Waar komt die regel nou weer vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:45 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas heeft de stemming niet de vereiste minimale drie stemmen opgeleverd, dus bewaren de prijzen voor volgend jaar
Dat was uiteraard bewust zo gedaan, om te voorkomen dat het hele topic straks volstaat met vragen naar topics... beter een algemen linke dan tien specifieke in dit gevalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Tis ook wel teveel werk om meteen een linkje naar het Polen topic neer te zetten eh...
Moet je aan de grote bedenker van de wedstrijd vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Waar komt die regel nou weer vandaan?
Ik dacht, ik maak even dezelfde opmerking als die ik regelmatig mag ontvangen eh..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was uiteraard bewust zo gedaan, om te voorkomen dat het hele topic straks volstaat met vragen naar topics... beter een algemen linke dan tien specifieke in dit geval
Welke opmerking en van wiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht, ik maak even dezelfde opmerking als die ik regelmatig mag ontvangen eh..
Kom op DT, je komt zelf ook met opmerkingen naar mij dat ik meteen een linkje kan geven ipv verwijzen naar de search/landenindex...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke opmerking en van wieLinkjes, namen en aantallen graag
![]()
Zoals waar en wanneerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
Kom op DT, je komt zelf ook met opmerkingen naar mij dat ik meteen een linkje kan geven ipv verwijzen naar de search/landenindex...![]()
Nee, ik denk niet dat je met een bewijs kan komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef Jaguarized het volgende:
Je denkt serieus dat ik elke datum ga onthouden?![]()
Klinkt als een DIego opmerkingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, dat moet ik opzoeken en daar heb ik geen zin in.
Misschien dat dit je iets duidelijk maakt:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kom maar op met de beelden die jullie (de TRV familie) over me hebben.
Ahja, dat ligt natuurlijk aan mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien dat dit je iets duidelijk maakt:
=> Waarom is Travel zo doodgevallen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als een DIego opmerking
Maar goed, je bevestigt hiermee weer alle beelden die we over je hebben![]()
Eigenlijk wil hij alleen maar zeggen dat hij zo'n beeld heeft laten maken voor in zijn tuinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kom maar op met de beelden die jullie (de TRV familie) over me hebben.
Daar kijk ik niet naar... Jeugdtrauma's die dan weer naar boven komen, daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht dat daar Revenge Of The Nerds op was?
Er zit een gestoorde gek in dat topic te spammenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Fogel het volgende:
Als je naar Argentinie wil, kan je bij http://www.tipica-reizen.nl/ boeken.
Maar kijk voor tickets bij bijvoorbeeld www.atp.nl, of neem een kijkje in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten voor tips.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit een gestoorde gek in dat topic te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |