quote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
TRV/HTL/Oude/Nieuwe/InBetweenGarde meet
(duh, die van mij natuurlijk)
Wie komen er niet:
nvt
Niet, mensen moeten toch weten waar ze zich moeten verzamelen? Dus nog even voor de duidelijkheid:quote:Op zondag 7 januari 2007 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
SPAM!!!
Capitoolgidsen vanaf 2 euro, Lonely Planets / Elmar gidsen vanaf 5 euro en veel landkaarten, atlassen enzo voor weinig. En die boekjes van Floortje Dessing en soortgelijke boeken voor 5 - 10 euro. De ene keer ligt er veel bijzonders bij, de andere keer ook helemaal niets.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom dan wel uit het Noorden maar blijf een echte Hollander.![]()
Hoe goedkoop zijn die boeken DT?Ook nog een beetje nieuwe edities of alleen ouwe meuk?
En om Floortje Dessing - eregast en spreker - te zienquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef k_man het volgende:
Waarom op een vrijdag? Dat is een werkdag.
Bovendien ga ik geen 10 euro entree betalen om tussen reclamestands te mogen rondlopen. Ik vind dat zoiets raars van die vakantiebeurzen. Als bedrijven hun reclame aan mij kenbaar willen maken betalen ze daar zelf maar voor.
ik heb zo'n vermoeden dat ik er wederom niet bij kan zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
(..)
Wie komen er:
flipsen
UIO_AMS
Wie komen er niet:
DutchTrain (zoals gewoonlijk op reis)
ultra_ivo (moet werken)
Fogel (zit in Oslo)
Daarvoor moest ik vorig jaar wegens andere bezigheden even afzeggen. Misschien volgend jaar weer een kans.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:11 schreef qwerty_x het volgende:
wat is er trouwens over van de vroegere ideeën om elkaar op de Copacabana te treffen ??
Met Carneval?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:11 schreef qwerty_x het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat ik er wederom niet bij kan zijn
wat is er trouwens over van de vroegere ideeën om elkaar op de Copacabana te treffen ??
Ik sta er ook op zaterdag en zondag hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef k_man het volgende:
Waarom op een vrijdag? Dat is een werkdag.
Alleen als je er een aan- of afmelding bijplaatst natuurlijk...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag hier vast geen tvp neerzetten, maar ga het toch doen
Daar moet ik dus nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alleen als je er een aan- of afmelding bijplaatst natuurlijk...
Op vrijdag zit ik nog in Milaan, op zaterdag kom ik terug uit Milaan en op zondag ga ik naar een opera.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik sta er ook op zaterdag en zondag hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |