Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend. De andere pagina's zien er beter uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef flipsen het volgende:
Ik kan Argentinië aanraden
Straks ook voor golf-, fiets- en wandelvakanties en individuele reizen
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Welkom in de slowchat van TRV..
Het vervolg van het vorige deel
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Naar de vakantiebeurs? => www.vakantiebeurs.nl
Naar de vakantie-expo? => www.vakantie-expo.nl
Naar de TRV-meet? => TRV MEET - 26 januari Rotterdam
Ik voel me nooit zo tot de massa-trends aangetrokken, dus...ik vrees dat dat niet gaat lukken...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:De trends voor 2007 voorspellen? => [2007] De TRV hot en not-so-hot list
Op reis? Graag!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:Op reis? => [2007] Wat zijn jouw reisplannen voor dit jaar
Zo beterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Bora-Bora het volgende:
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...[afbeelding] dus ik weet niet of dat met deze topic titel voor nieuwkomers nou echt wél onmiddellijk in het oog gaat springen
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende: Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend.
Oh, okee!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef DutchTrain het volgende: we wachten nog op de suggestie van de meest geniale topictitelbedenker prof. dr. ir. flipsen...
Scary thought...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
En je kantoor in Amsterdam zit bij mij om de hoek.
Hmmpf..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende: En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
De nieuwe foto is in ieder geval een stuk kleurrijker en uitnodigender.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben, bij de volgende update komt ook een andere, meer toeristische foto...
En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh, zou iemand mij kunnen vertellen wat tvp nou eigenlijk betekent?...[afbeelding]
Oooohhhh!!! Thanks!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
TerugVindPost.
Ja, da'haddik wellal door...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:Als je alleen tvp in een topic zet dan moet je oppassen. Plaats je er nog een zinvolle opmerking bij, dan heb je niets te vrezen.
Hey Jag.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik signaleer dat k_man weer terug is!Welkom k_man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |