Is dit statistisch gezien een anomalie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een drukte overigens hier vandaag in TRV.
Hmm er zijn zelfs users die zich speciaal aanmelden om in TRV te reageren of hele oude accounts afstoffen. Hebben we in de Kampioen of de Consumentengids gestaan ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Fogel het volgende:
Is dit statistisch gezien een anomalie?
Sinds wanneer lees jij de Telegraaf? Of zit je stiekum toch gewoon in Nederland, Kopspijkers te kijken en de Telegraaf te lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was er 1 hele pagina in de reisbijlage van de Telegraaf aan TRV besteed
Ik voorspel dat het niet lang meer duurt totdat ook de papieren versie begint te knipperen en geluid maaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Fogel het volgende:
De papieren Telegraaf maakt geen herrie en er zitten geen vervelende bewegende en knipperende reclame in... groot voordeel t.o.v. de online Telegraaf.
Een project waar ik anderhalf jaar geleden aan gewerkt heb voornamelijk.quote:
Ik zag er laatst een in het Noors, waar vrij vertaald stond (wat ik me nog herinner):quote:
Verkapte 'ik ben jarig hoor!' postquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb al enkele verjaardagskaarten mogen ontvangen die enorm veel geluid en licht produceren inderdaad...
Niet zo gek als er in veel plaatsen 0 cm ligt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Iets wat wij al dachten wordt nu bevestigd: http://frontpage.fok.nl/video/7082
Ik ga uiteraard even rondneuzen en wat inspiratie opdoen voor 26-28 janauri waar Típica een standruimte heeft gehuurdquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaat er nog TRV-ers naar de vakantiebeurs dit jaar?
Ik was het niet!quote:
Gek he, daar ging ik ook niet van uit... Naja, misschien heb ik gewoon vergeten op 'invoeren' te klikken, of DT vond dat het spam was, waar ik het dan bij voorbaat niet mee eens ben natuurlijkquote:
Je spampost in dit topic staat er anders nog.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef flipsen het volgende:
Gek he, daar ging ik ook niet van uit... Naja, misschien heb ik gewoon vergeten op 'invoeren' te klikken, of DT vond dat het spam was, waar ik het dan bij voorbaat niet mee eens ben natuurlijk![]()
Ik voorspel dat februari / maart topmaanden worden daarquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Uhm, dat was in juli... maar toch bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben jarig hoor!' post
Maar vooruit, van harte![]()
Volgens mij zou het er aan kunnen liggen dat de mensen die reisbijlange van de Telegraaf hebben gelezen de recycle-topics niet begrijpen omdat ze onderaan staanquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Telegraaflezersquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zou het er aan kunnen liggen dat de mensen die reisbijlange van de Telegraaf hebben gelezen de recycle-topics niet begrijpen omdat ze onderaan staan
Ik ben een post kwijtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoezo ?
1. Ik was hier niet eens
2. Waarom zou ik dat doen?
Ja maar hier komt toch geen hond, behalve het vaste kliekje. Het wordt tijd dat ik in andere topics ga spammenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je spampost in dit topic staat er anders nog.
Oh nee, hij is terugquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkige donderdag iedereen!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Fogel het volgende:
Alvast een zeer gelukkige vrijdag toegewenst
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zo karig, je hebt van mij al een heel jaar geluk gewenst gekregen.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:59 schreef Fogel het volgende:
Ik wens ook iedereen een voorspoedig 2007 toe!
Gelukkige vrijdag Fogel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Fogel het volgende:
Alvast een zeer gelukkige vrijdag toegewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |