abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44266554
Een aantal keren naar Barcelona. Mn broer opzoeken en helpen met verhuizen daar.

Daarnaast de zomervakantie voor de tweede keer naar Aruba. Beetje relaxen daar
Holler
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:11:48 #52
149930 DirtyBert
The Good, the Bad and the Bert
pi_44273659
In januari of februari een weekeindje snowboarden in Winterberg Duitsland. Als er sneeuw ligt iig
In april mijn buurjongen bezoeken in Barcelona,
In juni of juli met vrienden naar Finland
En als klap op de vuurpijl vanaf eind augustus een half jaar naar Canada, 20 weken stagelopen en 6 weken rondreizen
Enjoy!
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 14:00:17 #53
88815 The_Emotion
98.3
pi_44274654
Ergens in September wil ik een rondreis maken in China. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik vanuit Beijing naar provincie Yunnan of Tibet ga

Misschien dat ik rond hemelvaart en pinksteren nog een paar dagen met de auto weg ga, nog geen idee waarheen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_44276036
Dit jaar rondje antillen gedaan dus volgend jaar weer dichtbij huis :

mei : fietsen in frankrijk (niet te warm en volop lente) waar weten we nog niet, liefst weinig bergen maar staan open voor suggesties, ik denk Bretagne, de vrouw zegt onderkant Provence/cote du Azur. na het fietsen nog een weekje Parijs.

In de zomer rondrit op de fiets langs de Nederlandse kust, en nog in het jaar ergens een stedentrip naar Berlijn.
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:37:37 #55
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_44279490
ik heb net voor volgende maand een retourtje krakow geboekt voor 65 euro. kan ik zelf nog even met de trein naar warchau en een dagje naar auswitz.

verder wil ik dit jaar naar marokko en misschien croatie
god bless america!
pi_44282316
Ik ga van 5 t/m 18 mei twee weken pretparkhoppen in Orlando.
Verder is in februari een weekje Texel ingepland.

In de zomervakantie (begin juli) ga ik waarschijnlijk ook nog twee weken weg, waarheen is nog de vraag. Scandinavië lijkt me wel wat.
  zondag 10 december 2006 @ 15:09:51 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44303407
In ieder geval 1 week Ardennen in. Voor de rest weet ik het nog niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 10 december 2006 @ 15:42:00 #58
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44304396
De planning van 2007 als volgt:
30 december t/m 09 januari - New York (en omgeving)
10 februari t/m 11 februari - Bratislava
03 maart t/m 04 maart - Barcelona
17 maart t/m 18 maart - Bratislava
06 april t/m 22 april - Thailand (en omgeving)
?? mei - Frankrijk (Clermont Ferrand)
?? juni - London, UK
?? Juli Praag
?? Augustus Budapest
?? September / Oktober Azië / Australië
?? November nnb
?? December - Geneve

Tot en met April is alles bekend, mei wordt sowieso Frankrijk, maar nog te bepalen of dat met auto of vliegtuig gaat gebeuren gezien het toch 900 km rijden is, en Easyjet vliegt naar Geneva, en das maar 300 km waar ik heen moet.

De rest zal zeer zeker gevlogen worden, wachten is op de tarieven van de (budget)airliners
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44309196
Zo... geld teveel?
pi_44318655
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Plannen voor 2007:

6-10 januari: korte skibreak in Ortisei/Val Gardena/Italie
3-10 maart skiën in Corvara/Alta Badia/Italie
Er is genoeg apres-ski hoor.

Maar veel plezier in het grootste kutgebied dat bestaat. Zorg ervoor dat je niet in slaap valt op de piste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44319675
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo... geld teveel?
En tijd
Zoveel vrije dagen heb ik echt niet in een jaar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44319712
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:54 schreef miss_sly het volgende:
En tijd
Zoveel vrije dagen heb ik echt niet in een jaar
Misschien zitten daar wel allerlei werkreisjes bij. In 2 dagen tijd heen en weer naar Barcelona en Bratislava lijkt mij minder voor vakantie/weekend-weg. Dan plak je er toch al gauw nog wat aan vast.

On-topic: nog geen idee Edit: oh toch wel, eerste dagen van januari naar Belgie
pi_44319727
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:02 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Misschien zitten daar wel allerlei werkreisjes bij. In 2 dagen tijd heen en weer naar Barcelona en Bratislava lijkt mij minder voor vakantie/weekend-weg. Dan plak je er toch al gauw nog wat aan vast.

On-topic: nog geen idee Edit: oh toch wel, eerste dagen van januari naar Belgie
Klopt wel
Maar ik vind eigenlijk dat soort reisjes niet echt onder reisplannen vallen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 december 2006 @ 18:32:43 #64
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44333128
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo... geld teveel?
Het is inderdaad ook werk, al is het wel in de weekenden en heb ik vooral op zondag wel wat vrije tijd hoor!

September Azië / Australie wordt echter voor mijn lol! (hoop ik dan).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44333421
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het is inderdaad ook werk, al is het wel in de weekenden en heb ik vooral op zondag wel wat vrije tijd hoor!

September Azië / Australie wordt echter voor mijn lol! (hoop ik dan).
Wel lekker, dat je voor je werk zoveel mag reizen. Ik kom met mn werk niet verder dan de Efteling
pi_44345760
ik begin iig goed start in oostenrijk op 1 januari! Misschien nog langs Augsburg in Duitsland. Dan half januari naar Bratislava (slowakije) en door naar Praag (tschechie), begin februari weer langs Bratislava. In voorjaar sowieso naar Parijs (enkele malen). Denk dat er ook nog wel een tripje naar Finland en ook naar Dublin of Berlijn in zit.

In de zomer wordt het denk ik helemaal dolle boel Wordt gok ik enkele weken spanje plus nog een trip met vrienden.
Eind van het jaar als het goed is als skileraar actief in oostenrijk!
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:15:35 #67
146730 R81
Ech wel...
pi_44364203
Los Angeles, New York en Venetië. Wanneer precies weten we nog niet en misschien komt er nog wel iets bij
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_44366446
9 januari Madrid
30jan - 2 feb Praag

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:58:42 #69
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_44370338
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Wel lekker, dat je voor je werk zoveel mag reizen. Ik kom met mn werk niet verder dan de Efteling
Ook leuk! Zeker nu met de winterefteling, wil ik ook nog steeds een keer heen

Gaan we nou in december 2007 dit topic weer bovenhalen en kijken wat er van al onze plannen terecht is gekomen?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_44912683
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:58 schreef Foeske het volgende:
Gaan we nou in december 2007 dit topic weer bovenhalen en kijken wat er van al onze plannen terecht is gekomen?
Uiteraard gaan we die vergelijking maken

Wie heeft er nog meer leuke (of minder leuke) plannen?
pi_44913290
Nu in de auto stappen....

vanavond weer terug....

(valt onder de "minder leuke reisplannen")
 FR
pi_44923197
Mijn reisplannen tot nu toe:

begin jan. Noorwegen (nog niet zeker)
20 jan. - 27 jan. naar Oostenrijk (wintersport)
7 feb. - 22 feb. naar Costa Rica & Panama (rondreis)
15 maart - 4 april naar Sri Lanka & Malediven (rondreis)
juli - Kroatië (vakantie)
begin okt. tot half nov Argentinë (rondreis)
nov. Italië (ijswedstrijd)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_44925582
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:30 schreef Veersesmurf het volgende:
Mijn reisplannen tot nu toe:

begin jan. Noorwegen (nog niet zeker)
20 jan. - 27 jan. naar Oostenrijk (wintersport)
7 feb. - 22 feb. naar Costa Rica & Panama (rondreis)
15 maart - 4 april naar Sri Lanka & Malediven (rondreis)
juli - Kroatië (vakantie)
begin okt. tot half nov Argentinë (rondreis)
nov. Italië (ijswedstrijd)
Zo.. das zeker geen slecht vooruitzicht!

Zeg, waar haal jij al die vrije tijd vandaan? Aan 't rentenieren ofzo?!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_44925709
haha nee or, ben net 21 geworden en dat rentenieren zit er nog niet in

ben klaar met school, heb meteen een half jaar gewerkt (hovenier) en omdat het nu toch minder druk is in de tuin kan ik onbetaald verlof nemen. ik woon nog thuis, en heb geen vriendin/vrouw dus dat is ideaal als je wilt gaan reizen

in april ga ik weer werken tot begin oktober, en dan ga ik het geld weer uitgeven (van rentenieren zal het wel nooit komen op deze manier, maar geld kan je afgenomen worden, reis-ervaringen niet )
pi_44933774
Reisplannen zijn bij ons over het algemeen niet echt voorspelbaar, maarreh...

...er zitten een paar dingen in de lucht...

We willen de komende maanden dolgraag een keertje naar Hong Kong... geen idéé of daar echter wat van gaat komen...

...in mei wordt het Las Vegas: jubileumpje vieren...

en voor de rest van het jaar...aaaarrrrrgggg.. er zitten nog een paar dingetjes in het vat waar we nou 's heeeel graag aan toe willen komen, maar het hangt van nogal wat factoren af of dat dit jaar nu EINdelijk lukt!... Ik wil mezelf niet wéér teleurstellen, dus ik hou m'n mond maar verder dicht, zolang alles nog zo onzeker (lees: onmogelijk planbaar) is.

Oja, morgen Nederland.
Dat werd ook weer eens tijd.
De Sint en de Kerstman hadden hier ook nogal wat spul gestald enzo...
 FR
pi_44936312
2 t/m 11 maart - Oostenrijk (wintersport)

Verder nog een stedentrip en een zonvakantie, de één ergens in mei/juni en de ander in september. Stedentrip zal naar Praag of New York zijn. De zonvakantie wordt kamperen in Italie of Kroatie.
amokaapjeeh O+
pi_44937119
Omdat ik dit jaar een nieuw huis ga betrekken, gaat dat waarschijnlijk ten koste van het reizen. Nu hoop ik dat de kosten van het huis nogal meevallen (zal wel niet). Maar ik hoop dat we dan deze zomer nog een maandje kunnen rondkijken in Vietnam.

Daarna wil ik in Oktober ook nog wel een weekje uitrusten op het strand.....Gewoon ergens last minute en all inclusief (Dominicaanse Rep of voor mijn part Isla Margaritha)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:45:54 #78
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_44938102
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef Foeske het volgende:
6 januari vertrek ik voor 5 maanden naar Peru (talencursus en vrijwilligerswerk). In die maanden wil ik ook nog wat rondreizen; meer van Peru zien, maar als het enigszins kan ook over de grens gaan. Hoe en wat precies ga ik lekker zien als ik daar ben

Rond 30 juni ga ik voor anderhalf of twee weken naar Canada (Strathroy, bij London in Ontario) omdat mijn nicht gaat trouwen en ik een van de bruidsmeisjes mag zijn

Misschien ga ik met vriendinnen in de zomer ook nog weg, dat zou dan waarschijnlijk gewoon een relaxte strandvakantie in Europa zijn. Het liefst dan ergens waar je ook kunt duiken en een dagje cultuur kunt snuiven, maar goed, eerst nog maar eens zien of het doorgaat en of ik uberhaupt daar nog geld voor heb...
edit: die strandvakantie met vriendinnen wordt waarschijnlijk een weekendje Nederland of Belgie, maar is ook leuk natuurlijk Verder ga ik hoogstwaarschijnlijk tussen Peru en Canada, half juni dus, nog een weekje naar Frankrijk om mijn oom en tante te helpen die daar een soort vakantiehuis aan het (ver)bouwen zijn
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_44938989
Waarschijnlijk wordt het in de zomer een mooie rondreis van ongeveer 3 weken voor mij. We zijn al flink aan het rondkijken (en ik ben al flink aan het sparen ik ben en blijf student), en de kans is groot dat het Vietnam wordt. Het lijkt me een prachtig land, mooie mensen en cultuur, genoeg te zien..

Verder zal ik niet heel veel reizen, misschien nog een paar keer een weekend weg (met familie in Nederland en met vriendinnen in Brussel of Antwerpen waarschijnlijk).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44939293
Nog niks.
pi_44939411
Trans Mongolie Express met m'n vriendin en 2 anderen.

(Hopelijk)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_44939417
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Elefes het volgende:
Waarschijnlijk wordt het in de zomer een mooie rondreis van ongeveer 3 weken voor mij. We zijn al flink aan het rondkijken (en ik ben al flink aan het sparen ik ben en blijf student), en de kans is groot dat het Vietnam wordt. Het lijkt me een prachtig land, mooie mensen en cultuur, genoeg te zien..

Verder zal ik niet heel veel reizen, misschien nog een paar keer een weekend weg (met familie in Nederland en met vriendinnen in Brussel of Antwerpen waarschijnlijk).
heb je in de zomer dan geen last van moessons daarzo? zou zonde zijn als je er zo lang voor hebt gespaard, en je zit 3 weken in de regen (zou ik niet zo leuk vinden teminste )

vietnam staat ook nog op mijn lijstje, maar dat wordt volgend jaar denk ik
pi_44939559
Ik heb min of meer besloten dat ik dit voorjaar naar Bhutan ga.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:57:00 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44939739
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:50 schreef k_man het volgende:
Ik heb min of meer besloten dat ik dit voorjaar naar Bhutan ga.
Cool!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_44940017
Over 9 dagen naar Australie: 11jan - 5 feb
Skien, waar is nog niet bekend: Maart
Ijsland rondreis met 4X4: 22jul - 5 aug
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_44944765
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

heb je in de zomer dan geen last van moessons daarzo? zou zonde zijn als je er zo lang voor hebt gespaard, en je zit 3 weken in de regen (zou ik niet zo leuk vinden teminste )

vietnam staat ook nog op mijn lijstje, maar dat wordt volgend jaar denk ik
Het is inderdaad regentijd dan, wat zich volgens mij regelmatig uit in een fikse, korte regenbui. Het kan ook een paar dagen droog zijn, en buiten de regentijd kan het ook goed regenen. Dat is wat ik er van gelezen heb tot nu toe en aangezien zowat alle reisorganisaties waar ik een gids van heb gewoon het hele jaar door gaan, ga ik er van uit dat het toch wel te doen is. Ook scheelt het dat het maar kort regent, en niet hele dagen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44944991
dat is ook zo idd. en ookal regent het dan misschien af en toe, je zult het er toch wel naar je zin hebben denk ik veel plezier!
pi_44945460
Veel al dan niet verlengde weekendjes naar diverse nog te bepalen bestemmingen in belgië, frankrijk, duitsland en luxemburg, om te klimmen. Lange vakantie ergens begin van de zomer gaat misschien naar Zwitserland, wallis, ook om te klimmen.

En verder zie ik wel waar ik uitkom...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:04:39 #89
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_44948911
Wat ik zowiezo al geboekt heb is mijn trip naar Stockholm van 23 tot 26 maart. Gewoon even lekker met mijn vriendin een weekendje weg.

Waar ik nog heen wil dit jaar is Canada (familiebezoek), New York, Glasgow en Londen.
Even kijken hoe dat gaat uitpakken.
pi_44956083
Eind februari week naar Marokko en dan 'ergens' in september/oktober naar: ....

Egypte, Brazilie, Dominicaanse Republiek. of ......

Egypte zal dan een Nijlcruise worden met strand vakantie
Brazilie 9 daagse rondreis met strand vakantie
Domicaanse Rebubliek wordt dan een strandvakantie met excursies en wat dagtochtjes.
of .....
"If you didn't win today, you can always win tomorrow"
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:25:46 #91
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44971966
Ik ben altijd non-stop aan het plannen voor vakanties, het is m'n favoriete hobbie Afgelopen jaar ben ik in Mei naar de PRACHTIGE stad Charlotte geweest in North Carolina (The land of Dixie) - USA. Deze stad is wel zo ongelofelijk mooi. Nog nooit heb ik zo'n SCHONE stad gezien en zulke VRIENDELIJKE mensen ontmoet; de typische "Southern Hospitality". Je ziet daar letterlijk geen enkele peuk of verpakkingen op straat liggen. Prachtige natuur, heerlijk klimaat, lieve mensen, gewoon een prachtige omgeving. De skyline is ook heel erg mooi.

Ik zal binnenkort een topic over deze stad openen. En afgelopen zomer July/Augustus naar Las Vegas en Los Angeles, wat ook echt de allerbeste vakantie tot nu toe was. Alhoewel we Los Angeles al na een paar dagen zat waren. In 2005 waren we er ook al geweest, maar naast Sunset- en Hollywood Boulevard, the Hills, Venice Beach, Santa Monica Pier etc. is het een hele vieze, gevaarlijke stad. Las Vegas was ECHT ongelooflijk! Die stad leeft echt 25 per dag, niet normaal meer. Heerlijk weer uiteraard, en superveel te doen. Ik ben daar nog lang niet klaar haha!

En deze maand ga ik nog naar London en aankomende zomer wéér naar Charlotte en na een paar dagen daar bij een vriendin te hebben doorgebracht, stappen we in de auto opweg naar New York en in 2008 ga ik voor minstens 3 tot 4 weken naar Las Vegas en misschien Brazilië. Kortom, nog een hoop heerlijke vakanties in het verschiet

[ Bericht 9% gewijzigd door Erick1985 op 03-01-2007 14:33:50 ]
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44972203
De volgende bezoekjes liggen reeds vast:

28 januari t/m 3 februari - Las Vegas,
6 maart t/m 8 maart - Londen en
5 april t/m 8 april - Bratislava.

In de zomer gaan we waarschijnlijk naar Midden-Amerika (Costa Rica, Nicaragua en Panama) toe.
"You can change religions, wives or political ideas, but you can never change the team you support!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:35:15 #93
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44972283
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef Wibi.nl het volgende:
De volgende bezoekjes liggen reeds vast:

28 januari t/m 3 februari - Las Vegas,
6 maart t/m 8 maart - Londen en
5 april t/m 8 april - Bratislava.

In de zomer gaan we waarschijnlijk naar Midden-Amerika (Costa Rica, Nicaragua en Panama) toe.
Als je in Vegas bent, moet je écht de "Stratosphere" tower in. Die is zo'n 350 meter hoog; en geeft werkelijk een zééér indrukwekkend beeld over de hele stad. Echt prachtig! Veel plezier daar
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44972363
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef Erick1985 het volgende:
Als je in Vegas bent, moet je écht de "Stratosphere" tower in. Die is zo'n 350 meter hoog; en geeft werkelijk een zééér indrukwekkend beeld over de hele stad. Echt prachtig! Veel plezier daar
Thanks, ben in LV een keer eerder geweest, maar dit was slechts een dag. Toen hebben we ervoor gekozen om de casino's in te duiken. De Stratosphere staat nu zeker op de planning
"You can change religions, wives or political ideas, but you can never change the team you support!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:45:38 #95
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44972624
Moet je zeker doen ja haha. Ik had aan zelfs een hele week daar niet genoeg. Er is ZOVEEL te doen, niet normaal gewoon. Echt iedere winkel ook langs de Strip is zo groot en mooi van binnen. En naast winkels is er natuurlijk gewoon heel erg veel te doen en te zien. Wij hadden echt drie volle dagen lopen en rondkijken nodig om het grootste gedeelte van de Strip helemaal uit te kammen. Heb in die week tijd ook bijna 2.000 foto's gemaakt. Dus stop ook een kaartje van 1 Gig in je camera En dan zijn we helaas nog niet eens echt toegekomen aan het bekijken van de stad buiten de Strip; ofterwijl de echte neighborhoods, en buiten gebieden.

Wat je ook absoluut moet gaan doen is een bezoek brengen aan de Hoover Dam. Dat ligt op ongeveer een klein uurtje rijden buiten Las Vegas. (Volg de snelweg naar Boulder). Dat is ook heel indrukwekkend om te zien.
pi_44972895
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef Wibi.nl het volgende:

Gaaf! daar ga ik in feb. naar toe. Ga je met een groepsreis of lekker op eigen gelegenheid?
pi_44973227
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Veersesmurf het volgende:
Ga je met een groepsreis of lekker op eigen gelegenheid?
Waarschijnlijk een groepsreis. Is ons beiden goed bevallen. Mij maakt het niet zo heel veel uit. Ben een keer op eigen gelegenheid door Japan & Zuid-Korea gereisd en met een (fantastische) groep door Thailand.
pi_44990259
ltalië waarschijnlijk aan de toscaanse kust.
Vervoer: auto
We gaan waarschijnlijk een stacaravan huren bij VacanSoleil
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 22:55:25 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44990360
iig Frankrijk (zuid ) 3.5 week in de zomer. Ik wil eigenlijk ook nog met mijn OV wat doen. Berlijn in een jeugdhostel lijkt me wel mooi voor een aantal nachten... Maar ach... Eerst maar eens een rijbewijs scoren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:05:24 #100
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44995765
In Februari: Chicago! (nog niet helemaal zeker).
In September: Nederland! (al 2 jaar niet meer geweest).
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')