TRV familie) over me hebben.
Daar kijk ik niet naar... Jeugdtrauma's die dan weer naar boven komen, daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht dat daar Revenge Of The Nerds op was?
Er zit een gestoorde gek in dat topic te spammenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Fogel het volgende:
Als je naar Argentinie wil, kan je bij http://www.tipica-reizen.nl/ boeken.
Maar kijk voor tickets bij bijvoorbeeld www.atp.nl, of neem een kijkje in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten voor tips.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit een gestoorde gek in dat topic te spammen
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:31 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag 26 januari een TRV/HTL/Oude/Nieuwe/InBetweenGarde meet in Rotterdam, op de vakantie-expo! Eerst leuk rondkijken, vervolgens verzamelen bij dé stand van de expo (duh, die van mij natuurlijk) en dan een hapje gaan eten in Rotterdam!![]()
Wie komen er?
ultra_ivo die zich niet weg laat jagen door andere users
Je zit dan in Buenos Aires? Mini-meet met flipsen en DAM?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kan ook niet
Ik ben op reis dan![]()
Andere keer misschien
Hier of in BAmet het risico dat ik meteen zo'n reis moet boeken
Met de huidige werk- en vakantieplanning sluit ik dit jaar niets meer uitquote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef Fogel het volgende:
Je zit dan in Buenos Aires? Mini-meet met flipsen en DAM?
Nederlanderquote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef DutchTrain het volgende:
En gratis entree.
Bij de vakantie-expo krijg je wel 2 euro korting als je je van te voren registreertquote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
¤ 11,50 voor een kaartje voor de vakantiebeurs! Da's ruim 25 piek. Om reclamestands af te mogen lopen! Absurd!
quote:De toegangsprijs is ¤ 10,-
Of registreer u nu als bezoeker en ontvang ¤ 2,- korting op de entreeprijs.
En wat moet ik dan registreren? M'n (e-mail-)adres? Zodat ik allerlei spam kan ontvangen? Of geadresseerde reclamefolders die dus mijn Nee / Nee stickers op de postbus overleven?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:03 schreef DutchTrain het volgende:
Bij de vakantie-expo krijg je wel 2 euro korting als je je van te voren registreert![]()
We hebben het hier wél over bijna víjf gulden korting... dat laat je toch niet lopen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat moet ik dan registreren? M'n (e-mail-)adres? Zodat ik allerlei spam kan ontvangen? Of geadresseerde reclamefolders die dus mijn Nee / Nee stickers op de postbus overleven?
Alsof ik geld wil hebben voor oud papier. M'n oude kleding dump ik ook in de kledingcontainers van het Leger des Heils. Vroeger toen ik klein was gingen we altijd langs de deuren om oud papier in te zamelen voor een goed doel. Doen basisscholen dat nog?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:12 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar als je dan zoveel kilo folders krijgt dat je er meer dan twee euro voor terugkrijgt bij de oud papierboer, dan wordt je kaartje nóg goedkoper
Oh dat gooi ik altijd gewoon in de prullenbak.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n oude kleding dump ik ook in de kledingcontainers van het Leger des Heils.
Maar flipsen, als je hier dan toch in de buurt bent, kom dan eens gezellig borrelen!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef flipsen het volgende:
Voor die paar weken dat ik hier ben zou ik het namelijk wél leuk vinden wat TRV'ers te zien...
Maar Jag, als je toch in de buurt woont, kom dan eens een maté drinken bij mijn standquote:Op zondag 7 januari 2007 13:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar flipsen, als je hier dan toch in de buurt bent, kom dan eens gezellig borrelen!
Het gaat niet om de centen, maar om het milieu.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef flipsen het volgende:
Het ophalen ervan kost meer geld dan het oplevert tegenwoordig.
Natuurlijk wel. Het is pas de eerste dag dat het bekend is, dus er komt nog wel wat toeloop.quote:Ik geloof niet dat de VE-meet een groot succes gaat worden
Toen ik op de lagere school zat, ging ik niet met de auto oud papier ophalen. Wij liepen en hadden in het beste geval een zelfgemaakte trek-kar. Uit wat voor milieu kom jij?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef flipsen het volgende:
Ok, het ophalen ervan is schadelijker voor het milieu dan het niet ophalen (auto's met aanhangers, die bij ieder huis stoppen en dan weer optrekken)...
Ik ben donderdag in Utrecht, maar heb dan waarschijnlijk geen tijd voor de vakantiebeurs. In het weekend eventueel wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef flipsen het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar Utrecht komende week?
Heb ik RTL TRV gemistquote:
Links op die pagina kun je een preview bekijken van het programma. Het is een gewone Amerikaanse entertainment zender die gratis in het pakket van UPC zit, dus niets bijzonders.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik klik op jouw "hotlines" linkje en ik krijg meteen onderstaand te zien?
Is er iets dat wij moeten weten DT?![]()
En waren er nog nuttige tips of hoef ik de herhaling niet te gaan bekijken ?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe je je vakantie goedkoop kan houden oid...
Mwoah dat je in Georgië en Polen goedkoop kon wintersporten en dat Berlijn toch wel een hele goedkope citytrip was. Op nummer 1 stond huizenruil in Zuid Afrika. Renate ging dan een week in een huis van een familie en die familie ging dan een week in haar huis in Amsterdam.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En waren er nog nuttige tips of hoef ik de herhaling niet te gaan bekijken ?
DT komt wel aan z'n trekken vannacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Links op die pagina kun je een preview bekijken van het programma. Het is een gewone Amerikaanse entertainment zender die gratis in het pakket van UPC zit, dus niets bijzonders.
En het is Amerikaans, dus in dat Sex TV wordt er alleen over sex gesproken, niet aan gedaan natuurlijk, want dat doen Amerikanen niet
Inflatie heet zoietsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef Douwe het volgende:
Fuckzooi, juist díe aflevering moet ik missen. Op de een of andere manier wordt het bij mij echt met de keer duurder
Nee, Parijs heeft een rondjequote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Douwe het volgende:
DT, wat zijn die streepjes op dat plaatje? Kutdorpen waar je nooit meer komt?
Ja, daar kwam ik net ook al achterquote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Douwe het volgende:
En je lijstje is slordig. Wisseling van Nederlandse en lokale namen voor de plaatsen waar je bent geweest
Ik zou es elke keer Den Haag of Amsterdam in mijn lijstje moeten zetten.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das voor mij verder dan Antwerpen, Brussel en London![]()
En zelfs een foto van Groningen
Bij dit lijstje heb ik toch ernstig behoefte aan een kaartjequote:Op maandag 8 januari 2007 02:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, eens kijken of ik 't me nog allemaal kan herinneren.
Das voor jou toch ook een stukje buitenlandquote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou es elke keer Den Haag of Amsterdam in mijn lijstje moeten zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |