Toch niet terminal 1???quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:23 schreef flipsen het volgende:
Oh, en hoewel ik gek ben op het vliegveld van Madrid is het internet wel schreeuwend duur! 7,50 voor een uurtje, mafkezen.
Omdat de metro maar ¤1,15 kostquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Fogel het volgende:
Taxis zijn bijna gratis in Spanje, waarom zou je de moeite willen nemen om met de metro te gaan?
Die paar euro verschil met een taxi hoef je het niet voor te laten (maargoed, da's _mijn_ opvattingquote:
Ik ben onschuldigquote:
Een paar loodsen en een parking, toch ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Luton is ook een baggervliegveld zeg.
Ow, dat is wat minder leuk. Beetje cruisen met de bus dan maar en naar de London Eye en over de South Bank lopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat de regen met bakken uit de lucht komt en we al half doorweekt zijn.
quote:Typefout komt reizende Duitser duur te staan
HAMBURG - Dat een vliegticket boeken via internet niet zonder risico's is voor de onervaren reiziger kan de 21-jarige Duitser Tobias Gutt volmondig beamen. In plaats van zijn liefje in Sydney, Australië, te bezoeken, was de jongen hard op weg naar het afgelegen oliestadje Sidney, in de Amerikaanse Montana, berichtte de Duitse krant Bild vrijdag.
De onervaren smoorverliefde globetrotter had bij het boeken klaarblijkelijk een typefoutje gemaakt en de 'i' ingetikt in plaats van de 'y'. Door het spelfoutje landde Gutt op een afstand van een slordige 13.000 kilometer van zijn vriendinnetje Laura (19).
Gekleed in een dun zomerjasje moest hij drie dagen doorbrengen op het vliegveld van het ijskoude Billings, Montana, voordat zijn familie het geld had ingezameld om hem verder te kunnen laten vliegen.
De vetgedrukte letters USA op zijn ticket hadden op Gutt weinig indruk gemaakt en zetten hem niet echt aan het denken. "Ik dacht, je kan ook via Amerika naar Australië vliegen". Uiteindelijk bereikte de reiziger zijn doel gelukkig wel. Na zijn vertrek uit Frankfurt deed hij achtereenvolgens Portland, Missoula, Helena, Billings, Denver, Los Angeles en Sydney Australië aan.
Tobi vertrok de 23e en had gehoopt kerst met zijn geliefde door te kunnen brengen. In plaats daarvan bracht een teleurgestelde Laura naar eigen zeggen de kerstversiering om zeep.
De reislust van Tobi is allerminst gedoofd. "Ik boek weer via internet", tekende de Duitse tabloid op uit zijn mond. Waar de reis dan naartoe gaat...
En easyjet is een baggarairline?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
Luton is ook een baggervliegveld zeg.
In London hoort het te regenen, koop een bolhoed en een grote parapluquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat de regen met bakken uit de lucht komt en we al half doorweekt zijn.
Voor de statistieken... dit post nr 1 in TRV in 2007quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Fogel het volgende:
En heb je een statistiekpilletje geslikt vandaag?
En, wassie leuk????quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
... en nu maar eens naar de oudejaarsconference kijken![]()
Grinnn...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:22 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Ik ben op de Marnixstraat nog eens een keer letterlijk tegen Lebbis opgelopen. Onderdeurtje
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor de statistieken... dit post nr 1 in TRV in 2007
Hoezo? Woont 'ie in Liempde dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef DutchTrain het volgende:
Jag kan vandaag gaan shoppen in London![]()
Bericht is aangepast inmiddels... het ging om dit stukjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoezo? Woont 'ie in Liempde dan?
quote:Een inwoner van de provincie Groningen mag zich multimiljonair noemen. Hij of zij heeft de hoofdprijs van ruim twintig miljoen euro gewonnen in de Oudejaarsloterij. ... Dat heeft de Nederlandse Staatsloterij maandag bekendgemaakt.
Hij heeft nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Fogel het volgende:
Jammer voor hem dat hij niet gewonnen heeft op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |