Er is genoeg apres-ski hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Plannen voor 2007:
6-10 januari: korte skibreak in Ortisei/Val Gardena/Italie
3-10 maart skiën in Corvara/Alta Badia/Italie
En tijdquote:
Misschien zitten daar wel allerlei werkreisjes bij. In 2 dagen tijd heen en weer naar Barcelona en Bratislava lijkt mij minder voor vakantie/weekend-weg. Dan plak je er toch al gauw nog wat aan vast.quote:Op maandag 11 december 2006 07:54 schreef miss_sly het volgende:
En tijd
Zoveel vrije dagen heb ik echt niet in een jaar
Klopt welquote:Op maandag 11 december 2006 08:02 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Misschien zitten daar wel allerlei werkreisjes bij. In 2 dagen tijd heen en weer naar Barcelona en Bratislava lijkt mij minder voor vakantie/weekend-weg. Dan plak je er toch al gauw nog wat aan vast.
On-topic: nog geen ideeEdit: oh toch wel, eerste dagen van januari naar Belgie
![]()
quote:
Wel lekker, dat je voor je werk zoveel mag reizen. Ik kom met mn werk niet verder dan de Eftelingquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Het is inderdaad ook werk, al is het wel in de weekenden en heb ik vooral op zondag wel wat vrije tijd hoor!
September Azië / Australie wordt echter voor mijn lol! (hoop ik dan).
Ook leuk! Zeker nu met de winterefteling, wil ik ook nog steeds een keer heenquote:Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wel lekker, dat je voor je werk zoveel mag reizen. Ik kom met mn werk niet verder dan de Efteling
Uiteraard gaan we die vergelijking makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:58 schreef Foeske het volgende:
Gaan we nou in december 2007 dit topic weer bovenhalen en kijken wat er van al onze plannen terecht is gekomen?
Zo.. das zeker geen slecht vooruitzicht!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:30 schreef Veersesmurf het volgende:
Mijn reisplannen tot nu toe:
begin jan. Noorwegen (nog niet zeker)
20 jan. - 27 jan. naar Oostenrijk (wintersport)
7 feb. - 22 feb. naar Costa Rica & Panama (rondreis)
15 maart - 4 april naar Sri Lanka & Malediven (rondreis)
juli - Kroatië (vakantie)
begin okt. tot half nov Argentinë (rondreis)
nov. Italië (ijswedstrijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |