Ja mijn foto's zijn 8.2 MP A4 formaat, maar ben net geunbanned daarom de kleintjes.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:29 schreef Douwe het volgende:
Als fotograaf maak je toch wel iets grotere foto's, hoop ik? Post ze eens
Wauw! Dat moet ik ook ooit nog eens waarmakenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Noxa het volgende:
Over een maand kan ik het je vertellen. Zal waar mogelijk dan nog eens foto's hier posten.
* Noxa gaat oud en nieuw vieren in Sydney!!
Hbe ik 2 keer gedaan, super in je zwembroek op Bondi Beach en maar zingen over de sneeuw en de are sleequote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Noxa het volgende:
Over een maand kan ik het je vertellen. Zal waar mogelijk dan nog eens foto's hier posten.
* Noxa gaat oud en nieuw vieren in Sydney!!
Dat wilde ik net zeggen! Vancouver is zeker de mooiste stad waar ik ben geweest; daar heb je alles! Water, eilanden, parken, bergen etc. Wat een wereldstad!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vancouver staat bij mij op 1!
PS van de 60 keer heb ik zeker 45 keer Business Class en First Class gevlogen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
60 keer in Sydney.60 x 1000 = 60.000 euro.
Verdient goed.
Vond Sydney wel leuk.
Met je eens.quote:Op woensdag 22 november 2006 05:48 schreef vats het volgende:
ik vind Chicago erg gaaf en mooi! Net als San-Fransisco, Singapore en Kaapstad erg gaaf!
geen Quito ?quote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stockholm in de zomer.
Amsterdam in de herfst.
Buenos Aires in de winter.
Granada in de lente.
Al eens geweestquote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef karel007 het volgende:
Nou Buenos Aires trekt mij zelf helemaal niet
Ja leuk, hele nachten geen fuck te beleven in BsAsquote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stockholm in de zomer.
Amsterdam in de herfst.
Buenos Aires in de winter.
Granada in de lente.
Gecombineerd met BsAs in onze winter natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef kawotski het volgende:
geen Quito ?
Brasilia is een heel rare en kleine stad, die ook nog eens totaal leeg loopt in de weekenden. Wel een bijzondere stad, maar er zijn steden met meer en moderne gebouwen, zoals Parijs bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 04:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je van moderne gebouwen houdt kan je beter naar Brasilia gaan.
Van de steden die ik ken NY, Parijs, Sint Petersburg, Granada, San Francisco, Granada, BsAs en Santiago
Jammer, ken eigenlijk alleen maar positieve verhalen... Herkansing? Laat ik je de leuke plekken wel zien, als je voor mij wat leuke plaatjes schiet voor m´n volgende brochure :-)quote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef karel007 het volgende:
[..]
Ja tijdens mij trip met WA en Maxima maar boeide mij voor geen meter
Iedere ambtenaren stad loopt leeg in de weekenden. Kut steden om te wonenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:57 schreef Z het volgende:
[..]
Brasilia is een heel rare en kleine stad, die ook nog eens totaal leeg loopt in de weekenden. Wel een bijzondere stad, maar er zijn steden met meer en moderne gebouwen, zoals Parijs bijvoorbeeld.
Ik nomineer Berlijn overigens.
BsAs is bijzonder omdat het zo Europees aanvoelt terwijl je in Zuid-Amerika bent, en je kunt er leuk uitgaan maar verder is het idd niet echt boeiend. Dan verkies ik Sydney boven BsAs.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jammer, ken eigenlijk alleen maar positieve verhalen... Herkansing? Laat ik je de leuke plekken wel zien, als je voor mij wat leuke plaatjes schiet voor m´n volgende brochure :-)
6mnd BsAs voor stage, en toen ik jonger was heb ik 3jr in Sydney gewoond met m'n ouders. Ik ken beide steden goed genoeg om er een mening over te hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 21:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang ben je in BsAs geweest?
Ik kan makkelijk een week plannen in BsAs zonder dat je een moment verveelt. Weinig steden die ik ken waar dat luktquote:Op maandag 11 december 2006 00:08 schreef Wakey het volgende:
[..]
6mnd BsAs voor stage, en toen ik jonger was heb ik 3jr in Sydney gewoond met m'n ouders. Ik ken beide steden goed genoeg om er een mening over te hebben
Als je er dichterbij gaat wonenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef karel007 het volgende:
Ben net weer terug uit Sydney, 3 dagen voor een foto shoot en was weer lekker warm maar weer zolang vliegen. Wanneer wordern die vluchten eens korter
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:33 schreef qwerty_x het volgende:
ook ik moet toegeven dat Buenos Aires een zeer interessante stad is - één van de mooiste van Zuid Amerika
en het valt niet mee dit te erkennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |