=> Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil komende zomer naar Polen, kan er alleen geen topic over vinden?
Antalya komt daar dus nog bij, daar waren we namelijk 5 tot 14 januari. En van de zomer gaan we zeker nog een keertje terugquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef R81 het volgende:
Los Angeles, New York en Venetië. Wanneer precies weten we nog niet en misschien komt er nog wel iets bij![]()
Zal ik dan maar een topic openen met als titel: "wat zijn jouw mislukte vakantieplannen voor dit jaar?"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:17 schreef Bora-Bora het volgende: en voor de rest van het jaar...aaaarrrrrgggg.. er zitten nog een paar dingetjes in het vat waar we nou 's heeeel graag aan toe willen komen, maar het hangt van nogal wat factoren af of dat dit jaar nu EINdelijk lukt!... Ik wil mezelf niet wéér teleurstellen, dus ik hou m'n mond maar verder dicht, zolang alles nog zo onzeker (lees: onmogelijk planbaar) is.![]()
Sneeuwkettingen ingepakt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:54 schreef Rekkie het volgende:
A.s. donderdag vertrek ik naar Friesland
Succes.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mei: Stockholm (met Vava)
Finland gaat niet meer door.. was al een 20 daagse autorit naar en door Noorwegen geworden, maar financieel wordt het niet haalbaar ivm met mijn tirpje naar Canada!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef DirtyBert het volgende:
In januari of februari een weekeindje snowboarden in Winterberg Duitsland. Als er sneeuw ligt iig![]()
In april mijn buurjongen bezoeken in Barcelona,
In juni of juli met vrienden naar Finland
En als klap op de vuurpijl vanaf eind augustus een half jaar naar Canada, 20 weken stagelopen en 6 weken rondreizen![]()
Dan heb je tijd genoeg in ieder geval.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef FlyingFox het volgende:
Overmorgen 7 dagen naar Krakau en Auswitz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |