Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend. De andere pagina's zien er beter uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef flipsen het volgende:
Ik kan Argentinië aanraden
Straks ook voor golf-, fiets- en wandelvakanties en individuele reizen
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Welkom in de slowchat van TRV..
Het vervolg van het vorige deel
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Naar de vakantiebeurs? => www.vakantiebeurs.nl
Naar de vakantie-expo? => www.vakantie-expo.nl
Naar de TRV-meet? => TRV MEET - 26 januari Rotterdam
Ik voel me nooit zo tot de massa-trends aangetrokken, dus...ik vrees dat dat niet gaat lukken...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:De trends voor 2007 voorspellen? => [2007] De TRV hot en not-so-hot list
Op reis? Graag!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:Op reis? => [2007] Wat zijn jouw reisplannen voor dit jaar
Zo beterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Bora-Bora het volgende:
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...[afbeelding] dus ik weet niet of dat met deze topic titel voor nieuwkomers nou echt wél onmiddellijk in het oog gaat springen
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende: Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend.
Oh, okee!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef DutchTrain het volgende: we wachten nog op de suggestie van de meest geniale topictitelbedenker prof. dr. ir. flipsen...
Scary thought...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
En je kantoor in Amsterdam zit bij mij om de hoek.
Hmmpf..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende: En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
De nieuwe foto is in ieder geval een stuk kleurrijker en uitnodigender.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben, bij de volgende update komt ook een andere, meer toeristische foto...
En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh, zou iemand mij kunnen vertellen wat tvp nou eigenlijk betekent?...[afbeelding]
Oooohhhh!!! Thanks!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
TerugVindPost.
Ja, da'haddik wellal door...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:Als je alleen tvp in een topic zet dan moet je oppassen. Plaats je er nog een zinvolle opmerking bij, dan heb je niets te vrezen.
Hey Jag.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik signaleer dat k_man weer terug is!Welkom k_man!
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
reisplannen bedenken? Geen probleem bij mij. Ticket voor volgende week ligt al in de la.
Hoe was je Tunesië-trip k_man?quote:
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Moskou en Nizhnij Novgorod, is een weekje maar.
Heerlijk een beetje kou.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was je Tunesië-trip k_man?Warm?
Het zuiden lijkt mij inderdaad niet echt warm 's nachts, maar dat is inderdaad een algemene misvatting.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef k_man het volgende:
Dat is het eerste dat iedereen opmerkt als je vertelt dat je naar Tunesië gaat: 'oh lekker, lekker warm!'. Nou, niet dus!
Vertellen over je reis naar Thailand. En andere reisplannen. En zo.quote:
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.quote:
Ahum!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.![]()
Dan issie waarschijnlijk half weggevroren daar...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef DutchTrain het volgende: Het zuiden lijkt mij inderdaad niet echt warm 's nachts, maar dat is inderdaad een algemene misvatting.
We zijn uiteraard benieuwd naar het kampeerverhaal in de woestijn![]()
mag zeker niet copy-pastenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vertellen over je reis naar Thailand. En andere reisplannen. En zo.
Hoi Jagquote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.![]()
Een kampvuurtje en een goede slaapzak helpen een hoop.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Dan issie waarschijnlijk half weggevroren daar...![]()
Vrienden bezoeken (esperantisten) en ff kijken of ik daar wat kan schaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.
Nee. Een fietsmaat van me wel, die is door het Amazonegebied gefietst en ook door de Andes. Heb er dus veel verhalen over gehoord.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef flipsen het volgende:
Ivo, heb je wel eens in Zuid Amerika gefietst?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
Als het goed is kan ik in februari weer een vlucht op m'n naam zetten.![]()
En dat ga je met het vliegtuig doenquote:
Jazeker. Keer wat anders dan de trein.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ga je met het vliegtuig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |