quote:Op zondag 7 januari 2007 11:31 schreef flipsen het volgende:
Vrijdag 26 januari een TRV/HTL/Oude/Nieuwe/InBetweenGarde meet in Rotterdam, op de vakantie-expo! Eerst leuk rondkijken, vervolgens verzamelen bij dé stand van de expo (duh, die van mij natuurlijk) en dan een hapje gaan eten in Rotterdam!![]()
Wie komen er?
ultra_ivo die zich niet weg laat jagen door andere users
Je zit dan in Buenos Aires? Mini-meet met flipsen en DAM?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kan ook niet
Ik ben op reis dan![]()
Andere keer misschien
Hier of in BAmet het risico dat ik meteen zo'n reis moet boeken
Met de huidige werk- en vakantieplanning sluit ik dit jaar niets meer uitquote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef Fogel het volgende:
Je zit dan in Buenos Aires? Mini-meet met flipsen en DAM?
Nederlanderquote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef DutchTrain het volgende:
En gratis entree.
Bij de vakantie-expo krijg je wel 2 euro korting als je je van te voren registreertquote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
¤ 11,50 voor een kaartje voor de vakantiebeurs! Da's ruim 25 piek. Om reclamestands af te mogen lopen! Absurd!
quote:De toegangsprijs is ¤ 10,-
Of registreer u nu als bezoeker en ontvang ¤ 2,- korting op de entreeprijs.
En wat moet ik dan registreren? M'n (e-mail-)adres? Zodat ik allerlei spam kan ontvangen? Of geadresseerde reclamefolders die dus mijn Nee / Nee stickers op de postbus overleven?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:03 schreef DutchTrain het volgende:
Bij de vakantie-expo krijg je wel 2 euro korting als je je van te voren registreert![]()
We hebben het hier wél over bijna víjf gulden korting... dat laat je toch niet lopen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat moet ik dan registreren? M'n (e-mail-)adres? Zodat ik allerlei spam kan ontvangen? Of geadresseerde reclamefolders die dus mijn Nee / Nee stickers op de postbus overleven?
Alsof ik geld wil hebben voor oud papier. M'n oude kleding dump ik ook in de kledingcontainers van het Leger des Heils. Vroeger toen ik klein was gingen we altijd langs de deuren om oud papier in te zamelen voor een goed doel. Doen basisscholen dat nog?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:12 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar als je dan zoveel kilo folders krijgt dat je er meer dan twee euro voor terugkrijgt bij de oud papierboer, dan wordt je kaartje nóg goedkoper
Oh dat gooi ik altijd gewoon in de prullenbak.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n oude kleding dump ik ook in de kledingcontainers van het Leger des Heils.
Maar flipsen, als je hier dan toch in de buurt bent, kom dan eens gezellig borrelen!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef flipsen het volgende:
Voor die paar weken dat ik hier ben zou ik het namelijk wél leuk vinden wat TRV'ers te zien...
Maar Jag, als je toch in de buurt woont, kom dan eens een maté drinken bij mijn standquote:Op zondag 7 januari 2007 13:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar flipsen, als je hier dan toch in de buurt bent, kom dan eens gezellig borrelen!
Het gaat niet om de centen, maar om het milieu.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef flipsen het volgende:
Het ophalen ervan kost meer geld dan het oplevert tegenwoordig.
Natuurlijk wel. Het is pas de eerste dag dat het bekend is, dus er komt nog wel wat toeloop.quote:Ik geloof niet dat de VE-meet een groot succes gaat worden
Toen ik op de lagere school zat, ging ik niet met de auto oud papier ophalen. Wij liepen en hadden in het beste geval een zelfgemaakte trek-kar. Uit wat voor milieu kom jij?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef flipsen het volgende:
Ok, het ophalen ervan is schadelijker voor het milieu dan het niet ophalen (auto's met aanhangers, die bij ieder huis stoppen en dan weer optrekken)...
Ik ben donderdag in Utrecht, maar heb dan waarschijnlijk geen tijd voor de vakantiebeurs. In het weekend eventueel wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef flipsen het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar Utrecht komende week?
Heb ik RTL TRV gemistquote:
Links op die pagina kun je een preview bekijken van het programma. Het is een gewone Amerikaanse entertainment zender die gratis in het pakket van UPC zit, dus niets bijzonders.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik klik op jouw "hotlines" linkje en ik krijg meteen onderstaand te zien?
Is er iets dat wij moeten weten DT?![]()
En waren er nog nuttige tips of hoef ik de herhaling niet te gaan bekijken ?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe je je vakantie goedkoop kan houden oid...
Mwoah dat je in Georgië en Polen goedkoop kon wintersporten en dat Berlijn toch wel een hele goedkope citytrip was. Op nummer 1 stond huizenruil in Zuid Afrika. Renate ging dan een week in een huis van een familie en die familie ging dan een week in haar huis in Amsterdam.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En waren er nog nuttige tips of hoef ik de herhaling niet te gaan bekijken ?
DT komt wel aan z'n trekken vannacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Links op die pagina kun je een preview bekijken van het programma. Het is een gewone Amerikaanse entertainment zender die gratis in het pakket van UPC zit, dus niets bijzonders.
En het is Amerikaans, dus in dat Sex TV wordt er alleen over sex gesproken, niet aan gedaan natuurlijk, want dat doen Amerikanen niet
Inflatie heet zoietsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef Douwe het volgende:
Fuckzooi, juist díe aflevering moet ik missen. Op de een of andere manier wordt het bij mij echt met de keer duurder
Nee, Parijs heeft een rondjequote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Douwe het volgende:
DT, wat zijn die streepjes op dat plaatje? Kutdorpen waar je nooit meer komt?
Ja, daar kwam ik net ook al achterquote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Douwe het volgende:
En je lijstje is slordig. Wisseling van Nederlandse en lokale namen voor de plaatsen waar je bent geweest
Ik zou es elke keer Den Haag of Amsterdam in mijn lijstje moeten zetten.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das voor mij verder dan Antwerpen, Brussel en London![]()
En zelfs een foto van Groningen
Bij dit lijstje heb ik toch ernstig behoefte aan een kaartjequote:Op maandag 8 januari 2007 02:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, eens kijken of ik 't me nog allemaal kan herinneren.
Das voor jou toch ook een stukje buitenlandquote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou es elke keer Den Haag of Amsterdam in mijn lijstje moeten zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |