Achter een bureau met theequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Fogel het volgende:
Op een terras, met bier?
Terras in je achtertuinquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Achter een bureau met thee
fok!'en op een terras
Oh ja. Leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, naar Ireen. Was gewoon een leuke woordspeling
Wie het breed heeft, laat het breed hangenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:31 schreef Knakker het volgende:
Regen? Hier vlakbij Mendoza is het gewoon strak blauw 30 graden hoorNiet verkeerd vertoeven bij het zwembad aan een wijngaard.
Je bent een dag te laatquote:
Een internationaal rondje over MSN leert mij dat men het er in de wereld niet over eens is wanneer je nou eigenlijk Kerst moet vieren... Kerstavond, 1e of 2e Kerstdag. De hoofdingrediënten Kerk, Familie en Kado's zijn overal op verschillende dagen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef Fogel het volgende:
Je bent een dag te laat
Maar toch bedankt en van hetzelfde
Dat is wel heel luxe. Hier is gewoon het gebouw dicht en moet je verplicht drie dagen vrij nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:57 schreef Fogel het volgende:
Waar ik werk hebben we zelfs een 3e kerstdag vrij (het aantal te werken uren morgen is vastgesteld op 0) om te 'compenseren' dat we deze week niet geacht worden te werken (wat dus of van je overtijd, of van je vakantiedagen af gaat).
Eindejaarssprint.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef flipsen het volgende:
Stormlooptopic geworden, like in the good old days!
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:15 schreef Fogel het volgende:
Ik denk niet dat dit topic nog vol komt dit jaar.
Jammerquote:
Met Kerst verlenen we altijd gratie.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:29 schreef Fogel het volgende:
Jammer
Dus nog maar 362 dagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Met Kerst verlenen we altijd gratie.
Ik ben aan vakantie toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |