Krijg nou de hik, het is alweer 5 uur! Hm, niet geslapen vannachtquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Krijg nou de hik, het is alweer 5 uur!
Dat jong heeft nu paniek... ik wacht op een topic 'Reis annuleren: hoe?'quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
ik vind um geweldig !quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene humoristische kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
Jij ook al? Ik moet mezelf ook even inhouden in het 'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic. Ik wilde net gaan voorstellen dat iedereen voortaan alleen nog maar in gestandaardiseerde kleding (zoiets als zwart-wit gestreepte pyjama's) het vliegtuig in mag...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Wehehe... mijn gemene kant komt boven: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17![]()
Ook ik kon het niet latenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Hik het volgende:
Ja, stel je misschien 5 minuten geen water hebt, of dat je geld moet gaan betalen voor water, ongehoord, echt waar... dat er nog geen kamervragen over zijn geweest over arme mensen die nu 1.50¤ moeten betalen als ze water willen hebben terwijl ze wel vele honderden euros uitgeven aan een vakantie.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic.
Daar gaat 't helemaal niet om. Het is gewoon irritant dat je je moet houden aan allerlei regeltjes waarvan ik me afvraag of ze een terroristische aanslag voorkomen (daar is het immers allemaal om begonnen). Wat denken terroristen nu? Goh, je mag nog maar een plastic zakje van 100 ml meenemen dus ik kan geen aanslag meer plegen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik moet mezelf ook even inhouden in het 'ik moet huilen want m'n flesje water mag niet mee' - topic. Ik wilde net gaan voorstellen dat iedereen voortaan alleen nog maar in gestandaardiseerde kleding (zoiets als zwart-wit gestreepte pyjama's) het vliegtuig in mag...
Boven je stoel zit een knopje, als je daar op duwt komt er een stewardess aanlopen, je vertelt die dat je water wil, en ze komt even later met water terug... zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En overigens: een flesje water is gewoon handig om bij de hand te hebben. Een soort verfrissing voor mensen die net iets minder relaxed in een vliegtuig (met airco etc.) zitten dan zeer regelmatige vliegtuigpassagiers ...
heb je nou ook alle steden waar je overgestapt bent op een ander vliegtuig erbij gezet?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja nog even een landen/stedenlijstje:
Kopenhagen (Denemarken)
New York (USA)
Frankfurt (Duitsland)
Nieuw Zeeland
Sydney + Canberra (Australië)
Seoul (Zuid Korea)
Parijs (Frankrijk)
Antwerpen (België)
Düsseldorf (Duitsland)
Milaan (Italië)
Dubai (VAE)
Antwerpen (België)
Londen (UK) eind van het jaar.
Das wel meer dan 20% van de genoemde steden, waarmee je 30% meer steden bezocht lijkt te hebbenquote:
Geef hem eens ongelijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
Die gluiperd met die snor daar staat trouwens ontzettend naar je uh... voorgevel te gluren!![]()
Met andere woorden, jij klikte ook meteen om te zien waar het over ging.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
* DutchTrain pakt trap om af te dalen naar het hoge niveau hier
Dan druk je op het knopje boven je en je krijgt meer water... en je kan rustig om 2-3 kopjes vragen per keer als je het te weinig vind.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Hik het volgende:
It ben ook nogal gehecht aan mijn waterflesje.
Als ik 10-15 uur in een vliegtuig zit ben ik echt uitgedroogd als ik het moet doen met iedere keer zo'n minikopje water. 's nachts komen ze meestal überhaupt niet meer langs en hebben ze in die pantry karren vaak alleen nog maar cola enzo.
Ik drink sowieso altijd veel water en met vliegen let ik er nog eens extra op, omdat ze lucht zo droog (en vies) is. Het zal allemaal reuze overdreven klinken, maar ik merk het onmiddellijk aan mijn lijf en aan mijn huid als ik tijdens het vliegen weinig (of alleen maar rotzooi) heb gedronken.
Natuurlijk kan dat. Maar het is een stuk minder handig en in de praktijk dóe je het ook minder snel. Dat is de reden dat ik hier op mijn bureau ook een fles water heb staan: als ik de hele dag voor één (of twee) bekertje(s) de keuken in moet lopen doe ik dat minder snel, hoe weinig inspanning dat ook is.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan druk je op het knopje boven je en je krijgt meer water... en je kan rustig om 2-3 kopjes vragen per keer als je het te weinig vind.
* flipsen zoekt zich uiteraard suf waar deze quote vandaan komt...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[Die gluiperd met die snor daar staat trouwens ontzettend naar je uh... voorgevel te gluren! ]
Geef hem eens ongelijk!![]()
![]()
Diego hoopt dan onverwachte turbulentiequote:Op donderdag 21 december 2006 12:10 schreef Fogel het volgende:
Giet dan het water van de bekertjes over in je eigen fles, dan heb je water in voldoende hoeveelheid wat je kan pakken wanneer je wil.
En ook dat jij ernaast zit zodat jij het water over je heen krijgt?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diego hoopt dan onverwachte turbulentie
Weer wat nieuws geleerd.quote:
Ik heb op de datum gekliktquote:
Dat zal mij nou echt ein Würst wezen DT.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das wel meer dan 20% van de genoemde steden, waarmee je 30% meer steden bezocht lijkt te hebben![]()
Daar wil ik mijn Würst wel instoppenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal mij nou echt ein Würst wezen DT.
Wat een bekenning!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar wil ik mijn Würst wel instoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |